Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S4 - test af skærmen

Samsung Galaxy S4 - test af skærmen

Samsungs topmodel, Galaxy S4, testes nu i en ny video, med alt fra en trykblyant til flere forskellige knive. Se klippet her:

Samsung Galaxy S4 (Foto: John G. Pedersen)
Samsung Galaxy S4 (Foto: John G. Pedersen)

Lørdag den 27. april kommer den nye topmodel fra Samsung på hylderne i de danske butikker.

Du kan i videoen herunder se hvordan skærmen på den klarer at blive udsat for alt fra en trykblyant til forskellige knive. Det skriver Sammobile.com.

Foruden en trykblyant og forskellige knive, så udsættes skærmen på Galaxy S4 også for nøgler og mønter. Du kan i nedenstående video se hvordan det går.

Samsung Galaxy S4 får en vejledende udsalgspris på 5.199 kroner uden abonnement, men du kan finde de dagsaktuelle priser på Mobilpriser.dk.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mads Larsen 24-04-2013 16:55:42

Jeg tror at Samsung har gjort det igen - Selv om designet er lidt kedeligt - Kan se at de rammer 85,7 på Techrating.dk

0 0
23-04-2013 11:45:18

Syntes nu de skulle have prøvet at gøre Nokia drengene efter, og brugt den til at slå søm i med :-) Dette kan alle mobiler jo klare i dag.

0 0
Robert 23-04-2013 15:43:31

Godt nok er det en ridse test men der skulle jo nødig ske telefonen noget! Menden har lige brugt en halv månedsløn på at få sit nye legetøj så skal man jo heller ikke udsætte den for noget den ikke kan holde til!

0 0
23-04-2013 16:13:41

Jamen så kan man jo heller ikke bruge testen til noget, da den kun bliver udsat for det den måske kan holde til...

0 0
TF 23-04-2013 20:24:36

Nej giv mig 5 min med den istedet :-) det skal være mig en udsøgt fornøjelse :-)

0 0
23-04-2013 23:43:55

Enhver kan smadre en mobil på sekunder... Men der er vist ikke mange der ligefrem får noget ud af det... Og så kalder du mig hater..... ;-)

0 0
TF 27-04-2013 21:51:27

Hvad er der hater ved at ville lave den undersøgelse ordenligt, tag dig nu sammen.

Giv mig en iphone 5 i fem minutter så tester jeg også gerne den ordenligt, men åhh nej nu er jeg også apple hater ifølge dig :-)

Jeg er bare træt af de latterlige "test" der ikke viser en skid, skal man lave en test af hvad den kan holde til så lav den ordenligt, ellers så lad da vær.

0 0
Erling 23-04-2013 12:11:08

hvis han virkeligt ville imponere ville der heller ikke have været nu nogen ridser dersom han havde smidt en håndfuld alm. sand på bordet og skrubbet skærmen energisk rundt i det. At glas generelt er hårdede end stål er seriøst old news.
mvh
elo

0 0