Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung ombytter defekte Galaxy S4-batterier

Samsung ombytter defekte Galaxy S4-batterier

En lille del af batterierne i Samsung Galaxy S4, er ramt af en defekt, der kan få batteriet til at svulme op.

Vi har tidligere fortalt historien om en batteridefekt, der har ramt flere brugere af Samsungs populære topmodel, Galaxy S4.

 - Samsung Galaxy S4 - defekte batterier svulmer op

Flere brugere henvendte sig til Mobilsiden.dk med beretninger om defekte og opsvulmede batterier.

Samsungs presseinformation i Danmark, oplyser til Mobilsiden.dk, at problemet har ramt en mindre del af brugerne.

 - ”Vi er opmærksomme på dette problem, som har ramt mindre end 1% af batterier i Norden. Da vi forpligter os til at levere den bedst mulige brugeroplevelse for kunderne, beder vi alle berørte kunder om at henvende sig til det nærmeste Samsung Electronics servicecenter, hvor de kan modtage et nyt batteri gratis,” sådan lyder det i beskeden fra Samsung til Mobilsiden.dk.

Nærmeste Samsung Servicecenter findes på Samsung.com.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mup 30-10-2013 13:54:32

BEMÆRK at Samsung er fulde af løgn.
Faktum er, at når man kontakter dem, er virkeligheden at telefonen skal sendes til deres Service Center i Esbjerg for yderligere kontrol inden batteriet skiftes.
Det betyder i praksis at mange vælger at købe et nyt batteri, frem for at undvære telefonen i 2-3 uger.
Så tak for hjælpen, Samsung!
Meget dårlig service, når nu det er en udbredt fejl...

0 0
30-10-2013 14:22:18

Hvor er det at de lyver ? De siger:

henvende sig til det nærmeste Samsung Electronics servicecenter, hvor de kan modtage et nyt batteri gratis.
Så du kan jo bare henvende dig i esbjerg. Og det er vel i orden at de lige kontrollerer at det rent faktisk er batteriet den er gal med ? Eller skal de bare dele ud af batterier til alle og enhver ?

0 0
TF 30-10-2013 17:02:20

Nu er det jo ret nemt at konstatere om et batteri er svulmet op så vis det er tilfældet burde de lange et nyt batteri over disken med det samme, det ville være god kundepleje.

0 0
30-10-2013 23:13:46

Er det måske faldet dig ind at de måske gerne vil have teknisk uddannet personale til at kigge på den? Så man kan analysere fejlen osv.... Gøre sin kunde support bedre. Eller skal de bare sige: det er fordi i holder den forkert?

0 0
TF 30-10-2013 23:43:49

De kan da bare få butikken der ombytter batteriet til at sende dem det defekte batteri så kan de undersøge det defekte batteri alt hvad de vil og kunden skal ikke undvære sin mobil som jo intet fejler, jubii alle er glade, istedet for samsungs løsning hvor kun samsung er glad.

Og din sidste kommentar viser jo bare at det er en ægte sammy fanboy vi har med at gøre.

0 0
Thomas Larsen 31-10-2013 03:25:10

Og så betaler butikken bare når du kunden er over alle bjerge og det viser sig der intet problem var med batteriet?

0 0
TF 31-10-2013 05:13:21

Vis batteriet er svulmet op som her er problemet er det jo intet problem at konstatere der er tale om en defekt vare :-)

I prøver og prøver at argumentere jer uden om det faktum at samsung kunne have valgt en mere kundevenlig løsning på et problem der er 100% samsungs skyld, men faktum er jo at samsung valgte den løsning der går mest ud over kunden og ofte vil få kunden til at vælge den anden løsning det er at give op og købe et nyt batteri for egne penge, fremfor at skulle undvære sin mobil x antal dage.

Jeres forsøg på at flytte fokus over på apple er da ynkeligt, men desværre typisk jer to.

0 0
Thomas Larsen 31-10-2013 07:10:00

I prøver og prøver at argumentere jer uden om det faktum at samsung kunne have valgt en mere kundevenlig løsning på et problem der er 100% samsungs skyld


Næ, henvend dig eventuelt til tidligere post :)

Jeres forsøg på at flytte fokus over på apple er da ynkeligt, men desværre typisk jer to.


Var dig selv der bragte Apple på banen, men siden du nu gjorde det, hvorfor var det god kundepleje at starte en smædekampagne mod konkurrenterne og lyve om et problem der var 100% apple's skyld, samt Steve Jobs instruerer utilfredse kunder i at "holde den anderledes"?

0 0
TF 31-10-2013 14:20:40

Siden du ikke har flere argumenter må jeg jo have vundet diskutionen :-) og dit apple pjat kan du tage med N, jeg gider ikke spilde min tid på det.

0 0
31-10-2013 19:21:30

Du har ikke vundet en skid.....Vidste slet ikke det var en konkurrence. Men grunden til du får sidste ord, er at du er ligesom kvinder. Du får ret, og vi får fred....

0 0
TF 31-10-2013 19:33:35

Jamen så kom med et argument begge to, i har jo intet at komme med ell hva ?

0 0
31-10-2013 23:17:02

Du har jo fået rigeligt med argumenter. Dem vil du så ikke godtage, hvilket jo ikke er vores problem. Folk står med en defekt mobil, denne skal til rep. Samsung betaler, men vil gerne have den forbi deres autoriserede servicecenter. Kan virkeligt ikke se hvor den dårlige kundeservice er. Ja den kunne være bedre, men at kalde den dårlig når de indrømmer der er problemer og gør noget ved problemer syntes er totalt latterlig. Grunden til at jeg trækker apple ind i diskutionen er jo at de netop udøver dårlig kundeservice ved f.eks. at nægte at et meget kendt problem eksisterer.

0 0
TF 31-10-2013 23:50:41

Folk står med et defekt batteri ikke en defekt telefon og batterier skal ikke til rep, det skal bare skiftes, så der er ingen grund til at hele mobilen skal på værksted.

Jeg har ikke sagt det er dårlig kundeservice bare at der er en betydeligt bedere løsning.

Vi kan vel blive enige om at den løsning jeg har beskrevet er bedere for kunden og ikke dyrere eller mere besværlig for samsung ikk ?

Vis du vil diskutere apple så find en apple tråd som du plejer, jeg holder mig til emnet.

0 0
Thomas Larsen 01-11-2013 05:35:25

Det er da utroligt med dig og det danske sprog:

Nu er det jo ret nemt at konstatere om et batteri er svulmet op så vis det er tilfældet burde de lange et nyt batteri over disken med det samme, det ville være god kundepleje.


Altså siger du at det ville være god kundepleje, når dine "krav" er indført, altså er nuværende løsning ikke god kundepleje.

igen:

Nej det er da ikke en dårlig løsning for samsung ;-)


Her antyder du løsningen er dårlig for kunderne.

Det er så ganske sjovt når du samtidig prøver at få det til at fremstå somom vi argumenterede imod at der findes mere kundevenlige løsninger, hvilket vi aldrig gjorde, faktisk påpegede jeg far starten af at:


Selvfølgelig ville det være bedre, men det gør ikke den eksisterende løsning dårlig :)


Men som sædvanlig skal vi nok se dig ignorere faktum endnu engang og komme med dit barnlige trolleri forsvar :)

0 0
TF 01-11-2013 14:55:07

Godt min verden ikke er så sort eller hvid som din, bare fordi en ting er bedere behøver den anden jo ikke være decideret dårlig.

Nej du har ikke argumentere imod det er da tydeligt :-) godt folk kan læse ;-)

Men godt du er enig med mig :-)

0 0
Thomas Larsen 01-11-2013 15:36:50

Nej hvilket netop er det vi siger, at dine åbenbart manglende danskkundskaber så siger det netop er dårlig kundepleje kan vi jo ikke helt gøre for.

0 0
TF 01-11-2013 18:07:29

Og så starter larsen med at svine mig til som han gør vær gang han er på røven og ikke længre kan argumenter for sin sag, trist du altid skal synke så dybt.

0 0
Thomas Larsen 01-11-2013 20:28:50

Sagen er argumenteret, du har bare ignoreret det og påpeget det er dine dårlige danskkundskaber som gør vi tager fejl.

Jeg påpegede bare yderligere at dine dårlige danskkundskaber ikke rigtigt har noget med vores argumenter at gøre.

Så kan du jo enten tage og indrømme du begik en fejltagelse og måske indse at vi måske er mere enige end vi er uenige, eller du kan forsøge dine sædvanlige forsøg på at ignorere alt og tro du har "vundet" noget :)

0 0
TF 01-11-2013 22:19:37

Larsen har altid ret også når han ikke har og gud nåde den der påstår det modsatte, så kommer pigesure larsen og kalder en svagtbegavet, usaglig osv osv.

Det var det sidste ord fra mig så kan lille larsen få det sidste ord som han jo bare vil have.

0 0
Thomas Larsen 31-10-2013 15:05:47

Hvis du får det bedre af det, heldigvis kan resten af Danmark da læse :)

0 0
Thomas Larsen 30-10-2013 17:47:57

Hvordan vil du da konstatere at batteriet er svulmet op uden at kunne se det? :)

Det er trods alt bedre kundepleje de tilbyder at afhjælpe problemet end at afhjælpe symptomet som visse andre firmaer benytter sig af.

0 0
TF 30-10-2013 18:04:57

Man kan vel bare aflevere det i nærmeste samsungforhandler og få et nyt batteri der, det behøver ikke at være så besværligt for kunden som samsung gør det.

Dit symtom snak ved jeg ikke hvor du vil hen med, men jeg gætter på det er noget barnligt anti apple pjat som sædvanligt.

0 0
Thomas Larsen 30-10-2013 18:13:40

Selvfølgelig ville det være bedre, men det gør ikke den eksisterende løsning dårlig :)

Ved ikke hvorfor du tror det har noget med Apple at gøre, men det er vel kun fordi skoen passer?

0 0
TF 30-10-2013 20:36:35

Nej det er da ikke en dårlig løsning for samsung ;-)

Nej det er nok mere pågrund af dine indlæg gennem tiden jeg tror det, jeg mener at kunne huske der var et problem apple løste du absolut ville kalde et symtom, så mon ikke det er det pjat du vil diskutere igen.

0 0
Paw Sandayo 30-10-2013 12:23:16

ej hvor føler jeg mig heldig så ;-) ku jeg dog ikke være heldig at være heldig at være en af de få der vinder i lotto i stedet

0 0