Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung i krig mod iPhone: Sælger Galaxy S II for 11 kroner

Samsung i krig mod iPhone: Sælger Galaxy S II for 11 kroner

Samsung forsøger at stjæle opmærksomhed fra Apples frigivelse af iPhone 4S ved at sælge Samsung Galaxy II til spotpris.

(foto fra smh.com.au)
(foto fra smh.com.au)
Foto: smh.com.au

Planen synes klar: Sæt gang i en midlertidig butik og sælg et topprodukt til spotpris for at snigløbe konkurrentens premiere på en ny smartphone.

Det er i hvert fald, hvad Samsung har stablet på benene i Sydney, Australien, blot få meter fra byens Apple Store, skriver The Sydney Morning Herald.

Menneskerne i køen ude foran Samsungs såkaldte "pop up"-butik håber således at få fingrene i en Samsung Galaxy S II for blot 2 dollars - eller knap 11 danske kroner.

Nogle af kø-entusiasterne har ifølge The Sydney Morning Herald været plantet foran butikken siden mandag morgen, og hver dag vil de 10 forreste i køen få mulighed for at købe mobilen til den favorable pris. Historien melder imidlertid ikke noget om, hvor længe tilbuddet vil løbe.

Det er imidlertid ikke alle i Samsung-køen, der har tænkt sig at beholde den nyerhvervede Galaxy S II. 19-årige John er glad for sin iPhone og forstår ikke, hvorfor folk har stillet sig i kø ved Apple-butikken, som starter salget af iPhone 4S på fredag.

- "De venter tre dage for at betale fuld pris for iPhonen," siger han ifølge The Sydney Morning Herald og spekulerer i, at et videresalg af den 11 kroner 'dyre' Samsung-mobil kan finansiere en stor del af købet af den nye iPhone.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jonas 14-10-2011 19:06:10

Den er meget mere værd. Og den er sindssygt hurtig med den seneste opdatering. Og den var altså ikke langsom før.

0 0
BE 13-10-2011 16:37:38

- Kommer det også til København?

0 0
Schwartz 13-10-2011 06:03:40

Ach SO!

Man må undres, svært at forstå, at alle i denne branche sagsøger hinanden på kryds og tværs. Men på den anden side får de og deres produkter jo masser af eksponering i medierne. Er det en marketingssammensværgelse, hvad tror i?

0 0

Om brug af cookies