Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung udsætter Android 4 Ice Cream Sandwich til Galaxy S II

Samsung udsætter Android 4 Ice Cream Sandwich til Galaxy S II

Samsung kunder må nu afvente en ny udmelding fra Samsung, der afblæser morgendagens opdatering til Android 4

Der har i noget tid været tale om en Ice Cream Sandwich opdatering til Samsung Galaxy S II, i slutningen af marts. Og senest har udmeldingen fra Samsungs israelske Facebook side været den 15 marts.

Men i går meldte Samsung selv ud at opdateringen nu ville være klar til udrulning allerede den 10 marts.

Udmeldingen kom via Samsungs support side, men allerede i dag har piben nu fået en anden lyd, hvert fald hvis vi skal tro Samsungs seneste udmelding.

For nu meldes der ud via Samsungs Twitter side at man ikke kan levere opdateringen til den 10 marts. Samsung melder samtidig ud at man via sin twitter kanal, vil melde ud når der er fastlagt er udrulningsplan.

Læs mere:
- Samsung Galaxy S II vinder MWC-pris


Samsung Galaxy S II - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

MGApcPro 11-03-2012 21:41:24

Ved vi egentlig om det er en ota opdatering?

0 0
Rallerbabz 12-03-2012 13:48:19

Samsung har selv udtalt at det kræver den seneste version af Kies for at kunne opdatere til ICS. Hvis det gør det, så går jeg desværre ud fra at det ikke er en OTA opdatering den kommer med.

0 0
Jacob 11-03-2012 17:19:42

Hej.

Jeg har købt min SG2 hos teleselskabet 3.

Skal jeg vente på at 3 frigiver opdateringen, eller får jeg den når den bliver frigivet?
hvis jeg skal gøre noget, hvad skal jeg så gøre? (Jeg har ikke 3 mere)

0 0
Peter Frederiksen 11-03-2012 20:48:38

Vente på den dukker op i KIES!

0 0
buenso80 11-03-2012 08:35:06

Jeg købte for et år siden en Nexus S i den tro at jeg ville være sikret de nye android releases over de næste par år. Det gik da også stærkt med 2.3.4 og 2.3.6 , men så stoppede det også der. Jeg ved at nogle Nexus S brugere var heldige at få ICS i december, men så fortrød google. Vistnok pga. kompalitets-problemer, og nu sidder jeg som mange andre med en stærkt forældet telefon og tænker om jeg om et år sidder med samme problem, selvom jeg investerer i Galaxy Nexus, som jeg har tænkt mig...
Tør vædde med at på samme tidspunkt næste år, er det Jellybean opdateringen eller mangel på samme alle taler om. Det går en anelse stærkt for Google med at udvikle og spytte opdateringer ud som langt fra er færdigudviklet, og heller aldrig bliver det, inden de begynder på noget nyt. Måske skulle man overveje at skifte til en windows telefon som jeg virkelig syntes, ser interessant ud. Gad vide om Google endelig har fået en konkurrent som ikke hedde Apple.

0 0
Peter Frederiksen 11-03-2012 20:47:17

Så vidt jeg harforstået bliver Jelly bean ikka aktuelt til smartphones, men til tablets, hvor det skulle blive muligt at køre med Dual OS, dvs. windows 8 og Android...

0 0
buenso80 12-03-2012 12:55:42

Okey. Det har du nok ret i. Det var også mere princippet i det jeg prøvede at ridse op.

0 0
Jonas_a 10-03-2012 20:35:28

så længe det ikke ender som LG og deres 2.3 opdatering til O2X.

0 0
Bris 10-03-2012 20:22:25

Og flash jeres telefon hvis i mangler nyt software.. Det er jo det smukke ved den her telefon!!!
Ps. ICS til denne telefon spiller max :)

0 0
MGApcPro 10-03-2012 15:31:06

http://www.youtube.com/watch?v=umDr0mPuyQc

0 0
Henrik Dalberg 10-03-2012 14:24:27

er der nogle der ved om samsung kommer med opdatering til samsung Galaxy tab 10,1 og hvis den kommer hvornår

0 0
Peter Frederiksen 11-03-2012 07:37:50

Skulle ifølge de nordiske samsung facebook sider også komme i slutningen af marts.

0 0
UKR 10-03-2012 09:20:02

Har ikke engang fået version 2.3.6 endnu, til min sgs 2. Nogle andre der har fået den version?

0 0
Xhris 12-03-2012 09:31:57

Har du prøvet at installere Samsung Kies Air på din PC? Der kan du se om din telefon er opdateret.

0 0
UKR 12-03-2012 11:35:33

Ja selvfølige har jeg kies air på min pc ellers kan jeg jo ikke få nogle opdatering til min mobil når de er der ;-)og vis du tænker på v.2.3.6 så ved jeg fra callme som jeg har som udbyder, at de har sagt måske den kommer i Marts. men nu hvor ice er så tæt på at blive frigivet. så tviler jeg på at den kommer.

0 0
Peter Frederiksen 10-03-2012 09:55:45

I Januar på samsung sveriges facebook side skulle den have kommet i Februar, men det figurere ikke mere nu er det 4.0 i marts.

http://www.facebook.com/samsungsverige?sk=app_190322544333196

Den nordiske version af 2.3.6 ligger heller ikke på samfirmware hjemmeside. (kun 2.3.5).

Jeg gætter på den ikke kommer alligevel, nu når vi er tæt på ICS.

Og glæd dig til ICS, din S2 bliver genfødt!

0 0
UKR 10-03-2012 12:47:59

Haha ja apropos genfødt på nye ;-) Så lider min sgs 2 stadig under at den genstarter umotiveret. Have et 32 GB sd card i. på et tidspunkt der kunne den genstarte hel vild op til 40 gang ud i træk. skifte det kort til et 4 GB sd. nu har der kun været en gang end til videre. Har sgu en mistanke om at min sgs 2 har et problem med dens sd funktion. Vil lige have ice ned på min sgs 2 og ser hvordan det ser ud på den og derefter der ryder den også til rep. er da godt og grundig træt af de umotiveret genstart :( Har en kammerat der også har en sgs 2 den har samme problem.

0 0
Xhris 12-03-2012 09:34:06

Jeg led også under min SGS II startede umotiveret konstant. Blev nødt til at gendanne fabriksindstillinger, og har ikke oplevet genstart igen. Husk at gå ind på Samsung's hjemmeside, og oprette et login.

0 0
UKR 12-03-2012 11:32:27

Det har jeg også prøvet at gendanne fabriksindstillinger og op til flere gange. det hjalp eller ikke desværre :( Hvorfor skal man ind på Samsungs hjemmeside og oprette login? Har prøvet Samsungs support det er da lige til at lukke op og skide i. Det er da det værste support og service jeg nogensinde har oplevet.

0 0
MGApcPro 10-03-2012 14:39:55

Hvis du flytter App-data til SD-kortet, så prøv at flytte det tilbage, så alt ligger på den interne hukommelse. Virkede for mig...

0 0
UKR 10-03-2012 15:31:45

Det har jeg prøvet. desværre hjalp det eller ikke. har prøvet 5 forskellige sd card for at se om det måske var dem. men det var det ikke. det eneste tidspunkt hvor min køre bedst er når jeg ikke bruger sd card. derfor jeg har en mistanke om at det er sd funktion der er problemet på min. har prøvet med to forskellige 8 GB så et 16 GB et 32 GB og nu et 4 GB. Mange gange kommer mine umotiveret genstart når jeg surfer på googleplay eller bare surfer alm på min mobil hvor jeg leder efter apps på den. så går den sort og genstarter. Men de værste genstart have jeg godt nok med det 32GB kort jeg have i det var vildt.

0 0
Zeb 10-03-2012 13:10:51

Jeg har ingen genstartsproblemer med min med 16GB kort. Har faktisk ikke haft problemer siden juli hvor den lavede nogen underlige ting, men det forsvandt af sig selv (uden firmware opdatering eller noget)

Tror heller ikke på 2.3.6 - Men var det ikke også kun i Mexico den endte med at komme? Tænker om den løste et specielt problem med en carrier der eller lign.

0 0
Peter Frederiksen 11-03-2012 07:50:27

I februar er 2.3.6 udgivet i Italien, Slovenien, Tyrkiet og Tyskland.

Det var også meningen at den skulle have været udgivet i norden i februar.

0 0
Frederik 10-03-2012 00:05:51

Og hvad så med Galaxy Note? Hvornår kommer der en ICS opdatering til den?

0 0
Peter Frederiksen 10-03-2012 10:10:33

Skulle også komme i Marts.

0 0
Frederik 10-03-2012 10:50:46

Tak! :-)

0 0
Frederik 09-03-2012 23:57:39

Og hvad så med Galaxy Note? Hvornår kommer der en ICS opdatering til den?

0 0
Zeb 09-03-2012 19:02:43

Det var tilsyneladende Samsungs Philipinske afdeling der sagde 10. marts - og den blev så afblæst af det Koreanske hovedsæde

0 0
Simon Nygaard 09-03-2012 18:10:42

Ja, så bliver man nok desværre nød til at smide penge efter en ny telefon i stedet for, havde glædet mig til at se hvad de ville gøre ved telefonen, men sådan som de bliver ved med at udskyde det, tvivler jeg stærkt på der overhovedet kommer noget, hopper nok over på Xperia S eller HTC One X :)

0 0
HrLaursen 12-03-2012 07:58:58

Spring endelig ikke over til HTC. De bliver ved at at fejldesigne deres tunge kedelige mobiler, og så er de endnu dårligere til at opdatere dem. SGSII er pt. stadig markedets bedste mobil, også selvom den ikke kører 4.0.

0 0
hamzah10 12-03-2012 22:09:01

bare for at sige det så er min sensation opdaterede til 4,0, så jeg kan ikke se pointen i at du siger at htc er den dårligste til at opdatere, da sensation er den første mobil med 4,0 (efter nexus mobilerne)

0 0
09-03-2012 19:33:57

Selvfølgeligt kommer der noget. Og så længe det kommer i marts, er der ingen der kan blive dybt skuffet.

0 0