Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S udnævnt som bedste smartphone

Samsung Galaxy S udnævnt som bedste smartphone

EISA priserne er netop blevet uddelt. Galaxy S løber med prisen for bedste smartphone, mens en noget overraskende telefon løber med prisen for bedste mobil.

Den europæiske EISA pris er netop blevet givet til telefoner og tablets i en række kategorier.

Samsungs topmodel Galaxy S løber med prisen for Bedste Smartphone. Galaxy S er Samsungs bud på en iPhone-killer, med en fire tommer Super AMOLED-skærm.

Lidt overraskende løber Sony Ericssons Xperia X10 mini med prisen for Bedste Mobiltelefon - den lille model bliver altså ikke kategoriseret som en smartphone.

I kategorien Bedste Sociale Medie-mobil er det Samsung Wave, der løber med prisen. Wave er Samsungs første mobil med deres eget styresystem Bada, og den har ligesom Galaxy S den superflotte Super AMOLED-skærm.

Ikke overraskende løber Apples iPad med prisen som Bedste Tablet - set i lyset af, at det endnu er den eneste tablet på markedet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

JKay 18-08-2010 09:13:45

Jeg har kun haft brugt GPS'en mens den sad i forruden på min bil. Der har den kun kørt Navigation applikationen og har virket perfekt. Men jeg ved også at andre har haft problemer med GPS delen og at samsung arbejder på en software løsning.

0 0
khndenmark 17-08-2010 23:09:11

Jer er også utrolig glad for min Samsung og hvor bliver man træt af at høre alle de dårlige gentagelser fra diverse Iphone brugere, se det dog i øjene, at I bliver taget noget så grusomt i rø..., er det ikke på tide at I erkender et nederlag når I ser det, I kan da ikke blive ved med at tro på på guroen, smart markedsføring og masse hysterien. Tag jer nu sammen for en gangs skyld.

0 0
Erik jensen 17-08-2010 21:41:35

Det er kun skærmen som kan siges at være bedre, men du har ret i, at den til gengæld er 30 gange bedre.

Heldigvis kommer der nye High End Android smartphones med ca 6 måneders mellemrum, og da 1,5 Ghz chippen vil komme til smartphones inden jul, så får vi blot nogle endnu federe Android smartphones at vælge mellem.

Jeg mener dog godt at vi kan blive enige om at alle Android smartphones er mindst 30 gange bedre end en PixiPhone, særlig på styresystemet som jo er total overlegent.

0 0
Erik jensen 17-08-2010 14:02:16

Designmæssigt er Samsung GS blot en kopi af en iPhone og fandme om jeg gider, at folk tror at jeg render rundt med en PixiPhone, når jeg rent faktisk har købt en uhyre avanceret Android smartphone...

Ærgerligt Samsung ikke har fundet deres eget design, og af samme grund holder jeg mig også til HTC Desire, ærgerligt ærgerligt...

0 0
Christoffer 17-08-2010 19:24:44

er det ikke lige meget hvad folk tror du har for en telefon? det handler ikke om design det handler også meget om interface

Galaxy S er 30 gange bedre end HTC Desire uanset om den ligner IPhone.

0 0
Joey 16-08-2010 13:56:47

Fedt apple for deres egen kategori! ^^

Var iphone 4 med i bedømmelsen?

0 0
Kaare 16-08-2010 12:56:14

GPS'en er næsten ubrugelig, så synes jeg ikke Galaxy S skulle have prisen.

0 0
Christoffer 16-08-2010 16:00:05

fordi GPS'en ikke fungere alder bedst betyder det ikke at Galaxy S ikke fortjente prisen du kan også se at i 2008 da IPhone 3G udkom virkede Bluetooth overhovedet ikke aflligevel fik den prisen som årets bedste smartphone i forhold til andre smartphones er Galaxy S langt bedre

med en frisk genstart skulle GPS'n fungere nogenlunde og vent til 2.2 opdateringen udkommer kan det være Samsung fikser det og de andre problemer Galaxy S er den bedste smartphone i Europa selv med GPS problemer.

0 0
JKay 16-08-2010 10:37:57

Jeg er også kun blevet mere og mere glad for min Galaxy S! Glæder mig til software version 2.2. Tillykke igen Samsung!

0 0