Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S5s batterifordel vist med humor

Samsung Galaxy S5s batterifordel vist med humor

Der er efterhånden god tradition for, at i USA må firmaer godt prikke til hinanden i reklamer, og det gør de så

Der er store fordele ved Samsung Galaxy S5 og dens Ultra Power Saving Mode og udskiftelige batteri, i hvert fald hvis man skal tro Samsung selv i deres nye reklame.

Læs også: Samsung Galaxy S5 Mini klar til Danmark

Og der er især fordele sammenlignet med Apple og deres iPhone. De to giganters rivalisering fortsætter på de amerikanske tv-skærme, i denne reklame, der sætter fokus på såkaldte 'Wall Huggers.'

Udtrykket er et ordspil på 'Tree Huggers', der protesterer mod fældning af træer ved at holde fast om dem eller lænke sig til dem, og Samsung mener, at andre bliver lænket til væggen på grund af deres korte batteritid.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jacob 06-07-2014 13:53:04

"Vi vil se blod, vi vil se blod!!!" :D

0 0
TF 06-07-2014 16:27:16

Nej desværre vi stopper her, i har vist fået nok sjov for denne gang :-)

0 1
Androidlover 05-07-2014 23:54:42

Det er altid godt at få udvidet sin horisont med en god faglig debat.

Fortsæt endelig.

1 0
TF 04-07-2014 11:33:39

Puha en gang klam mudderkastning men de må føle sig nødsaget til at komme med det ene lamme/klamme skud mod konkurrenterne efter det andet. Men sådan er det jo åbenbart når man føler sig presset, og ikke kan leverer andet end en gang tyndt sjap, ikke N ;-)

2 18
Jesper 04-07-2014 12:51:50

Tjah, Thomas! Men de har jo en pointe, ikke?

7 1
04-07-2014 11:53:12

Jep du har ret. Det havde v

0 1
TF 04-07-2014 13:54:00

Det lader ikke til dine venner kan lide dine ord/holdninger til mudderkastning :-)

0 8
04-07-2014 16:15:42

For det første lille Thomas F, Så er det da utroligt at du bliver ved med at komme tilbage. Men nok om det. Jeg har ingen venner herinde, jeg klarer mig fint på egne ben. Jeg har ikke som andre brug for støttepædagoer.

Nå men nu hvor jeg er i en browser og ikke den elendige app, så kan det være jeg kan færdiggøre mit tidligere indlæg.

Jeg så også helst at de holdte sig til at vise hvad deres S5 kunne uden at blande konkurrenterne ind i det. MEN, der er nu et MEN lille thomas F, Jeg snakkede om keynotes og ikke reklamer. Der er trods alt en hvis forskel på at skulle vise en masse udviklerer hvad man har innoveret("lånt") og så at skulle sælge et produkt. Udviklerne er jo allerede bidt på krogen, det er køberen. Og ved hvad der endnu sjovere, den keynote jeg omtalte var med google, og ikke samsung. Tror faktisk aldrig jeg har udtalt mig om samsungs keynotes, da jeg aldrig har set en.

Appopro dit yderst originale indlæg, hvornår finder du på noget selv? eller er du som apple, at du også bedst kan lide at "låne" lidt?.......

Og med en procentdel der er NOGET højere end apples i markedsandele, så tror jeg nu ikke samsung føler sig presset :D

5 2
TF 04-07-2014 16:34:57

Bare lige en sidste ting, er samsung også lamme og klamme eller er det kun når apple kaster med mudder at man er det ?

1 8
04-07-2014 16:41:29

Nej det er kun apple der er det.

6 1
TF 04-07-2014 16:53:27

Ok så du er dobbelt moralsk, så fik vi det på det rene :-)

1 8
04-07-2014 17:19:16

Det er jeg da ikke, har jeg ikke skrevet at jeg ikke syntes det er i orden med sådan reklamer ? Men det er jo ikke kun det der ligger til grund for min foragt for KLAMME apple. Det er mere deres dobbeltmoralske tilgang til alt.

4 1
TF 04-07-2014 18:33:13

Ahh ok så du mener du bare er en Hater, jamen det er da også meget bedere at være :-)

1 7
Allan 05-07-2014 09:14:16

Thomas F(jols) der er ingen der gider hverken høre på dig eller lege med dig. Så gå nu ind på dit værelse og leg med dit iLort.

8 1
TF 05-07-2014 11:49:24

Smut nu med dig lille dreng :-)

0 3
04-07-2014 22:56:17

Nej jeg er bare kritisk ;-) Var det ikke det du kaldte det ;-)

3 1
TF 04-07-2014 23:22:05

Vis du får det bedre af at bruge den formulering så fint med mig. Så siger vi N er "kritisk" når han ønsker apple helt væk :-)

1 4
05-07-2014 12:45:23

Jeg ønsker dem da ikke væk, jeg syntes bare ikke om deres metoder. Det har jeg vel ret til?

2 1
TF 05-07-2014 22:32:25

Nu er det vist dig der ikke kan huske hvad du engang har sagt ;-)

Tja du har vel lige så meget ret til din mening som jeg har til min, husk det næste gang jeg er kritisk overfor samsung, for det plejer du at have meget svært ved at acceptere.

0 3
06-07-2014 06:53:50

Jeg kan udmærket huske hvad jeg har skrevet, men du har åbenbart en iq der er negativ, da til stadighed ikke har fattet at min snart 2 år gamle kommentar var en provokation mod en komplet latterligt udtalelse.

2 0
TF 06-07-2014 16:11:57

Nej nej N du kan ikke løbe fra hvad du har sagt og samtidig forlange at alle andre skal stå ved vært et ord og ovenikøbet helst som du fortolker dem.

0 2
06-07-2014 23:43:48

Jeg løber ikke fra noget som helst kære lille Thomas F. Det er jo ikke min skyld at du ikke fatter det der står skrevet, og så ellers bare hiver ting ud af deres kontekst.

0 0
TF 07-07-2014 02:13:32

Igen jeg gør bare som dig ;-)

0 0
08-07-2014 12:22:07

Nej er det rigtigt. Hvor er du dog opfindsom. Utroligt at du kan rende rundt og kalde andre barnlige når du argumentere som min 5 årige datter.

0 0
TF 09-07-2014 02:30:39

Af en 5 årig må jeg sige hun argumentere godt for sig så, bare synd hun må trækkes med sådan en lavt begavet hadfyldt far.

0 0
TF 04-07-2014 16:26:25

"Lille" Thomas ha ha den var god :-)

Det er lidt trist som du lader til at løbe fra dine ord nu hvor det er samsung der står for mudderkastningen, du komme i værtfald med en del dårlige undskyldninger så det er som forventet :-)

1 8
04-07-2014 16:43:57

Løber fra mine ord ? Hvor fanden ser du det henne ? Står der ikke sort på hvidt at jeg ikke syntes om det ? Hva FJOLS!!!! Og jeg har endda tidligere vist dig andre indlæg hvor jeg skriver det samme, så lille bitte thomas F, du kan ikke tørre din egen klamme dobbletmoral af på mig. jeg ved nemlig hvad jeg skriver!

5 1
TF 04-07-2014 17:00:25

Så nu er samsung lamme og klamme ? Med alle dine dårlige undskyldninger og svingende svar er det så mærkeligt at man ikke kan finde ud af hvad du mener nej vel.

Trist at se dig synke ned på din ven mirzad's niveau med hensyn til ikke at kunne debatere uden at svine folk til. Men sådan er det jo med folk der er pressede, trist.

1 7
04-07-2014 11:53:44

For fanden mobilsiden.dk

0 5
04-07-2014 11:54:15

HVORN

0 2
04-07-2014 11:54:37

Gir op

0 2
Jesper 04-07-2014 12:50:20

Lad mig gætte, N: Du bruger iOS? ;-)

5 1
04-07-2014 16:16:39

Nej er selvfølgeligt android bruger :D FREEDOM!!! ;D

0 2
TF 04-07-2014 13:42:10

Nej N er den største Samsung fan på siden :-)

1 7
Mirzad 04-07-2014 11:39:52

Så er Den store klovn og Apple-politi, iSheepen over dem alle Thomas F(jols) på banen igen. :)
Ser om der er nogen der gider at lege med dig. ;)

12 1
TF 04-07-2014 13:46:31

Jeg er ked af det mirzad men det er ikke mine ord/holdninger du brokker dig over men din samsung ven N's, så det er faktisk ham du skal svine til :-D

1 7
Mirzad 04-07-2014 14:41:50

klovn, Apple-politi og iSheep...det er altså tale om dig Thomas, ikke N. ;)

8 1
TF 04-07-2014 15:09:32

Og vi siger tak til børnehaven for hans "bidrag" til debatten og vis du smutter nu siger jeg ikke noget til dine pædagoger om din dårlige opførsel, så slipper du for skideballe når dine forældre henter dig.

1 8
Thomas Larsen 04-07-2014 13:11:22

Minder mig om en vis konference Apple afholdte, bare der havde været en vis person til at påpege hvor klam den mudderkastning mod Android var istedet for: "Sikke en masse dejlige nyheder"

Det får vi dog desværre nok ikke ":-("

Ak ja, jeg vil bare glæde mig over den forbedret levetid der er på Galaxy S5 :)

8 2
04-07-2014 16:18:16

Han kan jo slet ikke finde ud af hvad han siger det ene og det andet sted. Og det sjove er, han er den eneste der ikke ser det ......

8 1
Thomas Larsen 04-07-2014 17:42:35

Han kan såmænd godt se det, ingen person kan være så langt væk uden at være indlagt, men som troll har man jo retten til at være ligeglad med realiteten, det handler jo bare om at få folk op i det røde felt.

God illustration på ovenstående: http://i.imgur.com/o3nmWqx.png :)

5 1
TF 04-07-2014 18:40:35

Det var vist ikke mig der ikke havde styr på tingene sidst vi diskuterede vel, men det er jo svært for dig at indrømme når du tager fejl, hmmm det kan du da også få prof hjælp med samtidig med du får hjælp med dit temperament, og når du skal afsted så vær flink at tag N og mirzad med de trænger også :-)

1 5
TF 04-07-2014 16:27:53

Her gantager jeg bare dig så det er vist intet problem vel ;-)

1 6
TF 04-07-2014 13:50:15

Du kunne jo starte selv vis du vil have en skarbere tone overfor mudderkastning ;-)

1 7
Thomas Larsen 04-07-2014 13:53:43

Dårlige undskyldninger for ikke at leve efter eget eksempel er der mange af, men sådan er det vel når man føler sig presset ":-("

6 1
TF 04-07-2014 14:09:06

Jeg har ikke kommet med min holdning her jeg gentog bare N's for at se om han ville stå ved det når det var samsung der var skurken.
Jeg ser heller ikke de shows normalt og kan ikke mindes at have set det show du snakker om, så derfor er det lidt svært at kritisere nogen for noget jeg ikke ved de har sagt/gjort, normalt ser jeg bare udrag på youtube efterfølgende og der er "drillerierne" sjældent med da de jo er ligegyldigt fyld normalt.

1 7
Peter Frederiksen 05-07-2014 04:13:15

@Thomas

Måske har Skurken Samsung lært af Skurkemesteren himself....
http://goo.gl/ysKqSz
http://goo.gl/vbXulX

10 1
TF 05-07-2014 11:54:23

Du har slet ikke fattet hvad denne debat gik ud på vel :-)

1 7
Peter Frederiksen 06-07-2014 12:04:40

Nej, Selvfølgelig var det ikke det, Thomas Troll...

2 0
TF 06-07-2014 16:19:11

Så man er en troll når man pænt gør dig opmærksom på at det du ævler om egentlig ikke er det debatten går ud på :-) flot peter rigtigt flot, eller er du bare pigesur fordi du ikke fik lov til at køre din peter hader apple kampagne med dine old gamle links for en gangs skyld.

0 2
Peter Frederiksen 07-07-2014 06:49:10

@Thomas

Dit problem er dømmer folk, ud fra dine foreforståelser, du skriver jeg hader Apple, Nej, Thomas, jeg hader ikke Apple, jeg anbefaler Apple primært Ipad til Tablet Novicer, fordi Android tablets er smule stadig bagud på (Danske) tablet optimeret apps og bedre betalings muligheder hos Apple. (specielt hvis man har børn)
Men personligt kommer der nok aldrig Apple produkt i mit hjem (med mine hårdt tjente penge), PGA. deres låste Big Brother (i)OS, samt at de ikke støtter Standarder indenfor AV Codecs, medie-deling/cast/MHL, NFC, APT-X osv.

Thomas, det jeg prøver ar sige er at Apple har praktiseret "Mocking" reklamer siden deres første reklame i 1984, som var mod IBM, senere Intel og senere PCer (indirekte Microsoft og PC producenter (Og dermed bl.a. Samsung)...
Apple har praktiseret "Mocking" (Comparative advertising) i over 25 år (1984 til 2009) og det virker ejendommeligt at du ikke kan forholde dig til dette?
Skal vi prøve at spille bold?

Så kunne man ikke sige at bare Apple får tilbage fra samme skuffe?

3 0
05-07-2014 12:50:13

Nå! Hvad var det så debatten handlede om? Var det ikke hvorvidt det er ok at stikke til de andre i reklamer? Eller var det bare et ynkeligt troll indlæg fra lille bitte Thomas F?

6 1
TF 05-07-2014 22:36:37

Nej debatten handlede såmænd om du ville stå ved dit ord, at dine småt begavede venner blandede sig er ikke min skyld.

0 1
06-07-2014 06:59:31

Nå da. Jamen det er da flot. Så du har simpelthen startet det du selv ser ned på i andre indlæg. Igen igen igen igen lille Thomas F, yngre man over hvor lidt styr du har på dine udtalelser. Måske Thomas Larsen har ret, at du ikke er andet end en simpel lille bitte troll.

2 0
TF 06-07-2014 16:24:20

Kære N jeg har bare lært af dig hvordan man opføre sig, vis det gør mig til en lille bitte troll, ja så må du jo være stor mester troll :-) og husk nu thomas larsen har ALTID ret, det siger han selv :-D

0 2
Steffen M 04-07-2014 13:08:57

Nok derfor han har strøget "F"et i sit brugernavn ;-)

9 1
TF 04-07-2014 13:51:30

Jep det f lokkede de småt begavede i uføre :-)

2 10
Allan 05-07-2014 09:16:29

Med eller uden f er du et fjols.

7 1
TF 05-07-2014 11:56:24

Og du har lige afsløret at du er småt begavet :-) bare rolig allan det er ikke en nyhed der kommer bag på nogen :-)

1 6