Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S4 får nu Android 5.0 Lollipop

Samsung Galaxy S4 får nu Android 5.0 Lollipop

Fjerde generation af Samsung flagskibet får nu seneste software fra Google. Læs mere om hvordan du henter den her.

Det er en lille måned siden at Samsung Galaxy S5-ejere kunne hente nyeste version af Googles Android til deres mobil, og nu kan S4-ejere altså følge trop. Ejer du en I9506, også kendt som Galaxy S4 4G+, kan du installere Lollipop igennem Samsungs Kies. Den ældre I9500 variant vil også snart få Lollipop i følge Samsungs hjemmeside.

Kies er det program fra Samsung, som står for kontakten mellem computer og telefon, og her kan man altså også opdatere og gendanne telefonen.

Læs også: Android 5.0 Lollipop klar til Samsung Galaxy S5

Det er endnu uvist hvornår at den automatiske OTA-opdatering vil gå i luften, men der vil ikke gå mange uger før også den ryger i æteren. Kan du ikke vente kan du hente Samsung Kies her, hvorefter Lollipop-opdateringen gerne skulle dukke op.

Du kan læse om alle de nye funktioner i Android Lollipop 5.0 her

Vil du have et smugkig på Lollipop til din Galaxy, kan du se det her: Se Android Lollipop på Samsung Galaxy S5

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Dan Molberg 09-02-2015 19:30:20

Husk lige de fleste S4 der er solgt i Danmark er 9505 ikke 9506. 9506 var S4 Plus. Og 9500 er ikke relevant i Danmark, det er 3G udgaven.

8 0
dippegalant 09-02-2015 22:57:41

@ Dan

Har du hørt noget nyt om hvornår Lollipop kommer til Note 4 modellerne. Jeg ved at du har en Edge model og jeg har selv den almindelige, så måske havde du opsnuset et eller andet et sted?

Det eneste jeg har, er "early 2015" og det kan jo være når som helst?!?!?

6 0
Dan Molberg 10-02-2015 09:35:56

Eneste jeg har hørt er Q1.

6 0
dippegalant 10-02-2015 10:04:20

@ Dan

Ok, tak for info. Så har de jo 1½ måneds tid at løbe på endnu...

5 0
N 09-02-2015 23:32:31

Nogle rygter mener at det er pga af noget med understøttelse af deres gear vr. For det er jo egentlig mærkeligt at deres nyeste ikke har fået endnu, især når deres to år gamle flagskib begynder at få.

3 0
Cronqvist 09-02-2015 18:32:03

Har nu haft min Galaxy S4 forbindet til Kies, men der er ingen meldinger om nye opdateringer!?

0 0
Khlad 09-02-2015 18:30:02

En af mine venner fik opdateringen OTA i går, jeg prøvede at opdatere min mobil i dag, det kunne jeg ikke.

0 0
Bjørn 09-02-2015 16:27:19

Ser stadig frem til at deres nye telefoner får Lollipop. Sidder med min Galaxy Alpha på 4.4.4

2 0
carsten guldhammer 09-02-2015 14:05:17

det ville være skønt hvis os med samsung not 3 kunne få den også

men det er tilsyneladene ikke alverden man får for de 5000 man gav for telefonen for under et år siden

3 11
Onkel_Per 09-02-2015 17:32:40

Så må vi jo se om opdateringen når at komme, mens du stadig har behov for det ;-)

4 0
N 09-02-2015 15:25:22

Hvis man nu fulgte bare lidt med i hvad der foregår, så ville man vide at der er planlagt en lollipop update til Note 3. @ artiklen, så kan det nævnes at S4 med exynos SoC fik lollipop i sidste eller forrige uge. Så nu mangler de bare den de har solgt flest af, SD600 udgaven.....

6 2
dippegalant 09-02-2015 14:11:08

@ carsten

Du får skam Lollipop til din Note 3, som du har givet 5.000 kroner for, for under et år siden: http://www.samsung.com/dk/info/update.html#note

Selv Note 2 får Lollipop!

12 1
carsten guldhammer 09-02-2015 15:26:57

det virker ellers ikke sådan

jeg spassere stadig med en android 4.4.2

på trods af at jeg igår så andre samsung telefoner der HAR fået version 5

hver gang jeg går ind og søger efter opdateringer så siger den bare:

de seneste opdateringer er allerede blevet instaleret

3 10
N 10-02-2015 06:40:17

De er faktisk i gang med note 3, den skulle være kommet til Rusland:
http://www.androidpit.com/galaxy-note-3-android-update

5 1
Dan Molberg 10-02-2015 12:34:30

Exynos udgaven... Ikke den vi har i Danmark.

7 0
N 10-02-2015 12:42:06

jo jo, men de er da i gang. Altså et bevis på at de ikke har glemt den kære carsten og hans 5000,- samsung/google lorte mobil....

6 2
Dan Molberg 10-02-2015 13:30:07

Det er bare Carsten der efter flere år på denne side stadig ikke har sat sig ind i hvordan tingene virker, vel ikke noget du tager alvorligt?

8 0
TF 10-02-2015 17:31:19

N og dan tag carstens indlæg og erstat samsung/google med apple/ios og så har vi jeres indlæg i apple artiklerne, så inden i sviner ham for meget så fej lige for egen dør først ikk ;-)

0 15
N 10-02-2015 19:10:17

Nej Kære lille tf, der en ret væsenligt faktor du har udeladt. Jeg har ikke huset fuldt af apple ting. Jeg undersøger nemlig tingene inden jeg køber mig fattig i dem. I stedet for at købe alt ind, for derefter at finde ud af at det ikke passer ind i mit syn på tingene......Kom igen....

6 1
TF 11-02-2015 01:16:30

Jeg kan jo ikke gøre for at du ikke ved hvad der er godt :-)

Men hvor mange gange er du ikke blevet taget i at kritisere apple uden at have nogen viden om det du brokker dig over, så ja du er som carsten :-)

0 10
N 11-02-2015 06:30:15

Det må du da gerne lige vise mig, altså hvor jeg har udtalt mig forkert om fakta på et Apple produkt.

2 0
TF 11-02-2015 07:41:31

kære n jeg spilder ikke min tid på at dokumentere hvad du allerede ved, nemlig at du konstant vrøvler om apple uden at have nogen viden der om :-) go go S-boy

0 10
N 11-02-2015 12:53:41

Nej det ved jeg godt du ikke gør, det gør du jo aldrig. Det er jo netop derfor jeg siger at man intet får ud af at debatterer med dig. Du er intet andet end tom luft....

2 1
TF 12-02-2015 03:54:55

Det skal du jo sige, men heldigvis ved vi jo begge at jeg har ret :-)

0 3
Dan Molberg 10-02-2015 18:22:04

Troll

10 0
TF 11-02-2015 01:18:52

Og endnu et super indlæg fra debat kongen, flot argumenteret :-)

0 10
Onkel_Per 11-02-2015 12:35:09

Men ikke desto mindre har han ret ;.)

3 0
TF 12-02-2015 03:53:56

Ja han har ret han er en troll ;-)

0 3
dippegalant 09-02-2015 17:24:02

Early 2015 er det bedste bud vedr. Note 3 og Note 4 i forhold til at blive opdateret med Lollipop. Den er altså ikke ude endnu, men som Samsung også selv påpeger, så kommer den:

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/android-l-5-0-release-date-when-can-i-get-it--1257804

http://www.pocket-lint.com/news/131370-android-5-0-lollipop-when-is-it-coming-to-my-phone-or-tablet

11 3
dippegalant 09-02-2015 17:15:24

@ carsten

Jeg forstår ikke dit indlæg. Lollipop er på vej til Note 3, det meddeler Samsung, de har bare ikke sat nogen endegyldig dato endnu. Den er såmænd heller ikke tilgængelig til Note 4 endnu.

11 3

Web-TV