Samsung går i flæsket på Apple i nye reklamer

iPad Air er tynd, men Samsungs Tab Pro er endnu tyndere pointerer Samsung

Samsung går i flæsket på Apple i nye reklamer

Det er ikke første gang at Samsung har gjort grin med Apples produkter og reklamer i deres markedsføring, men nu er Samsung tilbage med en ny bredside, denne gang møntet på iPad Air.

I reklamen pointerer Samsung at deres Galaxy Tab Pro 10.1 er endnu tyndere end den seneste iPad (7,3mm mod 7,5mm, red) og benytter lejligheden til at fremhæve deres QHD skærm som med sine 2560×1600 pixels og 299 PPI er skarpere end iPad Airs 2048×1536 og 264 PPI.

I Apples originalvideo kan man dog ane, hvorfor Samsung har udset sig den som skydeskive:

Til sidst, flankerer samsungs reklamen med endnu et frontalangreb, denne gang på Apples iPhone hvor Galaxy Note 3’s 5,7 tommer store skærm eftertrykkeligt sætter iPhonens 4 tommer store skærm på plads.

Hermed lægger Samsung op til endnu en omgang øretæver mellem de to rivaller. Hvad synes du? Går Samsung for vidt i deres angreb på Apple?

Mere om sagen

Der er kommet nyt i sagen. mobilsiden fandt det relevant at følge op på temaet. 6/2/2014 publicerede redaktionen en vinkel omkring Lenovo Yoga 8 test: Stilfuld tablet til billige penge – Du kan læse det videre forløb her. Se også seneste nyt om emnet her.