Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung tilbyder skift af Galaxy-skærm til lavpris

Samsung tilbyder skift af Galaxy-skærm til lavpris

Et nyt service-tiltag fra Samsung giver kunderne ny skærm på Galaxy S III og Note II, mens der ventes, til en yderst lav pris. Formålet er at kapre kunder fra konkurrenterne.

Samsung Galaxy S III. (Foto: Mobilsiden.dk).
Samsung Galaxy S III. (Foto: Mobilsiden.dk).

Samsung har et mål om at erobre endnu flere markedsandele på smartphone-markedet, og et af selskabets nyeste våben, er bedre service overfor slutkunderne.

Over de næste måneder vil Samsung åbne seks til syv servicepunkter i Danmark, hvor kunderne kan komme ind fra gaden, og få hjælp til Samsung Galaxy S III og Galaxy Note II.

Kunderne kan uden beregning få opdateret telefonen til den seneste software, mens der ventes. Hvis skærmen på et produkt er revnet eller ridset, kan denne udskiftes for en yderst konkurrencedygtig pris.

Ny skærm for 800 kroner

Hos forskellige uafhængige værksteder koster et skærmskift typisk op mod 1.800 kroner, men hos Samsungs udvalgte partner-værksteder, kan denne ydelse købes til kun 800 kroner.

- ”Vi ønsker at komme tættere på kunden. Derfor uddanner vi personale til at varetage denne serviceopgave. På de godkendte værksteder kan kunden være sikker på, at skift af skærm foregår i et godkendt ESD-miljø, hvilket sikrer, at der under reparationen ikke opstår nye fejl, som følge af f.eks. statisk elektricitet,” fortæller Jens Lundqvist, servicechef hos Samsung, til Mobilsiden.dk.

Prisen gælder for produkter der fra købstidspunktet er under 12 måneder gamle.

I starten er det kun softwareopdatering og skærmskift at Samsung tilbyder som walk-in service. Men over tid til producenten se på, om der er behov for at udvide med andre reparationstyper eller flere produkter.

Allerede i gang

Selvom servicekonceptet officielt først begynder fra den 1. september 2012, er Samsung allerede tyvstartet.

Man kan således allerede nu få denne type service udført i 3’s butik på Strøget i København, samt hos Telecare i Esbjerg og Telenor i Maribo.

I løbet af september og oktober åbnes desuden for service i Aalborg, Odense og Aarhus samt yderligere et til to steder i København.


Se også:
- Mobilpriser.dk reparation og skærmskift af mobiler

Få notikationer:

Kommentar

x

Opret bruger
hussain 05-08-2014 20:22:05

er nogen det ved hvor meget koster det at skift skærm til s4 fra telecare

0 0
carsten guldhammer 06-02-2014 13:07:34

forstår ikke telecares såkaldte kundeservice

jeg ringede til dem da flere, herunder samsung selv henviser til telecare som reperatør...

de må af en eller anden grund ikke oplyse kunden om hvad det koster at få repareret sin tlf

dvs:

skulle det eskembelvis overføres til vw eller skoda eller fiat, så vil det svare nogenlunde til at jeg med min enten vw, skoda eller fiat ringer og siger: jeg skal have skiftet min tandrem, hvad koster det ?
- og så de svare: Det må vi ikke oplyse dig om

??????

0 1
carsten guldhammer 06-02-2014 10:59:52

det er åbentbart rent faike med de 800

jegb har lige snakket med 3 i aalborg som åbentbart er en af dem der forestår samsusngs skærm / glas skift

3 butikken i aalborg, østerågade påstår hårdnakket at samsung har dikteret at skærm / glas skift prisen, lige gyldigt om det så er skærmen eller KUN glasset der skal skifets så er prisen 1150. og detmed at de kan gøre det mens jeg venter har HELLER ikek nogen gang på jord, jeg skal undvære min tlf i MINIMUM 2 uger...

2 2
carsten guldhammer 06-02-2014 10:49:39

jeg er så uheldig at min galaxy note 2 har fået smaderet glasset / skærmen...

ved ikke om det kun er glasset eller om det også er skærmen..

på bagrund af denne artikkel ringer jeg så til samsung suport på tlf 70701970..

de nægter at forholde sig til det omtalte i artiklen, i stedet for tøre de den af på telecare og nægter i øvrigt at hjælpe mig yderligere

1 0
Suxalg 13-01-2014 11:32:26

Har fundet dette link, ved ikke om det kan hjælpe nogen.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/samsung-galaxy-s-201073c1.html.
560 kr for ny skærm

0 0
flemming68 07-11-2013 21:29:51

hej jeg har snakket med telecar i esbjerg vedr ny skærm til min galaxy s3 de ville have 1400 kr er der nogen som kan give et tip om hvor man kan få skiftet skærmen til omkring de 800 kr

0 0
Sebastian 23-08-2013 11:53:48

Hvor er det man jeg få det så billigt? :)

0 0
Patrick Rasmussen 19-10-2012 15:13:52

Hej :-)
det er nok et dumt spørgsmål, men er det glasset eller displayet der er tale om?

0 0
gøjser 21-08-2012 22:42:18

Det er virkelig god stil!
Men dårlig timing!! Jeg solgte min SGS2 for en slik for 2 uger siden pga. smadret skærm haha :)

Hvis de også vil tilbyde reparation af vandskade til billige penge, så er der rigtig mange glade galaxy ejere tror jeg :)

0 1
Mikkel V 21-08-2012 21:24:48

Har for en uge siden fået min galaxy s3 tilbage fra rep. ny skærm og kanten rundt om skærmen til 725 kr. afleverede i 3 butikken søndergade århus som sendte den ind til deres værksted.BILLIGT

0 1
Belgarion 21-08-2012 12:46:39

At man skulle få lavet sin SGII skærm en dag hvis det ikke koster mere. Min fik pixelfejl og er en hel sort skærm nu, men kunne da være super at få den lavet og have den som reserve tlf til min Samsung Omnia W.

0 0
henning kristensen 21-08-2012 17:13:24

Har i dag snakket med telecare i Esbjerg og Ålborg og de skifter skærm til 525 kr , hvis man selv indlevere i service centeret. Hvis man sender med posten så koster det 600 kr.. Men stadig meget billigere end de priser jeg hidtil har kunne finde til min gamle galaxy S2 , så nu ryger den med posten til Telecare og får ny skærm.. ;-)))

0 0
gøjser 21-08-2012 00:13:58

Uddyb venligst hvordan man får denne reparation udført de nævnte steder, da de intet melder om det.

Men hvis det er rigtigt, så er det da helt fantastisk. Har længe følt mig snydt når man kunne se hvor billig iphone skærm rep. var. Gik selv rundt med en smadret galaxy S 2 skærm i et år indtil jeg solgte den, fordi det stort set ikke kunne betale sig at udskifte den.
Umiddelbart lyder 525 kr for en SGS3 skærm inkl. certificeret udskiftning dog som utopi! Så lad os nu lige se.

0 0
Mobilsiden.dk 21-08-2012 08:33:52

Umiddelbart lyder 525 kr for en SGS3 skærm inkl. certificeret udskiftning dog som utopi! Så lad os nu lige se.

Det er den pris som Samsung har oplyst. Så den skulle være god nok.

0 0
Mobilsiden.dk 21-08-2012 08:32:38

Uddyb venligst hvordan man får denne reparation udført de nævnte steder, da de intet melder om det.

Ifølge vores oplysninger, går man bare ind det pågældende sted, indleverer telefonen, venter og betaler.

0 0
21-08-2012 07:21:54

Nu er det jo også en lidt anden skærm der sidder i både sgs2 og 3.Derudover så er der i hvert fald på sgs3 kun mulighed for at skifte hele fronten, så den større pris er der en grund til.

0 0
henning kristensen 20-08-2012 16:59:31

Hej
Har lige haft kontakt til Telenor i Maribo og de kender IKKE noget til det Service.... De kører me normal priser på display skift.....

0 0
henning kristensen 21-08-2012 17:13:06

Har i dag snakket med telecare i Esbjerg og Ålborg og de skifter skærm til 525 kr , hvis man selv indlevere i service centeret. Hvis man sender med posten så koster det 600 kr.. Men stadig meget billigere end de priser jeg hidtil har kunne finde til min gamle galaxy S2 , så nu ryger den med posten til Telecare og får ny skærm.. ;-)))

0 0
Rene 20-08-2012 19:12:27

Velkommen til den nye EB stil på mobilsiden, vend dig til det man kan ikke mere stole på mobilsiden, det er 100% underholdning med et gram af sandhed.

0 0
Mobilsiden.dk 21-08-2012 08:30:15

Kære René,

Trods alt sidder jeg ikke og digter selv. Telenor Maribo er oplyst af Samsung, i lighed med de andre repsteder i artiklen.

Vi kan jo ikke skrive andet end det, som kilderne oplyser.

0 0
Rene 21-08-2012 13:42:51

Nej det er selvføldig rigtig, hvad er kilden? Et eller andet sted må der jo så stå at de er begyndt på det, det kunne Henning Kristensen jo godt bruge.

Men det ændre ikke ved at i er begyndt at lave EB historier hvor i opdigter på jeres overskrifter og copy v/c historier.

Jeg finder lige 2-3 stykker så vi ikke skal diskutere det:

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/apple-advarer-stol-ikke-pa-sms-afsenderen,lid.22789/

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/laerer-har-sendt-fraekke-smser-til-elev,lid.22698/

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/nu-kan-du-give-en-applikation-i-gave,lid.22795/

0 0
Benjamin Jensen 25-08-2012 15:20:42

Rene - Du starter da selv ud med et personligt angreb. Men når det er mod mobilsiden, så er alt ligesom tilladt?

I øvrigt hedder det ikke GRAM, men GRAN af sandhed.

Så fik du også et personligt angreb fra min side.

At kopiere artikler fra andre medier er da en ganske almindelig ting som bliver brugt over alt. Ja, i alle danske medier. Gratisaviser er ikke andet end copy/paste. Alt kan ikke være guld - men det er nu dejligt ikke at skulle surfe overalt på nettet for at få en nyhed som er unik. Hvilket kaos det ikke vil give. Velkommen til den virkelige verden Rene.

0 0
Johnny K. Olesen 21-08-2012 14:10:47

Hej Rene

Som det fremgår at John s artikel, så er kilden Jens Lundqvist, servicechef hos Samsung.

Det fremgår tydeligt i artiklen.

At et enkelt serviceværksted eller serviceteknik ikke lige har fået informationen ændre jo ikke på hvad Mobilsiden.dk har fået oplyst af servicechefen hos Samsung. Det er trods alt ikke Mobilsiden.dks job at informere Samsung samarbejdspartnere omkring nye tiltag.

Med hensyn de andre artikler, som du linker til, så er de citathistorier med tydelig henvisning til den oprindelige kilde(r). Det er i hver artikel tydeligt angivet kilden samt links til artiklerne.

Artikler, hvor man citerer andre medier, er en ganske almindelig form for nyhedsformidling, som benyttes af en lang række medier - lige fra Danmark Radio over Jyllands-Posten til Information. Det er en artikelform som Mobilsiden.dk har benyttet lige siden starten af mediet.

Hvis du engang kigger lidt nærmere på sagen, så vil du faktisk også kunne se, at flere andre medier laver citathistorier baseret på artikler fra Mobilsiden.dk

0 0
Rene 21-08-2012 15:33:31

Ok, tak for svar med hensyn til jeres copy c/v artikler, jeg har ikke flere spørgsmål om det, jeg forstår at det er et sprøgsmål om man ønsker det eller ej. Et holdningsspørgsmål.

Med hensyn til kilde er alt hvad jeg kan se i artiklen fra Jens Lundqvist dette:

”Vi ønsker at komme tættere på kunden. Derfor uddanner vi personale til at varetage denne serviceopgave. På de godkendte værksteder kan kunden være sikker på, at skift af skærm foregår i et godkendt ESD-miljø, hvilket sikrer, at der under reparationen ikke opstår nye fejl, som følge af f.eks. statisk elektricitet,”

Jeg forstår ikke at i kan bebrejde mig for ikke at kunne se at dette også gælder at servicen allerede kører i 3’s butik på Strøget i København, samt hos Telecare i Esbjerg og Telenor i Maribo. Det står der jo ikke at han udtaler, eller at i har fået fra ham andet sted i artiklen.

Men hvis det bare køre nu er det jo super og jeg har måske ikke læst det godt nok for kunne da måske godt havde gættet det fra ham og det burde jeg måske også.

Men jeg går ud fra i kan bevise at han har udtalt det?
For det ville være en en god historie hvis de nu nægter at udføre de reparationer.

0 0
Johnny K. Olesen 21-08-2012 16:00:30

Hej Rene

Nej, vi skal ikke "bevise noget". Vi er et medie, og vi lever af vores troværdighed ligesom alle andre seriøse medier. Hvis vi skriver noget forkert, så retter vi det selvfølgelig, men det er der ikke tale om i denne sag.

Hvis Mobilsiden.dk citerer andre medier, så fremgår det i artiklerne. Altså hvis vi skriver artikler, som er baseret på andenhånds informationer.

Hvis vi derimod har informationerne fra en pressemeddelelse eller direkte fra en kontaktperson fra den pågældende virksomhed, så skriver vi normalt ikke en kildehenvisning på alle informationer, da vi har styr på rigtigheden af informationerne.

I sådanne tilfælde, så henviser vi ikke til en kilde, da det er informationer, som Mobilsiden.dk står inde for, da vi har dem direkte fra kilderne. I nogle tilfælde så får vi også tingene bekræftet direkte fra vores kilder selvom om vi f.eks. har en pressemeddelelse fra virksomheden.

Et eksempel på dette er denne artikel http://www.mobilsiden.dk/nyheder/visa-dropper-izettle
Selvom vi var i besiddelse af et nyhedsbrev direkte fra iZettle, så holdt vi artiklen tilbage indtil vi fik bekræftet nyheden af iZettle.

Mobilsiden.dk er et medie - ikke en blog eller en semi-blog (såsom Engadget.com), og vi sætter derfor ikke kildehenvisninger på alle artikler, når vi står inde for indholdet. Vi lever af troværdighed - husk på det, når du læser vores artikler :-)

0 0
morten thomsen 21-08-2012 00:03:41

Rolig nu... det kan jo være så nyt at de ikke alle er helt med, eller de faktisk ikke udtaler sig eller gør noget før de har alt på plads d. 1 september...

tvivler meget på mobilsiden vil skrive dette hvis der ikke var hold i det..

Rene... smid din galde andre steder hen, du er sikkert også en af dem der sidder og kommentere hver latterlig EB artikel...

0 0
Rene 21-08-2012 01:05:02

Morten Thomsen - Du er langt ude med dine personlige angreb.

0 0
x