Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung teaser for Galaxy S IV med billede

Samsung teaser for Galaxy S IV med billede

Der er ingen tvivl om, at Samsung glæder sig til deres egen event på torsdag – så meget de endda er begyndt at tease.

Samsung teaser med dette billede på deres Facebookside
Samsung teaser med dette billede på deres Facebookside

Vi glæder os til Samsungs event på torsdag, og der er ingen tvivl om, at Samsung også selv glæder sig. Få dage før eventen i New York, som formentlig betyder offentliggørelsen for deres nye topmodel, har de netop lagt et billede op på Samsung Mobile USA’s Facebookside, der teaser for det nye produkt.

Det er ikke fordi billedet viser meget, men det vi kan se ligner ret meget designet fra Galaxy S III, hvilket også matcher tidligere lækkede billeder. Billedet er meget mørkt, men viser alligevel en smartphone med Samsung logoet på. Det skriver GSMArena.com.

At Samsung har valgt, at tease lidt med dette billede gør også, at drømmen om et design-skifte eller nyt materiale på produktet ikke umiddelbart opfyldes.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

gøjser 12-03-2013 21:56:00

Hvis man tager billedet fra facebook, skruer lidt på kontrasten og derefter holder en S3 op foran, så er det den nøjagtigt samme geometri, hvad angår ramme, rand om skærm og volumenknap placering og størrelse. Eneste forskel er manglen på en højtaler og samsung logoets placering.

Så enten prøver de blot at tage folk ved næsen med det billede, eller også vil galaxy S IV være en kæmpe skuffelse hvad angår design hvor intet er ændret fra S III.

For mit eget vedkommende kan jeg da stensikkert sige, at hvis designet kommer til at se bare nogenlunde ud som på billedet ovenover eller som i den lækkede dual-sim video så vil min nuværende S3 blive skiftet til en iphone i stedet for en ny galaxy.
Det nuværende S3 design var jeg dybt skuffet over da den kom frem, men dens andre features opvejede det og gjorde at jeg var interesseret i den alligevel.
Men hvis de har tænkt sig endnu engang at spise os af med et kedeligt og billigt plast design, så skyder de da sig selv i foden.

0 0
August 12-03-2013 23:06:17

Enig, men Apple har også lavet nummeret med iPhone 4 til 4S. Måske er Samsung ved at ændre strategi, så der hvert andet år kommer en helt ny telefon, og så igen hvert andet år kommer en S model af den forrige?

Det ville da ændre min holdning til dem, da jeg synes de spytter for mange telefoner ud. Gider ikke se på de elendige, dårlige og kedelige, og billige Low end telefoner!

0 0
Trentors 12-03-2013 11:42:55

Det er et suverænt materiale at designe en telefon i. Det er stærkt, blokerer ikke antenner og kan give sig så det kan tage noget af energien ved et fald. Med andre ord så har skærmen større chance for at overleve et fald.

OG de alu-telefoner som er på markedet i dag kan man ikke skifte hukommelse eller batteri på fordi aluminiums-design omslutter telefonen.

Det er ikke andet en lutter fordele at bruge plastik.

Fortæl mig lige hvad der er så dårlig plastik at det ikke opvejes af alle fordelene.

0 0
Jesper 12-03-2013 12:41:06

Jeg har skam heller intet imod plast. Det er et fantastisk materiale, og klart at fortrække til telefondesign. Men plastik er ikke bare plastik, der er dyr og lækker plastik, som Nokia f.eks. bruger i deres Lumia serie, og så er der det billige 3. kolonne plastik som Samsung snitter deres telefoner i.

Alene antallet af artikler om Samsungs kommende telefon viser at mærkefanatismen lever i bedste velgående... også blandt journalister.

0 0
DX 12-03-2013 15:13:01

@Jesper. Hvad er problemet ?? Hvis du ikke kan lide Samsungs plastic telefoner, Hvorfor køber du dem så ?? Nå -- det gør du måske heller ikke ?? Hvad er SÅ dit problem ??. Og egentlig er det ikke så interessant for os andre, hvad du kan, eller ikke kan lide af telefoner. Der er jo nok at vælge imellem på markedet, til glæde for alle os forbrugere. Og er man til Android OS, er der rigtigt meget,der jo små bitte skærme på 3,5 eller op til store skærme på 6 tommer, der er billige & dyre modeller, der plast eller alu, kort sagt, her har forbrugerne et reelt valg. win win ;)

0 0
Jesper 12-03-2013 16:01:46

Nu er kommentarsporet jo overflødigt hvis ikke man skal skrive hvad man mener og føler om historien.

Jeg kan ikke se hvordan det skulle være et problem, så dit spørgsmål er ikke forstået ;-)

0 0
Trentors 12-03-2013 13:21:42

Nokia og HTC som laver plastik-telefoner i et stykke kan heller ikke skifte batteri og hukommelse. Så er vi jo lige vidt.

0 0
12-03-2013 13:17:29

Sådan er det jo også når der kommer en ny iphone....Og når der lanceres en mobil der vil sælge i op mod 100 mil. stks, så er det jo fordi der er mange der er interesserede i den...Og samsungs plastic er af nøjagtig samme type som nokia bruger, det er bare coatet på en anden måde og tyndere.....

0 0
Peter Frederiksen 12-03-2013 12:15:14

Undre mig over det samme..

Sammy's valg af plastik giver mulighed for hvis man f.eks. vil ønsker mere batteri tid (og en lidt tykkere S3)
http://goo.gl/4gykr

0 0
Trentors 12-03-2013 12:22:07

Opfølgning:
Forestil jer at jeres tastatur eller mus var lavet aluminium. I ville hele tiden blive bevidst om det fordi det er hårdere og ofte er længere tid om at skifte temperatur end plastisk. I stedet for at være behagelig og "organisk" at bruge så ville i konstant blive påmindet om materialet hver gang i tog fat i musen.

JA aluminium føles dyrt men det er så det. Og så forurener det utroligt meget :-(

0 0
TF 12-03-2013 22:19:30

Du har da selv tidligere sagt du godt kunne tænke dig metal fremfor plastik ;-)

0 0
TF 12-03-2013 22:20:30

Ups den var placeret forkert :-)

0 0
Trentors 12-03-2013 12:17:43

Netop. Det er win-win.

Eneste fordel ved aluminium er at det "føles" måske dyrere (ikke mere lækkert da det er lang tid om at skifte temperatur). Men at ofre alle plastisks fordele for noget så overfladisk høre vist mere til firmaer hvor "style over substance" er filosofien.

0 0
Phoenix 12-03-2013 12:10:59

Forstår det heller ikke.

Lidt som om at man ikke tænker det hele igennem før man bare brokker sig over det ikke er alu alu alu.

- Tungt.
- Som regel ikke mulighed for ekstra hukommelse.

Alene de 2 ting er grund nok IMO til ikke og lave det i alu... Bevares og ENIG, det er bestemt flot, men det så også det.

Var jeg i den båd at alt blot skulle være flot og ikke funktionelt valgte jeg og joine apple fanatic club.

S4 taler stadig STÆRKT for det bliver næste tlf herfra.

Det en gang ævl og sige at mærkefanatismen er gået fra apple til samsung. Men igen subjektivt herfra som vedkommende der lukkede det ud... :)

Men ja ja da, forskellig smag, bar en gang ævl :P

0 0
BSG 12-03-2013 11:23:47

Plastik er stærkt, let og billigt :)
De kunne bruge keflar, men det er ikke billigt.
Alu vejer for meget til en så stor telefon.

0 0
James 12-03-2013 10:47:37

Enig med Jesper, Samsung halter på designet. En flagship model bør være af premium kvalitet, ikke lavet af billigt plastik. Om det koster 1000 kr. mere bør dette ikke være en forhindring da vi i Danmark ofte er tilbøjelig til at købe high-end smartphones der snildt løber op på 5000kr.

Jeg har ventet lidt på at købe Xperia Z fordi Samsung måske releaser en lækker telefon både indvendig og udvendig, men blev slem skuffet at designet muligvis ligner resten af sortimentet hos Samsung!
Imens ser HTC One interessant ud. Men hvis et firma som HTC har logistike problemer allerede før lancering så falder tilliden og fornøjelsen må jeg indrømme.
Det er en om'er Samsung og HTC!

0 0
Claus Jul Larsen 12-03-2013 10:21:42

Vil du hellere, at Samsung telefoner skal have mere kvalitet ind og koste mindst 1000 pinde ekstra ligesom det er tilfældet med de efterhånden outdatede iPhone5?

0 0
August 12-03-2013 10:25:56

Måske ville det være bedre, hvis de brugte lidt mere metal, i stedet for deres plastik. Dog uden at prisen steg for meget

0 0
Jesper 12-03-2013 10:17:26

Det ser ud til at S4 vil bære de stolte traditioner videre for telefoner i billig plast med visionsforladt design og en brugerflade inspireret af farvepaletten i den lokale slikbutik, suppleret med overflødige funktioner.

Og alligevel bliver det 2013s mest solgte smartphone. Jeg fatter ikke det marked. Mærkefanatismen lever i bedste velgående, den har bare flyttet sig fra Apple til Samsung...

0 0
Jonas_a 12-03-2013 12:11:41

Jeg er også lidt træt af for meget plast i Samsnungs telefoner, selvom det har sine fordele.

Jeg er ikke sikker på at det er mærkefanatisme, i så fald lider tech-journalister også af det, da Samsungs Galaxy S' series telefoner har vundet flere priser for bedste smartphones.

0 0
hellas7 12-03-2013 15:58:59

"Og alligevel bliver det 2013s mest solgte smartphone"

- Nej. Det bliver iphone 5

0 0
TF 12-03-2013 22:08:30

Hellas7 det tror jeg ikke du får ret i det er iphone 5 ikke fantastisk nok til og der er en del problemer med den der skræmmer kunder væk

0 0
hellas7 13-03-2013 00:23:51

"ikke fantastisk nok"

Nu bombede iphone 5 trods alt sine forgængeres rekorder som den første telefon nogensinde til at sælge 5 mio. enheder på en weekend, så jeg tror bestemt den er "fantastisk nok". Faktisk tror jeg at Apple, så længe de bare smider en A7-processor og en større skærm i den næste iphone, vil blive ved med at sælge bedre og bedre.

0 0