Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung retter opkaldsfejl på Galaxy S II

Samsung retter opkaldsfejl på Galaxy S II

Mobilbrugere på 3s netværk med en Samsung Galaxy S II har oplevet store opkaldsproblemer. Disse er nu løst.

Samsung Galaxy S II (Foto: Mobilsiden.dk)
Samsung Galaxy S II (Foto: Mobilsiden.dk)
Foto: Mobilsiden.dk

Hallo? Hallo? Opkaldsproblemer, udfald m.v. har i et stykke tid plaget ejere af Samsungs topmodel Galaxy S II på 3s mobilnet.

Men den gode nyhed er, at problemerne nu er blevet løst. Det oplyser 3 til Mobilsiden.dk.

- "Samsung har udbedret softwarefejlen, således, at en ny software (XWKF4) nu kan hentes via Samsung Kies," fortæller PR-konsulent Mette Christiansen hos 3.

For at opdatere skal man forbinde telefonen til en PC'er der har programmet Samsung Kies installeret.

Brugere med en Mac, kan ikke selv opdatere Galaxy S II - men må i stedet besøg en ven som har en PC'er.

Opfølgning (28/6 2011): Ny generel update til S II

Læs også:
- Samsung anerkender skærmfejl på S II
- Galaxy S II med NFC kommer først til efteråret
- Her finder du bordlader og bilsæt til Galaxy S II
- Kæmpetest: Samsung Galaxy S II
- Sådan er Galaxy S II i sollys
- Web-TV: Nyt features i Galaxy S II

Web-TV: Test af Samsung Galaxy S II


Samsung Galaxy S II - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Anders 04-07-2011 22:07:45

Det er en katastrofe af et system de har Samsung. Jeg har aldrig haft nogle problemer med HTC telefoner, men SG SII uha uha.
Hvis jeg havde vidst hvor elendigt deres sync. osv. er. Havde jeg aldrig skiftet fra HTC.
Faktisk lidt rystet over at man ikke fra Mobilsiden.dk havde testet den bedre.
Det er 3 gang at jeg har Samsung, 1. 2 og sidste.
Det er helt sikkert.
-Anderspeter

0 0
Jan 06-07-2011 18:44:16

Self tester de den ikke ordenligt det er jo ikke en iphone

0 0
Jan 04-07-2011 21:13:00

Som jeg ser det er det kun 3 kunderne der har modtaget denne opdatering, hvad så med os der bruger Oister hvornår kommer den til os så vi kan slippe for de problemer ? .

0 0
BE 01-07-2011 00:50:02

Gid de dog snart ville rette på alle de fejl og mangler der stadig er ved dette operativsystem.

Det er da en helt igennem elendig service når de leverer en mobil med et absolut ineffektivt operativstystem 2.1 og senere opdaterer det med 2.2, der kun hæver det en lille smule over 2.1

0 0
Anders 28-06-2011 21:02:45

Hvordan får man fat i den opdatering, er det et link et sted....

0 0
Henrik 28-06-2011 21:23:22

Du skal opdatere via Kies.

0 0
Kim Jensen 28-06-2011 20:05:49

Jeg har oplevet masser af den slags problemer som denne opdatering skulle løse, så nu håber jeg bare den løser det. :) eller intet at klage over ved den tlf.

0 0
Anders 28-06-2011 16:12:21

Hej!

Nej jeg bruger en pop3 konto, og jeg kan ikke få den sendt videre, hammer irreterende.
Håber nogen kan hjælpe, det virker meget bøvlet.

- Anders-Peter

0 0
Anders 28-06-2011 15:28:26

Hej!
Jeg er en af de HTC brugere, der er hoppet på GSII.
Uha jeg er skuffet, maskinen er i orden, men den er langt fra så smoothie i opsætning og funktion som HTC Desire.

Jeg har store problemer med at vidersende emails.
Hvordan får man den oprindelige emails med videre.
Det vil den ikke, har kigget i opsætning, men ikke fundet en løsning. Håber en kan hjælpe.

- Peter

0 0
Henrik 28-06-2011 15:40:42

Hej Anders eller er det Peter ?

Bruger du ikke Gmail ?

0 0
Mega 28-06-2011 07:58:05

Sikke noget vrøvl lsj, KF3 er den nyeste for os danskere (NEE) og den kunne hentes via KIES fra i lørdags hvor den blev frigivet.

0 0
lsj 28-06-2011 12:50:58

jamen så forklare mig venligst HVORFOR jeg ikke får nogen opdateringer på kies?

0 0
lsj 28-06-2011 13:30:40

nuværende og nyeste software på samsung kies er på min pc og telefon: PDA:KE2/PHONE:KDJ/CSC:KD4 (COA)

og der med ingen ny opdatering...

0 0
Mega 28-06-2011 15:40:02

COA = ROMANIA

0 0
Henrik 28-06-2011 16:03:44

Så er det derfor.
Så vidt jeg har forstået er denne opdatering kun til NEE telefoner. Altså købt i Danmark.

0 0
Henrik 28-06-2011 15:08:30

Men vi er flere der har fået tilbudt KF3.

Men måske fordi din CSC er forkert ?
Hvor har du købt din telefon ?

0 0
lsj 27-06-2011 23:27:21

der kan ikke hentes noget endnu... den nyeste software er KE2... og den har jeg kørt med i et stykke tid nu

0 0
Lars Hansen 27-06-2011 20:35:32

Er kf3 ikke den nyeste update?

0 0
Claw 27-06-2011 17:46:08

"The operation has timed out" siger den hver gang jeg prøver at update, andre der har det problem?

0 0
jesper 27-06-2011 16:49:29

kan det virkelig passe at man ikke kan få kies på en mac computer ?? har en mac book pro og har en samsung Galaxy S II kan det så passe man ikke kan opdatere den???

0 0
Jesper 27-06-2011 18:40:42

Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg tror ikke der er nogen mobilproducenter, som understøtter MAC OS. Kan man ikke installere opdateringen over-the-air, altså uden at forbinde telefonen til computeren?

0 0
Bjørn 27-06-2011 21:20:57

Samsung Kies mini giver USB-forbindelse mellem Samsung mobil og Mac computer.
Kies mini giver dig Firmware opgradering og PIMs synkronisering.

http://www.samsung.com/dk/support/mobilesoftwaremanual/mobilesoftwaremanual.do?page=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL

0 0
nudsen4ever 27-06-2011 17:12:02

åbenbart.. de laver nok ikke programmet til Mac.. har ik selv noget appel gej, men synes stadig det er mærkeligt de ik har lavet programmet til mac.. men det har måske noget og gøre med steve jobs?? :S

0 0
HrLaursen 27-06-2011 17:38:29

Root skidtet... så kan I bruge en MAC. :-)

0 0