Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S IV oplysninger måske lækket på Twitter

Samsung Galaxy S IV oplysninger måske lækket på Twitter

Twitter-brugeren @evleaks er endnu engang på spil og har måske lækket designet og specifikationerne på Galaxy S IV på Twitter.

@evleaks har lækket dette billede på Twitter af de fire Galaxy S-enheder
@evleaks har lækket dette billede på Twitter af de fire Galaxy S-enheder

Twitter-brugeren @evleaks må være mobilproducenternes værste mareridt. Da HTC præsenterede deres nye topmodel, HTC One, havde @evleaks allerede lækket første pressefoto af telefonen en uge før den blev officiel.

 - Første pressefoto af ny HTC topmodel

HTC One er bestemt ikke den første telefon, hvor @evleaks har lækket billeder og specifikationer før den er en realitet, derfor er tiltroen også stor nu hvor @evleaks er klar med design og specifikationer på Samsung Galaxy S IV. Det skriver Engadget.com.

 - Er dette specifikationerne på Samsung Galaxy S IV?

Ifølge rygterne, så vil Galaxy S IV få Android 4.2 Jelly Bean fra salgsstart, en Super AMOLED Full HD skærm, 16 GB/32 GB/ 64 GB intern hukommelse, 2 GB RAM, 13 megapixels kamera. Lige på nær versionen med 64 GB intern hukommelse, så stemmer specifikationerne overens med de, som er opgivet i benchmark-programmet AnTuTu.

@evleaks har lækket dette billede af Galaxy S IV og specifikationer
@evleaks har lækket dette billede af Galaxy S IV og specifikationer
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

07-03-2013 22:16:41

Specs er jo et stykke hen ad vejen, for androidbaserede telefoners vedkommende en kompensation for manglende konkurrenceevne i forhold til Appel`Iphone. - Trods utallige forsøg er det endnu ikke lykkedes at opnå samme flydende oplevelse eller samme fornemmelse af at det der sker på skærmen følger din finger fuldstændigt præcist. - Hertil kommer Appels mesterlige brugervenlighed og hurtighed på f.eks.nettet. - Når man ikke kan følge med på disse parametre må man jo skifte fokus og overbevise folk om at det er helt vildt vigtigt at fokusere på specs......

0 0
10-03-2013 21:19:29

Lol, ja Apple går jo overhovedet ikke op i specs......... Har du nogensinde set en Apple keynote? Det er ikke andet end specs og tal..... Men godt du kan lide det børne og ældrevenlige iOS, der skal jo være noget til alle.

0 0
Anker 06-03-2013 10:56:31

og den kommer sikkert i PLASTIC ! ak ak ak.......

0 0
06-03-2013 11:05:23

Det er der jo nogle af os der ikke har noget imod. Ret mange rundt omkring i verden, hvis du kigger på samsungs salgstal.....

0 0
August 06-03-2013 11:15:32

Og her er der jo også mange, som hader plastik. Se bare på Apples salgstal...............................................:-)

0 0
06-03-2013 13:17:06

Ja godt der noget for enhver ;D

0 0
August 05-03-2013 10:34:29

Eller er der andre, som synes, at specs er blevet så kedelige nutildags? Nu er der jo intet specielt ved 2 GB RAM i en mobil, 5" skærm er småt og man putter hele tiden større processor i. Men siden SGS3 er helt flydende, så er der vel ikke behov for bedre specs?

Personligt ser jeg hellere, at Samsung implementerer nogle fede softwarefunktioner, SOM RENT FAKTISK KAN BRUGES. Hvor mange bruger helt reelt S-Pen? Hvorfor skal en kalender hedde S-planlægger?

Hvor godt fungerer Smart Stay eller Split Screen funktionen? Hvor tit bruger man det til noget nyttigt i hverdagen? Jeg kender mange folk, især unge, dem på min egen alder, og de har SGS3 og Note 2 osv., men når jeg spørger dem omkring, hvorvidt de bruger deres Smarte funktioner, er svaret:

"Det er da meget fedt til blær og fremvisning, men jeg/vi bruger det næsten aldrigt til noget nyttigt. "

0 0
05-03-2013 13:52:52

Hvad kalenderen hedder er vel underordnet ? Og syntes faktisk at samsungs s-planlægger er super lækker at bruge. Smart stay er da en sindsygt lækker funktion. Når du læser artikler eller andet der tager længere tid på din mobil, hvor ofte skal du så lige "prikke" til skærmen ? Jeg skal ALDRIG gøre det. Det samme med smart rotation, det er da så pisse irriterende at mobilen roterer når man ligger sig ned med den. Spilt screen og s-pen er jo mere minded på arbejdsopgaver, hvor de jo er geniale...

0 0
Brian 05-03-2013 12:06:23

Ja det er bare dig.
Det er jo en løbende udvikling, så efterhånden som telefonerne bliver kraftigere, kan udviklerne også lave mere krævende apps. Bare se på spiludviklingen.
Der er ingen grund til at sætte udviklingen i stå fordi du syntes din telefon kører flydende.

0 0
Jonas_a 05-03-2013 11:24:21

Enig, jeg synes også det snarere handler kun om specs og hvor godt det lyder på papiret, i stedet for at gå op i brugeroplevelsen og kommer med nogle funktioner der er smart og brugbart IRL!

0 0
DX 05-03-2013 10:18:21

måtte ellers godt være dette design. http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S-IV-design-mock-ups-and-concepts_id40447

0 0