Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung tæller ned, men til hvad?

Samsung tæller ned, men til hvad?

På en ny website tæller Samsung ned til "det næste skridt". Men hvad mon det handler om?

I skrivende stund er der godt og vel 16 timer til... Ja til hvad?

"Du kan tage det næste skridt om..." og så tiden, skriver Samsung på siden  tgeltaayehxnx.com, et anagram for "The Next Galaxy".

Vi tvivler på, at der kommer en annoncering når tælleren når til nul. Mon ikke blot der så kommer et lille hint, og en ny teaser?

Mobilsiden.dk er til stede ved Samsungs stort anlagte pressemøde i London, torsdag den 3. maj 2012, hvor det forventes, at efterfølgeren til Galaxy S II - i daglig tale Samsung Galaxy S III, vil blive afsløret.

Opdatering: Næste skridt er afsløret...

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rasmus Sørensen 23-04-2012 13:13:54

så gik siden ned medn samsung mobile har postet den lille teaser på deres facebook http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FdNMO-zm1ls det dog kun handler om hjemmesiden

0 0
Kim 23-04-2012 08:06:39

Nøj hvor det ville more mig hvis Samsung offentliggjorde deres planer for implementering af Tizen som deres fremtidige platform.
Det passer meget godt ind i forhold til projektets tidsplan, og så samtidigt med release i maj.

0 0
TF 23-04-2012 12:53:38

Jeg ved ikke om jeg ville more mig men TIzen lyder spændende og det er altid godt med nyt på markedet :)

Så skulle det komme kunne jeg nok lokkes til at prøve :)

0 0
Dan Mørk Frandsen 23-04-2012 08:03:22

Samsung er sku lidt til grin efterhånden.

0 0
Jonas_a 23-04-2012 12:11:10

Er Samsung til grin..?de har nu særdeles gode grunde til at smile..de er nu verdens største mobilproducent og deres Galaxy S serie har vundet priser og blevet kåret som bedste smartphones.. ;)

0 0
Winther 22-04-2012 21:53:50

Mener i ikke den 3. Maj 2012 :)

0 0
Mobilsiden.dk 22-04-2012 22:12:04

Ups. Jo ;)

0 0
Winther 22-04-2012 22:14:40

Det så iorden den her gang John ;)

0 0
erialor 22-04-2012 21:41:49

http://www.tgeltaayehxnx.com/ = the next galaxy?

0 0
erialor 22-04-2012 21:45:30

Flot - måske jeg skulle have læst at det allerede var nævnt i artiklen ;)

0 0
Simon Iversen 22-04-2012 21:31:25

Jeg venter også spændt. Jeg tror ligesom i nævner det er en teaser, mere specifikt omkring designet efter deres kildekode.

I har endvidere en lille fejl i artiklen, i har oversat:

You can take the next step in:

til
Du kan tage det næste skridt i...

Du kan ikke tage næste skridt i X antal tid, derimod kan du tage det om X antal tid.

0 0
Simon\n 22-04-2012 21:09:01

i kilde koden står der:

A Whole New Universe

0 0
Simon\n 22-04-2012 21:14:04

okay ved ikke lige hvad der skete for jeres citat ting, men der skulle stå:
//citat:
A Whole New Universe
description: Discover how Samsung is about to challenge the way you view the GALAXY once more.
//citat slut.

Så jeg tror det er en teaser video, der viser en service tilgængelig til galaxy serien, eller noget om galaxy S3'en.. jeg er hvertfald klar :) og har sat alarmen.

0 0