Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung opdaterer Galaxy S3 og Note 2 til Android 4.3

Samsung opdaterer Galaxy S3 og Note 2 til Android 4.3

Dansk Android 4.3 Jelly bean til sidste års flagskibe fra Samsung, er nu i æteren.

Vi har modtaget flere tips fra Mobilsidens brugere om at Samsungs topmodeller fra sidste år nu kan se frem til en snarlig opdatering til Android 4.3.

Med Android 4.3 modtager S3 og Note 2 blandt andet features som ’Bluetooth low energy’ og Galaxy Gear understøttelse, samt FSTRIM-kommando der optimerer lagerpladsens ydelse.

Du kan selv se, hvorvidt din opdatering er tilgængelig, ved at gå ind under indstillinger - Om telefonen - Systemopdateringer. Så vil din telefon selv undersøge, hvorvidt opdateringen er klar. Vi anbefaler at du henter opdateringen over wi-fi, for opdateringen fylder omkring 700mb.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Michael Mølbach 28-12-2013 23:35:37

Skal lige siges at jeg har en Note2 LTE (N7105) fra 3mobil og der er ikke kommet nogen opdatering til 4.3. Stadig samme 4.1.2.

0 1
Morten Jensen 28-12-2013 19:41:24

men det bliver også den største skuffelse af alle... de features note 3 har, får note 2 IKKE.

0 0
Kloge Aage 28-12-2013 12:39:01

Vi har en SGS3 brandet af 3.dk, den er der ikke kommet opdatering til endnu. 3.dk har i det hele taget været laaaang tid om opdateringer. Vi har til sammenligning også en Note 3 , ikke brandet, den har allerede fået 4 opdateringer siden 26/9 2013.

0 0
Casper 28-12-2013 10:28:04

har heller ikke modtaget noget fra min gs3, men det afhænger måske af ens operatør hvor hurtig de er ude

0 0
Peter Frederiksen 28-12-2013 16:09:43

Via Fota var der ingen opdateringer, men har opdateret via Kies for 1 time siden....

0 0
Morten Jensen 27-12-2013 15:30:06

har intet fået på min note 2 4g.

0 0
Enrico Fernande 27-12-2013 12:48:33

Opdatering til samsung gs3 var tilgengælig for mange uger siden. note 2 opdateringen var tilgengælig d. 17 dec. så jeg forstår ikke hvorfor i først fortæller det nu. Udover det er de fyldt op med fejl.

0 0
Enrico Fernande 27-12-2013 12:48:33

Opdatering til samsung gs3 var tilgengælig for mange uger siden. note 2 opdateringen var tilgengælig d. 17 dec. så jeg forstår ikke hvorfor i først fortæller det nu. Udover det er de fyldt op med fejl.

0 0
Morten 27-12-2013 12:18:00

Den opdatering har jeg haft den sidste måned...(N7105 - Note 2 4G)

3 1
Niels de Boissezon 27-12-2013 12:57:06

Godt at høre. Jeg testede ellers i går med en Note 2 (N7100) hvor den ikke var nået frem endnu.

0 0
Peter Frederiksen 27-12-2013 12:28:50

Har Samsung putter Air Command (fra N3) i denne opdatering?

0 0
UKR 27-12-2013 12:04:08

Ja fik min opdatering i går til min Galaxy S3.

0 0
Peter Frederiksen 27-12-2013 11:58:20

Desværre supporter GPUen i S3/Note2 ikke OpenGL og desuden har disse model understøttet "BLE" ved fødselen (Men android 4.3 har fået "BLE")

I følge Sammobile:
- GALAXY GEAR Support
- TRIM Support (Makes the device much faster)
- Samsung KNOX [Only in Galaxy Note II]
- Samsung Wallet (Pre-loaded[Only in Galaxy Note II])
- Better RAM management
- Core UI elements updated to the ones on the Galaxy S4 (Galaxy S4′s theme all over)
- New Samsung Keyboard
- GPU drivers have been updated (Higher GPU benchmark scores)
- New Lockscreen: Multiple Widgets, improved ripple effect than Android 4.1.2, ability to change clock size and set a personal message
- New screen modes (From S4): Adapt Display and Professional Photo
- Daydream
- Driving mode
- Actionable notifications
- Move-to-SD-card feature
- New Camera mode : Sound and Shot
- New Additions in Notification Centre
- Completely revamped Settings UI (Tabbed interface – Exactly like the Galaxy S4)
- Implementation of Voice controls (Let’s you control various parts of the phone using voice commands – Galaxy S4 feature)
- New Samsung Apps: Calculator, Clock, Contacts, Gallery, Music
- Full screen Samsung apps
- New S-Voice (from Galaxy S4)

0 0
Peter Frederiksen 27-12-2013 12:26:42

Ups.. Desværre supporter GPUen i S3/Note2 ikke OpenGL 3.0

0 1