Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung og Google teaser for ny Nexus

Samsung og Google teaser for ny Nexus

Se teaser-videoen for den kommende Nexus mobil.

I næste uge forventes Samsung og Google at præsentere den næste Nexus-smartphone.

Overskriften er "Samsung Mobile Unpacked 2011 Google Episode". I invitationen står der også "Get a look at whats new from Android.

Om det er en Nexus Prime eller Galaxy Nexus der præsenteres vides ikke, men ovenstående teaservideo, er netop kommet ud på Youtube.

Mobilsiden.dk følger naturligvis sagen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

whame 06-10-2011 16:16:11

Jeg krydser personligt fingre for at en Nexus 3/prime telefon fra google bliver præsenteret til eventet.

Hvis google præsenterer en ny Nexus model, hvor lang tid skal vi så ca. vente før den kan fås i Danmark?

0 0
Kenned88 05-10-2011 15:17:43

Jeg har læst flere steder at eventet bliver live streamet på youtube.com/android

0 0
Bo 05-10-2011 21:12:07

gør den også:)
kl 20 dansk tid så vidt jeg kan regne ud (sikkert forkert)

det 1100am i san diego...

er ikke 100% på tiden..

0 0
Mad_Viking 05-10-2011 14:18:09

Ser også lidt frem til om siden laver 19 indslag på 2 dag om alt det nye som forhåbentligt kommer på dette event. :)

0 0
Joddler 05-10-2011 15:09:29

Syntes ikke vi skal hænge os i hvor meget tid der bliver brugt på Apple modsat Android, det vigtigste er da vel at mobilsiden dækker det så godt så muligt??

0 0
Mads Laursen Vig 05-10-2011 16:03:32

Enig :)
Og nej, jeg er ikke Apple-tilhænger :)

0 0
Bo 05-10-2011 21:07:23

helt enig vi skal ikke hænge os i så små ting, som der bliver skrevet mest om..

Appel presser android til at blive bedre og android presser Appel til at blive bedre.

så man kunne jo også vende den om og sige at det er en gode ting når der bliver skrevet meget om iPhone ;)

P.S. bruger selv Android

0 0
Joddler 05-10-2011 14:15:16

at den nye Nexus telefon har større end 4.3" skærm som der desværre har været rygter om, for hvis det er tilfældet så beholder jeg min Sensation :D

0 0
David K 05-10-2011 13:55:50

En nyhed der ikke omhandler iPhone? :O

Men ja det bliver spændende at se hvad der bliver præsenteret.

0 0
Mads Laursen Vig 05-10-2011 13:34:49

Jeg glæder mig personligt rigtig meget til Samsung og Googles event, specielt efter, at Apple i mine øjne skuffede så grumt i går. Håber selvfølgelig på en ny Nexus (helst med nogle super vilde specs!) og Ice Cream Sandwich, men nu må vi se - jeg glæder mig i hvert fald helt vildt! :)

0 0