Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung kommer snart med Dual-Core mobiler

Samsung kommer snart med Dual-Core mobiler

I næste måned præsenterer Samsung mobiler med Dual-Core processor samt nye tablet-computere. Det bekræfter en topchef.

Ved CES messen i Las Vegas har Samsung introduceret en række nye smartphones samt 4G tablets, men der er mere i posen fra Korea, lover en Samsung topchef.

- "I 2011 vil vi forsætte med at være leder på teknologi. I forhold til Dual-Core, har vi allerede et program, som i næste måned ved Mobile World Congress (MWC) vil blive afsløret," fortalte president for Samsung Mobile JK Shin ved arrangementet i Las Vegas.

Han fortalte yderligere, at Samsung desuden både har 3G og 3G tablets på programmet.

Udtalelserne falder meget godt i tråd med aktuelle rygter om, at Samsung ved MWC vil annoncere en efterfølger til Galaxy S med Dual-Core-processor.

Konkurrenten LG har allerede annonceret deres første smartphone med Dual Core, Optimus 2X.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mobilsiden.dk 14-01-2011 15:06:22

Tak for jeres kommentarer og meninger.

Vi tilstræber altid at bringe korrekte informationer. Det er sådan, at vi ikke bare finder på noget som "vi tror". Informationerne er så vidt det er muligt validerede, hvilket også gælder linjen om Samsung Galaxy Tab 4G LTE.

Dette produkt blev præsenteret på CES-messen af Samsung og Verizon.

Vores artikel om dette produkt, kan I læse her: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/samsung-galaxy-tab-kommer-i-4g-lte-udgave,lid.14049/

0 0
Jon 12-01-2011 21:02:22

Ved i om HTC har nogen planer om at udgive noget til MWC?

0 0
Jim Flower 12-01-2011 18:05:15

Jeg har haft tanken LÆNGE men har ikke yret mig omkring det endnu. Men jeg er HELT ENIG! Det sker alt for ofte at man ser amatørjournalistik på mobilsiden.dk i form af manglende kilder, sjuskede formuleringer, mv.

Få nu de kildeangivelser i orden!

0 0
Slaraffenland 12-01-2011 20:23:02

Jeg er ikke uenig med Simon. Men, hvis du, og andre læsere, opfatter en bestemt artikel som amatøragtigt så tag direkte kontakt til forfatteren, i stedet for at svine vedkommende til lige under artiklen. Der er et link øverst i højre hjørne, hvor du kan kontakte redaktionen.
PS: Jeg taler naturligvis kun på egne vegne. Jeg ved ikke hvilken holdning John, og de øvrige på mobilsiden.dk, har. Men jeg gider bare ikke læse den slags kommentarer, og bliver ret harm over det.

0 0
Simon2901 12-01-2011 20:47:39

tak for info, vidste ikke man kunne redaktionen på den måde.

Jeg har dog på ingen måde svinet forfatteren til!

og hvis noget er faktuelt forkert så poster jeg det så alle kan se det og så må du lukke øjnene
:-)

foresten vil jeg mene at man, når man arbejder en side på størrelse med mobilsiden.dk, må stå til ansvar for sine "posts", hvad tror du der vil ske hvis en fra politiken havde skrevet en lignene artikel?

0 0
Simon2901 12-01-2011 14:45:24

Er ked af at sige det, men det er simpelthen for useriøst.

Ved CES messen i Las Vegas har Samsung introduceret en række nye smartphones samt 4G tablets, men der er mere i posen fra Korea, lover en Samsung topchef.

Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/samsung-kommer-snart-med-dual-core-mobiler,lid.14018/#ixzz1ApPMG2TD

Hvilke "4G tablets" er det lige vi taler om som det er at samsung har lanceret ved CES?

den eneste tablet som Samsung annoncerede var en Wifi only udgave af galaxy tab! hverken 4G eller noget.

Derudover så har i simpelthen aldrig nogle "kilder" i jeres posts, så ved mindre i selv er 1 håndskilden så er det da bare med at sørge for at have den slags i orden hvis i vil tages seriøst!

0 0
Slaraffenland 12-01-2011 15:49:08

Tag en dyb indånding, og slaaaaap af...

Men, du har selvfølgelig ret i at mobilsiden.dk altid skal huske at angive sine kilder.

0 0
Simon2901 12-01-2011 17:33:02

Hvorfor skal jeg tage en dyb indånding når det jeg skrev var rigtigt. Selv de største gadget sider har kilder osv, men en artikel uden kilder bagved har ingen faktuel værdi, så det fint hvis du syntes jeg jeg skal slappe af og tage en dyb indånding, det syntes jeg bare ikke...

0 0
KimDotDK 12-01-2011 18:56:23

Du har da en ualmindelig grim måde at henvende dig til folk på. Var du på CES? Jeg var nemlig ikke og må derfor forholde mig til, hvad den flinke dame i videoen siger. Og når hun kalder den en tablet, der kan slides op og bruges som en netbook, så må jeg jo tro det. Og at den kører Windows er vel ingen hindring, for at den kan være en tablet, eller kan du lige belære mig om noget mere her?

0 0
Simon2901 12-01-2011 19:44:30

altså nu syntes jeg lidt du fordrejer tingene.

du for det til at lyde som om jeg ikke ved hvad jeg snakker om og det syntes jeg da er rimelig nedladende. Jeg siger netop at du selv skal kikke på videon, da det lige meget hvad da på ingen måde gør det bedre at der skulle være lanceret "4G samsung tablets" på CES. Du må undskylde hvis jeg har haft en ubehagelig tone, det var ikke min hensigt og derfor beklager jeg da også, nej har ikke været på CES, men jeg har fuldt, som altid.

Grunden til jeg skrev min første kommentar var at jeg simpelthen ikke kunne finde de 4G Tablets som mobilsiden skriver om, og jeg er ikke dårlig til at google... Når der så derudover ikke er nogen kilde, så vil jeg da mene jeg er i den bedste ret til at være kritisk!

Hvis du syntes jeg henvender mig ubehageligt til Thomaz, der beder mig om at tage en dyb indåmnding og slaaaappe af, fordi jeg påpeger direkte fejl,( foresten syntes jeg det var enormt håndeligt skrevet af ham) så ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal sige til dig.

foresten er det selvfølgelig fint af samsung lancerer en pc med touchskærm (dens slags har der eksisteret i mange år) og de er da i deres gode ret til at kalde den en tablet, den falsificerer dog slet ikke min oprindelige kritik.

0 0
Slaraffenland 12-01-2011 20:15:30

Hej Simon.
Du synes jeg er hånelig. Fair nok. Men tænk over hvordan vi andre opfatter dit sprogbrug. Det er ikke indholdet jeg kritiserer dig for, men måden hvorpå du skriver det. Jeg opfatter det ret "aggresivt", hvilket jeg synes er ærgeligt for de af os som ikke finder den manglende kildehenvisning relevant for artiklens indhold.
Jeg beklager mit hån, og håber på din forståelse af min pointe.

0 0
KimDotDK 12-01-2011 15:34:21

Kun en wifi only udgave af Galaxy tab?
Nu lyder du jo som en der har vildt meget styr på det hele, meeeen det her ligner da ikke en "wifi only udgave af galaxy tab" http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=O650Oozah8o#t=213s

0 0
Simon2901 12-01-2011 17:27:13

Det er en windows netbook med touch screen, seriøst hvad med du selv lige ser din video igennem er ret sikker på den ingengang er 4G og for det andet skriver mobilsiden Tablets i flertal!

0 0
Simon2901 12-01-2011 17:34:07

foresten siger "talspersonen"? selv at et andet alternativ til denne her "tablet" windows 7 netbook er galaxy tab.

0 0
Mad_Viking 12-01-2011 14:32:53

Samsung desuden både har 3G og 3G tablets på programmet[{citat]
Kommer de så ikke med en 4G tablet? ;)

0 0
spock123 12-01-2011 14:15:38

... are here again... meget spændende..

0 0