Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung: Jelly Bean udrulles til Galaxy S III i Danmark

Samsung: Jelly Bean udrulles til Galaxy S III i Danmark

De første Samsung Galaxy S III ejere modtager netop nu Android 4.1 Jelly Bean. Læs mere her.

Ventetiden er langt om længe ovre for de første danske Galaxy S III ejere, Android 4.1 Jelly Bean er lige nu på vej ud.

Men meget overraskende er det ikke de helt almindelige ulåste og un-brandede Galaxy S III enheder, der modtager opdateringen først, denne gang er det teleselskabet 3's kunder med en branded / ”låst” Galaxy S III der er først i køen.

Samsung skriver på deres Facebook-side i en kommentar til en bruger, at det er korrekt at Jelly Bean er på vej ud til de første danske Galaxy S III kunder, men opdateringen kommer ikke direkte fra dem, men fra teleselskabet 3.

Samsung har nemlig valgt at give tilladelse til at de individuelle teleselskaber kan frigive Jelly Bean softwaren så snart de er klar, og 3 er altså de første som er det.

Samsung skriver samtidig på Facebook-siden at alle der ikke har en branded / ”låst” Galaxy S III får deres opdatering i oktober, hvilket betyder der maksimalt er syv dage tilbage.

 - ”Jelly Bean er præcis blevet frigivet til 3-kunder. Den ubrandede opdateringen til alle med en ikke-låst telefon kommer stadig på et tidspunkt her i oktober. Beklager! Men har du ikke en 3-telefon, så er det til gengæld begrænset, hvor længe du skal vente nu,” skriver en Samsung medarbejder på Facebook.

Læs mere i Samsungs kommentar til brugerne på Samsungs Facebook-side.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lasse Nielsen 04-11-2012 12:57:23

Fik også den opdatering ret hurtigt da jeg har 3, og det første jeg lægger mærke til at telefonen kun kan holde strøm en halv dag nu hvor jeg for det meste kun skriver sms'er og kigger lidt på facebook.. BT, wifi, gps osv ER slået fra og har altid været det, nåde før og efter opdatering men den har aldrig brugt så meget strøm som efter opdateringen.. Så er der også når den bare ligger på bordet, så får man en besked hvor der nu er en grøn forkant i skærmens venstre hjørne der lyser konstant istedet for den blå led-pære der blinkede inden opdateringen, og bemærkede også at skærmen lyser svagt op indtil man "åbner" telefonen, tror det er det der sluger strømmen men kan bare ikke finde det noget sted at slå det fra!! Vil have led-pæren som notifikation igen, men det kan jeg kun hvis jeg trykker på startknappen på siden, så blinker den blå pære kun..

Det blev noget rodet, men håber i forstår hvad jeg skriver og håber andre har oplevet det samme for ellers må det være min telefon der er fucked.. skulle aldrig have opdateret den, den kører dårligere end før!

0 0
Michael 30-10-2012 12:49:46

Snakkede med en fra Samsung igår og det eneste der ville hjælpe var en fabriksgendannelse.

Det hjalp faktisk.

Fandt så ud af at laderen man får med i købet af denne mobil, "kun" er en rejselader på 1.0A.

Min Ipad lader er på 2.0A og så skal jeg sgu love for at der kom fart på opladningen :D

0 0
Michael 29-10-2012 11:45:54

Min S3 lader altså ufatteligt langsomt efter officiel JB ???

0 0
Peter Frederiksen 27-10-2012 11:28:17

Samsung Galaxy S III Jelly Bean update key features:

Project Butter - smoother UI animations with higher frame rate

Google Now

Blocking mode

Offline voice typing support

Better notification area with expandable notifications

Two different homescreen modes

Pop-up play window is now resizable

Smoother and faster web browser

New in-call features - boost loudness and turn on/off noise cancellation

Video recording pause/resume functionality

Enhanced brightness control

Easier widgets management

Reorganized Settings menu

GSMAREna har lavet en sammenligning mellem ICS og JB.. Hvor Batteri tiden har fået en markant forbedring..

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_iii_jelly_bean-review-823.php

0 0
Bris 26-10-2012 08:15:39

Nogen der ved noget om udrulning til SGSII?

0 0
Peter Frederiksen 26-10-2012 08:37:03

I November... http://www.facebook.com/SamsungDanmark/app_190322544333196

0 0
Daniel Tyrrestrup Paulsen 26-10-2012 01:50:08

Er jeg den eneste, der oplever problemer med at slette tekst jeg har skrevet i browseren? Det sker ofte når jeg skal logge på et site... men det gælder også ved søgeresultater, hvor jeg ikke kan få liv st rette i min tidligere søgning, men skal slette det hele for at kunne skrive nyt

0 0
UKR 25-10-2012 23:11:52

Andre her der bruger GO Launcher EX? Efter jeg har fået 4.1.1 i dag og efter en nul stilling af min samsung galaxy s3 der kan jeg ikke bruge mine købte
launcher theme. Når jeg har hente dem ned og går ind i min installeret theme er der et blåt screen af dem :O

0 0
JKay 25-10-2012 09:03:37

Den hedder I9300XXDLJ2 og CSC'en hedder I9300NEEDLI2 altså til NEE (Unbranded Nordic Countries)

0 0
Hest 25-10-2012 10:30:21

Fik den også her til morgen. Mere speed, mere smooth, flere settings og widgets! Den kører bare rigtig godt nu, sådan her skulle den havde været ved launch.

0 0
bo 25-10-2012 08:17:22

Jeg har osse en unbranded som heller ikke er rooted, og der lå en opdatering i morges :)

0 0
Frede 25-10-2012 05:41:13

Fik den da lige hertil morgen kl. 05.03? Og er Telmore kunde :P
Og nej har ikke custom rom
Og ja det kører vildt lækkert.

0 0
Peter Frederiksen 25-10-2012 02:39:37

I december med Multiview...

Som denne Japanske udgave af S3....
http://www.youtube.com/watch?v=TJkb36L4G60

0 0
Daniel Tyrrestrup Paulsen 24-10-2012 18:16:29

Yay! Jeg fik min opgradering i dag :D Og det fungerer rigtig fint :)
Der er nogle enkelte ting de har lavet meget mere latterligt, såsom humørikonerne i beskeder... Det er nu blevet sådan at der er kommet en masse latterlige tegn i stedet for smileys på side 3/3 under symboler :/
Håber det ændre det igen!

Ellers rigtig fin! :D
Godt gået 3!

0 0
UKR 24-10-2012 18:32:53

Brug go sms så er du ud over det problem og der er også mange fed smileys med go sms ;)

0 0
Belgarion 24-10-2012 15:18:33

Ja de store producenter er dælme lang tid om at få Jellybean rullet ud til folk. da jeg købte min kina tablet var det med android 4.04, og har selv haft jellybean på den i en md nu. men Yuandao er også meget hurtig med at opdatere deres software, vel en uge efter google kommer med en ny version, så er den der til min tablet ;-)

0 0
Hest 24-10-2012 16:58:31

Enig. Det er utroligt så lang tid det kan tage at få sådan en opdatering ud, når nu det allerede er ude til mange andre enheder. Er lige så uforståelig over at det kan tage flere måneder at rulle noget ud, fordi det skal komme til et land ad gangen. Enten er det færdig og klar, ellers er det ikke.

0 0
Belgarion 24-10-2012 16:07:27

Så lige der var en ny firmvare til min window n90 dual core fra Yuandao Så nu er den lige kastet på tableten, så nu er min version
4.1.1-20121011 :-)

0 0
caspersn 25-10-2012 22:45:13

Lyder spændende med din tab. Var der ikke bøvl med skat? Hvad skal man beregne ud over den pris de har på hjemmesiden? Jeg har aldrig turde handle uden for EU...

0 0
Michael 24-10-2012 15:16:56

Det er sgu da første gang at 3 er først på banen... So wrong :P

0 0
Mike Grønbæk Madsen 24-10-2012 20:38:23

Jeg må også indrømme, at jeg blev lidt overrasket! Nu er jeg lidt misundelig :p

0 0
Rene 25-10-2012 10:05:25

Det er reklame, de har betalt nogen mio. og sikkert gjort at alle andre fik det langsommer fordi de skulle ændre det til deres lort!

0 0
Hans 25-10-2012 16:12:31

Når 3 er bagud så er det galt, når de er forand så er det sku også galt.... Mon ikke der er noget andet det er galt med!

0 0
Per 24-10-2012 15:21:42

3 har sikkert betalt sig fra det at være de første her hjemme.. :-)

0 0