Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S4 runder 6 millioner solgte enheder

Samsung Galaxy S4 runder 6 millioner solgte enheder

Galaxy S4 har siden lanceringen solgt ganske pænt. Det er den hurtigst sælgende Samsung-smartphone til dato.

Samsung Galaxy S4. (Foto: John G. Pedersen).
Samsung Galaxy S4. (Foto: John G. Pedersen).

Da Samsung præsenterede Galaxy S4 i marts måned var forventningerne store. Og nu lader det til, at de bliver indfriet på salgssiden.

Det internationale salg startede den 26. april 2013. Efter kun fire dage rundede S4 omkring 4 millioner solgte enheder. Fredag den 10 maj 2012 var antallet nået op over 6 millioner styks.

- Test: Galaxy S4 mangler den sidste finish

Tallene kommer fra en Samsung talsperson på det Sydkoreanske site The Chosunilbo.

Galaxy S4 er således Samsungs hurtigst sælgende smartphone. Det tog 85 dage at sælge 3 millioner Galaxy S-enheder, 55 dage for S II, 21 dage for S III og altså kun fire dage for Galaxy S4.

Samsung forudsiger, at de runder 10 millioner enheder inden udgangen af maj.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Erik Østergaard 16-05-2013 16:49:12

Jeg fik min Samsung Galaxy S4 i sidste uge. Jeg har personligt en Dlink (dir 655) router, når jeg kobler min Samsung Galaxy S4 på Wifi, Går der et minut og "forbindelsen pauser" dette er et meget bredt problem på internettet og det ser ud til at være Android 4.2.2 der er problemet andre der har samme problem og måske med en løsning?

0 0
BriXiS 22-05-2013 08:44:04

Jeg brugte denne løsning som ses i denne youtube video.
http://www.youtube.com/watch?v=IM0k-KeMv0M

0 0
BriXiS 17-05-2013 08:02:19

Jeg har samme problem, jeg har dog en DIR-855. jeg har desværre ikke fundet en løsning.

0 0
Peter Frederiksen 18-05-2013 14:44:21

Fandt en Artikel, hvor Dir655 og 855 har problemer med S4, der dog nogle work a rounds, du evt. kan afprøve...

http://goo.gl/bhfxx

0 0
UKR 16-05-2013 21:54:50

Har lige fået min SGS 4 i dag og ingen problemer her med at at køre på min router ;) Det er med garanti din router, prøv at sætte den på en anden frekvens. Den køre sikker på en standard frekvens der bliver forstyret af andre router i din nærhed. Have selv det problem engang, og løste det ved at gid min router en anden frekvens.

0 0
serpent 16-05-2013 17:31:23

S3 + dir 665 uden problemer. Firmware update?

Bestil internet hos nogen som leverer en router med ex tdc home duo / trio

0 0
Erik Østergaard 16-05-2013 18:47:55

Nej, Samsung S3 burde ikke have samme problem, Nogle der har problemet med Samsung Galaxy S4?

0 0
17-05-2013 10:47:43

Der er flere steder på nettet, hvor den combo beskrives som dårlig. Har selv routeren, men den er desværre ved at stå af, så bruger udbyderens i øjeblikket...

0 0
Peter Frederiksen 16-05-2013 21:45:48

S3+S4 og Nexus7(4.2.2)på en DIR645
No problems..

Har en DIR655 på jobbet og heller ingen problemer der med S4

0 0
Mirzad 16-05-2013 21:05:10

Jeg har ikke problemet med min GS4, min router er dog en Linksys.

0 0
serpent 16-05-2013 15:56:38

telefon til 4 stjerner. :D

0 0
TF 18-05-2013 00:10:23

Ja med det design og materiale kvalitet skulle den max have haft 3 stjerner ;-)

0 0
Jonas_a 16-05-2013 13:38:24

- Det tog fire dage at sælge "fire millioner" S4, men tog 85 dage at sælge "tre millioner" S..osv.
Ville det ikke være mere rigtigt at angive hvor mange dage tog det at sælge fire millioner af de øvrige modeller ift. S4? eller hvor mange af de øvrige modeller blev solgt på fire dage?

0 0