Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung har endelig rettet MMS-fejl i Galaxy S III

Samsung har endelig rettet MMS-fejl i Galaxy S III

Galaxy S III ejere der er trætte af MMS-delen i telefonen kan nu hente en opdatering, der løser problemet.

Samsung Galaxy S III. (Foto: Mobilsiden.dk).
Samsung Galaxy S III. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Galaxy S III ejere der tidligere har klaget over problemer i MMS-delen, kan nu glæde sig over en ny opdatering, der i disse dage er på vej ud til danske forbrugere.

Én af de store kritikpunkter i Galaxy S III har fra starten været MMS-funktionen, der ikke har fungeret hensigtsmæssigt.

- Galaxy S III ejere plages af dårlig MMS-funktion

Problemet for forbrugerne har været, at en MMS kun har kunne åbnes som en ”videoafspilning”. Brugerne har f.eks. ikke haft muligheden for at zoome i billedet.

Opdateringen fylder cirka 17 MB, og kan hentes via OTA (over-the-air),. Når installationen er gennemført vil din Galaxy S III have version: IMM76D.I9300XXBLH3.

Finder du yderligere fejlrettelser, eller forbedringer efter opdateringen, så smid gerne en besked i kommentarfeltet herunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

UKR 12-09-2012 12:57:24

Efter jeg har hente den her opdatering til mms. Så for jeg den her meddelse når jeg vil inde og afinstallere programmer i programmanger meddelsen den kommer op med er Indstillinger er stoppet. Andre der har det problem? have ikke nogle problemer før, med at kunne afinstallere fra programmanger...

0 0
Morten Jensen 12-09-2012 11:23:03

Løser denne opdatering problemet med, at SMS'er der er mere end tre "beskeder" lange automatisk bliver sendt som MMS'er i standard SMS-programmet?
Jeg har måttet installere et andet SMS program på min kones SGS3, da det ofte skete for hende at hendes SMS'er blev sendt som MMS'er, hvilket gjorde at flere modtager blot fik en SMS med et link, hvor de skulle gå ind for at læse MMS'en.

0 0
Morten Jensen 13-09-2012 12:38:49

For at svare på mit eget spørgsmål; det lader til at opdateringen har løst problemet på min kones SGS3. :)

0 0
Simon Jensen 11-09-2012 15:47:32

Det glæder jeg mig virkeligt til, det har været et stort irritationsmoment, ved hvad der skulle være deres topmodel.
Supporthåndteringen virker ikke videre professionel eller up to date.
Nu håber jeg bare snart de får rettet fejlen med at S3 ikke vil auto forbinde til Bluetooth i bilens håndfri installation. Det kræver nemlig at der klikkes på connect ved hver gang forbindelse skal etableres. Det virker ellers fint på både HTC Desire og diverse Nokia mobiler.

0 0
Søren D 12-09-2012 08:00:36

Ingen problemer her med at autoforbinde til BT - hvad er det for en håndfri installation?

0 0
netfors 12-09-2012 07:48:55

Det har jeg nu ingen problemer med. Min S3 auto forbinder uden problemer til den håndfri enhed i bilen? Både med ICS og også nu med Jelly Bean.

0 0
DX 11-09-2012 15:41:19

3 Danmark Hej Daniel
Det er korrekt, at der er kommet en 4.1.1 opdatering. Denne er dog til Samsung Galaxy Nexus og ikke til Samsung Galaxy S III. Den opdatering blev frigivet i går. Opdateringen der kommer til Samsung Galaxy III hedder 4.0.4 :-)
Vh Henrik

( Farcen vil ingen ende tage )

0 0
UKR 11-09-2012 16:41:49

Ja og den 4.0.4 har vi andre med et normal mobil selskab haft i flere månder nu. Godt man ikke har købt sin sgs 3 ved 3 skod selskab så det batter

0 0
DX 11-09-2012 18:00:53

@UKR. Det HAR VI ALLE SAMMEN, da mobilen ER FØDT MED 4.0.4, Men det ved den klaphat hos 3.dk åbenbart ikke. Det er de 3 stk software opdateringer som er udsendt de sidste 3 mdr. som 3.dk STADIG mangler at tilpasse til deres netværk, ALLE vedrørende 4.0.4, og som de bliver ved med at henvise til, og påstå at de kun er 1-2 uger bagud med.

0 0
UKR 11-09-2012 19:14:20

Ja ved de overhovedet noget ved 3? De har total dårlig kunde service (har selv været kunde ved dem) deres opdatering til folks smartphone når at blive saga blot inden de for dem. Ja jeg er glad for at jeg ikke er kunde ved dem mere. og tror også snart det er det eneste selskab der brander der mobiler.

0 0
DX 11-09-2012 15:30:01

@Daniel. Det er vist dødfødt på forhånd, nu udtaler Henrik fra 3.dk at de snart = i løbet af September, udsender 4.0.4 til Samsung Galaxy S3 - Goddav mand økseskaft.

0 0
UKR 11-09-2012 14:35:52

Oplevet ikke de problemer med mms da jeg bruger Go Sms Pro den har jeg ikke haft problemer med mms delen. Men hente den her opdatering i går, troet lige det var 4.1 men det var så den her opdatering man har hente....

0 0
DX 11-09-2012 12:43:23

I dag d. 11 Sept er 3.dk så 3 stk opdateringer bag ud, vedrørende Samsung Galaxy S3. De er simpelthen så fulde af løgn, og henviser i øvrigt SÅ SENT som i dag til en artikel her på sitet, hvor de påstår at de kun er 1-2 uger om at tilpasse opdateringer til deres 3.dk Brandede mobiler. En ting er sikker & det er 110% sikkert,jeg kommer aldrig mere til at handle med 3.dk, så tykt til grin - det er dog imponerende. http://www.mobilsiden.dk/nyheder/3s-samsung-galaxy-s-iii-kunder-korer-med-gammel-software,lid.22770/

0 0
netfors 11-09-2012 13:45:49

Ja, du har fuldstændig ret. Jeg har flere gange spurgt 3 på deres facebook side, og hver gang har jeg fået svaret, at de bruger den nyeste software??
Så nu har jeg lige taget konsekvensen og installeret en leaked version af Jelly Bean. Det kan helt klart anbefales. Det er super let, hvis man følger guiden.
Her er et link til den nyeste leaked version.
http://rootgalaxys3iii.com/i9300xxdli5/

0 0
Daniel Tyrrestrup Paulsen 11-09-2012 12:11:34

Og igen må jeg som 3-kunde vente! -.-
Igen, igen, igen, igen....

0 0
Villiam 11-09-2012 12:18:07

skal du også vente hvis du bruger kies på comp ?

0 0
Daniel Tyrrestrup Paulsen 11-09-2012 14:26:17

Nope :/
3 Har ikke styr på en skid!

0 0
twitboydk 11-09-2012 12:09:59

Man kan bruge en sms app fra appstore i stedet for den som følger med

0 0
Villiam 11-09-2012 11:56:21

der ellers nogen sgs3 brugere som har fundet ud af hvordan man kan gøre sådan at mms delen ikke comprimerer billedet og derved gør det i dårligere kvalitet ?

0 0
11-09-2012 11:46:40

Hej

Nogen der ved hvornår vi får android 4.1 på galaxy s3.

Det er jo nogle dage siden de snakkede om det ?

0 0
Villiam 11-09-2012 11:53:45

nogle af rygterne på nettet siger inden for 48 timer, andre siger i løbet af ugen :) havde håber på at det var den update som jeg fik igår, men det var så kun den som artiklen skriver om :/

0 0