Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung teaser for Galaxy S IV

Samsung teaser for Galaxy S IV

Forventningerne til Samsungs Unpacked event i New York i næste uge er store. Men med den nye teaservideo fra Samsung bliver de kun større.

Verdenspressen forventer, at Samsung vil præsentere deres kommende topmodel Galaxy S IV (formentlig) under deres stort anlagte Unpacked-event i New York torsdag den 14. marts 2013.

 - Bekræftet: Samsung Galaxy S IV præsenteres den 14. marts

Rygterne om ”The Next Big Thing” er mange og forventningerne er utrolig høje. Samsung gør heller ikke selv noget for, at få forventningerne ned.

Der fortælles, at det bliver et af de mest interessante produkter der rammer markedet og Jeremy bliver ”the secret messenger” og får til opgave, at passe på en kasse der ikke må åbnes og er tophemmelig.

Offentligheden kan også opleve Samsung Unpacked event, da Samsung også holder noget offentligt på Times Square med live-streaming samtidig med, at verdenspressen er til pressemødet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

04-03-2013 17:23:57

Det er sjovt at se al det piveri.... Indeholdet er sq da komplet ligegyldigt, og ja de er latterlige, men bare se de har allerede fået nogen af jer op af stolen ;-)

0 0
TF 04-03-2013 17:31:14

Aj piveri er det vel ikke folk har vel lov at sige det vis de syntes nået er plat.

0 0
04-03-2013 23:13:58

Det har de, ligesom jeg har lov til at kalde det piveri ;-)

0 0
TF 04-03-2013 23:45:07

Ja ja :-)

0 0
Jesper 04-03-2013 13:56:18

Det er det eneste ubesvarede spørgsmål jeg står tilbage med efter at have splidt 1 mitnut og 14 sekunder af mit liv.

Håber ikke mobilsiden har i sinde at promovere resten af denne talentløse føljeton.

0 0
Jonas_a 04-03-2013 16:22:46

uenig.

0 0
TF 04-03-2013 17:33:45

Jamen hvad godt syntes du da der er i den rekvalme ?

At sammy bruger børnearbejde feks :-D

0 0
BSG 05-03-2013 10:41:51

Var det ikke Apple det brugte børnearbejdere :-)

0 0
Mirzad 05-03-2013 17:38:01

Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt... host..øhmmm..

0 0
Jonas_a 05-03-2013 11:18:10

Det tæller åbenbart ikke! :D

0 0
Jonas_a 04-03-2013 20:07:54

Som du selv siger nedunder:
Folk har lov til at sige hvad de vil! :)

Vedr. børnearbjede: hvordan kan du vide at Samsung gør det, eller nogle af de mange andre producenter ikke gør det?

Men nu er også jeg begyndt at lugte dit had mod Samsung!

0 0
Jonas_a 04-03-2013 20:12:10

Et eksempel (nej, jeg er ikke Apple-hater! Der er sikkert andre virksomheder som er lige god om dette)
http://www.comon.dk/art/213126/din-iphone-koster-blod-sved-og-taarer

0 0
TF 04-03-2013 21:35:19

Tag nu en slapper ikke, jeg jokkede bare med børnearbejde pga der var et barn med i en reklame der intet havde med børn at gøre hvilket feks i danmark ikke er tilladt, at du så går amok med netop apple links siger vist mere om dig end mig ;-)

Men vi prøver da igen hvad godt syntes du da der er i den her rekvalme ?

0 0
Jonas_a 04-03-2013 21:54:06

Nu har jeg lidt svært ved at tage dig seriøst!
Først kommer du med en påstand, og så trækker du i land bagefter!
Børn i reklamer?hvad er der i vejen med det?Der er sgu masser af reklamer i danske tv hvor der er børn med!
Jeg går ikke amok, jeg prøver bare på at ændre på dit sort-hvid syn på tingene..ved nu ikke om det lykkedes.

Jeg synes ikke at der er noget i vejen med reklamen, at du synes noget andet er i orden, vi har hver vores mening om tingene.

0 0
Footiefan 05-03-2013 09:06:35

Det var da så tydeligt en joke :-)

0 0
TF 05-03-2013 14:42:24

Ja men det ønsker jonas ikke at indse for han vil hellere have gang i en "religions krig" hvor han kalder mig en hater, apple lover og hvad han ellers lige kan finde på, som han plejer

0 0
Jonas_a 05-03-2013 15:17:31

Ja ja :-)

0 0
TF 04-03-2013 22:40:58

Det er godt med dig jeg stopper her jeg gider ikke disse hysteriske diskutioner mere hvor du ikke engang kan svare på spørgsmålet, men bare vil brokke dig og gøre det til religions diskution.

0 0
Jonas_a 05-03-2013 11:17:08

Det var dejligt at høre at du stopper her! jeg har set dine diskussioner med andre herinde, og det er ikke noget jeg har lyst til at deltage i!
Du ved ikke selv hvad er det du vil i denne tråd! Du spurgte hvad jeg synes om reklamen, og det har da jeg svaret på! trænger du måske til briller siden du ikke kan se det?
Det sjove er at du kalder andre for hater, når du selv viser tydeligt at du slet ikke bryder dig om Samsung! jeg henviser til dine indlæg herinde og andre tråder (inkl. dine facebook kommentarer).
Og så står du engang ikke ved det du siger og trækker i land lige så snart du ser at det du sagde ikke holder vand!
Det eneste jeg er kommet frem til er at DU ER EN MAN BARE SKAL IGNORERE!

0 0
TF 04-03-2013 15:39:22

Enig.

0 0