Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S4 - stor opdatering på vej ud

Samsung Galaxy S4 - stor opdatering på vej ud

En stor opdatering til Samsung Galaxy S4 ruller ud netop nu.

Samsung Galaxy S4 med Flipcover. (Foto: John G. Pedersen).
Samsung Galaxy S4 med Flipcover. (Foto: John G. Pedersen).

Endnu engang sender Samsung en opdatering ud til topmodellen Galaxy S4. Filen fylder hele 365 MB. Samsung beskriver kun opdateringen med ordene ”forbedret stabilitet”.

 - Stor test af Samsung Galaxy S4

Efter endt opdatering er Galaxy S4 fortsat flyvende på Android 4.2.2 Jelly Bean.

Det er uklart hvad præcist de 365 MB-data dækker over af ændringer, men hvis du opdager nogle nyheder, er du meget velkommen til at benytte kommentarfeltet herunder.

Ifølge nylige rygter arbejder Samsung på en stor opdatering til Galaxy S III, der skulle komme ud på et senere tidspunkt.


Læs også:
- Web-TV: Se testen af Samsung Galaxy S4

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Derdiyok 05-11-2013 22:07:16

Ok nu kan jeg se at jeg har skrevet i den forkerte tråd. Jeg taler om Android version 4.3.

0 0
Derdiyok 05-11-2013 22:04:23

Har i dag opdateret til den nye firmware, synes der er noget galt med den. Efter opdateringen har telefonen wifi problemer, dårlig forbindelse siger den, og telefonen er blevet meget mere langsommere og lakker extreme meget. Top gardinen reagere ikke holdt simpelthen op med virker, efter genstart virker 1 - 2 gange så virker den ikke mere.
KNOX blev afinstalleret med det samme, kan ikke se meningen med det. Alt i alt synes jeg dette opdatering er meget dårligt...

0 0
boris zastrojevic 18-07-2013 10:52:06

Dvs. jeg er igang med at installere den. Gad vide om den så virker i DK denne opdatering da man må formode det er en tysk version? Nå skidt pyt...Bare lortet ikke går i stykker...

0 0
Gro 27-06-2013 12:47:16

Telefonen kører langt bedre nu og programmer åbnes hurtigt. Performance er generelt i top - det kunne måske være tid til en revidering af mobilsidens anmeldelse af denne telefon, så vi kan komme op på mere end de 4 stjerner, så folk ikke bliver vildledt, når de overvejer en gs4..?

0 0
Nicolai 26-06-2013 16:11:20

I toppen hvor ikonerne er for trådløs osv er den blevet transparent så der ikke er en sort linie de "sidder" på

0 0
Ole 26-06-2013 14:25:12

Har ventet utålmodigt på denne opdatering siden det blev kendt at den var på vej. Efter opdateringen i forgårs via KIES er de uacceptable lag problemer i launcher væk, tlf kører meget mere glidende. Er ved at gennemgå de andre ændringer.
Dog har de ikke løst opdaterings-lag på uret i låseskærmen, DETTE er simpelthen for dårligt...

0 0
Per Kofod 26-06-2013 11:51:17

Har ikke oplevet lignende problemer efter opdatering, så noget må være gået galt med din opdatering, eller også har du en dårlig applikation på din telefon.

Som Peter frederiksen foreslår, prøv en factory reset, og vær så varsom med hvilke applikationer du instalerer

0 0
UKR 25-06-2013 19:54:41

Efter jeg har fået installeret den her opdatering.
Har jeg haft følgende problemer med min SGS 4
Kunne ikke lukke min mobil op? Den regeret overhovedet ikke på noget. Satte mit strømstik i, eller ingen respons fik jeg der på den vil lade op. Måtte tag batteriet ud og så starte den op, men den stod bare og hang i Samsung logoet og komme ikke videre. engang til to jeg så batteriet ud også lykkes det. Genstarter man sin sgs4 så hænger den stadig i samsung logoet og man må have batteriet ud af den. Samt jeg har flytte nogle af mine apps livewalpapper og spil over på sd card. Men især livewallpaper starter den ikke op vis de lægger på sd card. Det problem have jeg ikke da jeg have min Desire HD hvor jeg brugte et program move2 apps to sd. der starte den fint det livewallpaper op. Men det kan den så åbenbart ikke med det crap her samung har mixe sammen :O Andre der har haft ligende problemer med deres sgs4 efter installition af den her opdatering?
Har også i dag 25-06 oplevet at, batteriet blev drænnet til, selv om jeg kun har brugt den til et par enkel sms og ikke mere hele dagen :O

Alt det her have jeg ikke før opdatering.

0 0
Peter Frederiksen 25-06-2013 21:41:24

Næææ..

Men hvis jeg var dig ville jeg tage backup af diverse ting og lave en factory restore...

0 0
25-06-2013 16:21:51

Syntes nu ikke der er meget at hente i den update. Jo smearing er væk, og man kan flytte apps til SD, men har rigeligt af plads til apps. Har ikke fundet HDR funktionen på video delen endnu. Og hvordan ikonerne ser, ja det er jeg sq pænt ligeglad med :-)

0 0
Carsten Laurberg 25-06-2013 15:03:56

Så er min Samsung Galaxy S4 opdateret :)

0 0
Paw Sandayo 25-06-2013 11:17:19

nogen der kan skrive det på dansk? ikke alle der forstår det på engelsk.

0 0
Peter Frederiksen 25-06-2013 11:33:58

http://goo.gl/eaI8F

0 0
Peter Frederiksen 25-06-2013 10:16:20

-New Camera firmware
-Smearing issue has been fixed (Purple effect while scrolling)
-Smart Pause Toggle
-Move Apps to SD Card
-HDR Video (Can record HDR video)
-Semi-transparent status bar
-New Icons in Settings
-Secure boot status (About Phone)
-Increase legibility (Display) (New feature)

0 0