Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S4 Mini kommer i flere varianter

Samsung Galaxy S4 Mini kommer i flere varianter

Når Samsung Galaxy S4 snart kommer på gaden følger også lillebroren S4 Mini, der kommer i flere varianter.

Nu har Samsung-entusiaster igen gransket XML-filer hos Samsung, for at finde spor efter nye telefoner og modeller, beretter Unwired View.

Og noget er der da også kommet ud af deres anstrengelser. Via filerne kan de nemlig konstateres, at Samsung Galaxy S4 Mini, som ikke er præsenteret endnu, kommer i flere forskellige udgaver.

GT-i9190 bliver en 3G-udgave, som forventes at blive vidt udbredt.

GT-i9195 bliver identisk med GT-i9190, men kommer med 4G.

GT-i9192 bliver en dual-sim telefon, der dog i første omgang forventes til Indien og nogle få lande i Europa.


Det forventes desuden at alle modeller kommer med Android 4.2 Jelly Bean, 8 megapixel kamera og understøttelse af microSD-kort.

Kilde: Unwired View

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Joachim B. Jensen 22-04-2013 14:21:07

Det har de allesammen lol ...

0 0
Thomas 22-04-2013 15:11:51

Ikke LED indikator hvis det er det du snakker om. Kender 3 med denne mobil, og det er alles største problem. Og det er nemt at finde andre på nettet der beskriver problemet. Man tror jo ikke der laves en mobil nu om dage der mangler noget så simpelt og normalt.

0 0
DX 22-04-2013 15:42:34

@ Thomas,Der ER skam LED indikator som tænder når skærmen er "slukket" samt notifikation i toppen af skærm, hvis den er tændt, samt lyd. Og hvis der er modtaget en sms, mail ubesvaret opkald osv. Problemet er nok snarere at dem du kender ikke gider sætte sig en smule ind i tingene. Indstillinger/skærm/LED indikator/beskeder. ;)( Galaxy S3 )

0 0
Thomas 22-04-2013 16:10:18

@DX: Jeg ved skam voldsomt meget om dette! Og ja min "G3" har LED, men det har "G3 MINI" ikke. Jeg er ikke i tvivl om både din og min G3 har det, men nu handler indlægget og artiklen jo om G3 MINI!

Som TOCA skriver, så er settings helt væk fra MINI, og den fysiske hardware er der slet ikke!

0 0
TOCA 22-04-2013 15:55:38

Ikke minierne, de har ingen LED, og din nævnte indstilling findes ikke, sæt dig ind i model-forskelle før du udtaler dig så skråsikkert ;)

0 0
hellas7 22-04-2013 16:03:31

Må jeg spørge hvorfor LED indikator er så vigtigt? Min Nexus 4 blinker hvert 10. sekund (og kan man ændre det) så oftest er det hurtigere at tænde skærmen alligevel

0 0
Thomas 22-04-2013 13:42:22

Er der nogle af dem som har en LED indikator (dvs. fx blik ved sms), for det har ingen af de nuværrende modeller!!!! Mega dealbreaker!

0 0
Rena 22-04-2013 12:50:54

Er det ikke lidt dumt at, lave en Telefon i 2013 som ikke har 4G?

0 0
22-04-2013 14:34:13

Nu er det ikke mange lande der har LTE...

0 0
TOCA 22-04-2013 13:36:31

Nej, for 4G bruger meget mere strøm end 3G, og mange vil hellere have lang batteritid end lynhurtigt netværk, som kun virker nogle steder.

0 0