Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S4: Salgsstarten er lige rundt om hjørnet

Samsung Galaxy S4: Salgsstarten er lige rundt om hjørnet

Lørdag den 27. april er Galaxy S4 i Danmark. Her går salgsstarten på Samsungs nye topmodel.

Samsung Galaxy S4. (Foto. John G. Pedersen).
Samsung Galaxy S4. (Foto. John G. Pedersen).

Der er nu kommet dato på hvornår Samsung Galaxy S4 starter med at sælge i Danmark.

I en pressemeddelelse oplyser Samsung, at S4 ligger klar i de danske butikker lørdag den 27. april 2013.

Den vejledende udsalgspris er 5.199 kroner, men på Mobilpriser.dk, er dagsprisen droppet til lidt under 5.000 kroner.

Samsung Galaxy S4 har 16 GB indbygget hukommelse, der kan udvides via micro-SD hukommelseskort.

Web-TV: Stor gennemgang af Galaxy S4

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Phoenix 17-04-2013 20:55:57

Hvilken CPU er det man skal gå efter ved den. Kan forstå der væsentlig forskel, men ikke huske hvilken der er den bedre og tage...

Ene har hastigheden, den anden har længere batteritid eller husker jeg forkert ?

0 0
17-04-2013 20:58:16

Du kan kun få den med qualcomm i. Da Exynos udgaven ikke lanceres i DK.

0 0
Phoenix 17-04-2013 21:26:13

Umiddelbart ikke helt korrekt ???

http://www.goblue.dk/shop/samsung-16c3.html
Der 2 af hver model med hhv. qualcom og exynos ? :)

Så henleder til oprindelige spørgsmål hvis det rigtigt hvad de reklamerer med hehe :)

0 0
Jens 17-04-2013 22:24:34

HVIS Goblue.dk sælger GT-I9500(Exynos-udgaven), virker det lidt besynderligt at den sælges med LTE, da Samsung Danmark og Sammobile oplyser at den kun sælges i 3g-version..

https://www.facebook.com/SamsungDanmark/posts/563621563672458

http://www.sammobile.com/2013/04/10/galaxy-s4s-latest-benchmark-confirms-samsungs-exynos-5-octa-kills-qualcomms-snapdragon-600/

0 0
Peter Frederiksen 18-04-2013 00:04:47

Muligt at GoBlue importerer den fra DE / UK, som får begge modeller?

0 0
Phoenix 18-04-2013 00:27:52

Men hvilken er så at foretrække hvis det er ? :) Kan jo altid høre dem om de får begge modeller...

0 0
Peter Frederiksen 18-04-2013 11:18:37

Jeg ville helst fortrække Exynos, men tuder mindre over at den ikke kommer til DK..

Da Snapdragon versionen har nu alligevel overrasket på batteri tid og performance.

Og i hardcore GPU (3Dmark) benchmark er den bedre end Octa og i GLbenchmark ligger de begge på 40 frames i 1080p offscreen Egypt 2.5 (dog skal det bemærkes at Octa versionen i denne test, var clocket til 1.8ghz)

Der mangler kun at GSMarena tester batteriet på Octa.
Jeg har læst på XDA at Octa modellen kan afspille 12 timers video, hvor Snapdragon klare 10 timer...
så noget tyder på at Octa har et mindre batteri forbrug....

Snapdragon har klaret 63H i GSMarenas batteri test, hvor S3 lå på 44H..

Det er mere end rigeligt for mig, så det bliver nok en snapdragon for mit vedkommende...

0 0
18-04-2013 06:24:56

Svært at sige, da alle tests mere eller mindre kun har været af den med snapdragon. Exynos udgaven skulle dog performe en tand bedre. Men ved ikke angående batteritider.

0 0
Phoenix 17-04-2013 22:34:39

Nå ja jamen så det jo ret enkelt umiddelbart :)

Tvivler på goblue får den så når Samsung selv melder modsat ud :)

Tak

0 0
Frederik 17-04-2013 09:23:12

Tror alligevel jeg venter på Galaxy Note 3 i stedet. Specielt hvis den er lavet i metal som I skrev at der er en chance for.

0 0
PointHeaven.com 17-04-2013 14:30:44

Men der er jo ift. S4eren "elendigt" kamera!?

0 0
Kristine 17-04-2013 08:48:09

Hvornår begynder de at sælge de andre to modeller som der er skrevet om, 32GB og 64GB?

0 0
Erling 17-04-2013 13:24:59

Måske man kunne skaffe 32/64 GB versionerne andetsteds fra. Det er ikke så svært at smide en Nordic Rom i.
Man skal bare sikre sig at det er samme model man får fat i. Her i Norden får vi GT-I9505 med Snapdragon processor. Jeg tvivler på en GT-I9500 med Exynos processor kan bruge den samme Rom.
Der er en oversigt her:

http://www.sammobile.com/2013/03/20/your-country-will-get-exynos-or-snapdragon-variant-of-the-galaxy-s-4-we-have-the-answer/

Hvis nu bare Samsung ikke er rigtigt lede og kun fremstiller Snapdragon udgaven i 16 GB version.
MVH
ELO

0 0
17-04-2013 09:49:49

Husk at der er MicroSD i Galaxy'en. Så selvom du køber en 16GB, så kan du for et par hundrede kroner købe et 32GB SD kort og smide i.

0 0
Kristine 17-04-2013 10:08:41

Det ved jeg godt. Men jeg vil helst starte med at have de 32gb internt. Det handler ikke om et par hundrede kr. for et sdkort. Så jeg kan se at jeg må vente til de begynder at sælge de andre modeller.

0 0
17-04-2013 10:40:21

Du skal ikke regne med at de andre modeller kommer til DK overhovedet. Bare så du ved det:-)

0 0
17-04-2013 11:12:30

Det er vist svar nok;-)

0 0
Kristine 17-04-2013 12:14:39

Virkelig ærgerligt.. :-/.. i det mindste kan der puttes ekstra gb i ..

0 0
Kristine 17-04-2013 10:42:30

Ok.. er det meldt ud et sted?

0 0
PointHeaven.com 17-04-2013 08:32:52

Har selv en iPhone 4S, 5 og GalaxyS3, men ser frem til S4eren grundet den store skærm samt kameraet.

0 0
Mikael 17-04-2013 07:17:05

Får klart mere for pengene end ved en iphone.

0 0