Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung: Vi bekræfter udsættelsen af Galaxy S III

Samsung: Vi bekræfter udsættelsen af Galaxy S III

Galaxy S III fra Samsung vil ikke blive lanceret på Mobile World Congress 2012, som mange havde håbet.

Galaxy S III lader vente på sig, siger Samsung. (Foto: Mobilsiden.dk).
Galaxy S III lader vente på sig, siger Samsung. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Samsung har netop officielt meldt ud, at efterfølgeren til succesen Galaxy S II, som hedder Galaxy S III, ikke vil blive lanceret til Mobile World Congress 2012. Noget mange havde håbet.

Samsung bekræfter dette overfor websiten TechRadar.

Til TechRader fortæller Samsung, at telefonen i stedet vil blive lanceret til et Samsung-arrangement i løbet af første halvår 2012.

I stedet benyttes Mobile World Congress til at introducere og fremvise andre mobiltelefoner og tablets.

Mobilsiden.dk vil være tilstede i Barcelona, og opdatere dig på hvad Samsung har i ærmet.

Læs også:
 - Rygte: Samsung udsætter lancering af Galaxy S III
 - Galaxy S III spottet på Samsungs website

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Benjamin Jensen 02-02-2012 00:20:19

Samsung ser på salgstal, og sælger den stadig godt, så udsætter man den næste model. Sådan er kapitalisme.....

0 0
Zeb 01-02-2012 16:52:15

Det kunne også hænge sammen med at de sidste år præsenterede en prototype af SGSII på MWC, men så var der lige småting der skulle tilpasses osv, og den kom så ført i handelen helt i slutningen af april. På det tidspunkt var der allerede gået lidt hype tabt. Så hellere annoncere den i midten af april og have den til salg en uge efter.

0 0
JP 01-02-2012 15:24:12

har jeg læst et sted... på internettet også må det jo passe...

0 0
Jonas_a 02-02-2012 20:05:25

Ahaaa..er det måske grunden til Apples mange forsøg på at stoppe salget af Samsungs Galaxy S og SII..?!!

0 0
Henrik 01-02-2012 15:55:42

Den sætning giver ingen mening.

0 0
hellas7 01-02-2012 16:27:33

synes også det lyder mærkeligt, hvad mener jp?

0 0
Rallerbabz 01-02-2012 16:37:44

jeg tror at man mener at iphone 4S stadig er rimelig ny og dermed ville det være dumt at lancere den allerede, da det giver mere konkurrence.

Dog er det komplet forkert. Det er netop perfekt tidspunkt at lancere den, det har mere noget at gøre med om de kan nå det/vil finjustere et par ting på modellen og at de vil hive så meget ud af SGSII som muligt (forståeligt.

0 0
Nygaard 02-02-2012 00:08:51

Forklaringen er, at JP er flammende Apple fanboy, og altid spammer alt med sine våde drømme om Steve Jobs og det nyeste ubrugelige æble-ragelse.

Ps. - Jeg har læst et sted på nettet at SGS III udsættes, fordi man hos Samsung stadig griner ad 4S og ikke ser den som en værdig konkurrent til SGS II = intet behov for at rushe lanceringen af SGS III.

0 0
Emil Fischer 02-02-2012 16:09:55

Thumbs up! :D

han er forfærdelig og hører på.

0 0
Footiefan 02-02-2012 07:56:36

Ja grin du eller lad være - men 4S sælger jo alligevel super godt. Så det er måske Apple der griner mest. Minimal indsats - max udbytte ;-)

0 0
Henrik 02-02-2012 21:14:39

...og hvad fortæller det om Apple-fans?

Sorry, kunne ikke lade være :-p

0 0
Footiefan 03-02-2012 08:21:37

At der vel er mange nye købere til en iPhone? Aner ikke hvordan salget er fordelt, men mon ikke mange købere kommer fra en 3GS/3G, eller ikke har haft iPhone før.
Sikkert ikke så mange der har skiftet deres 4'er ;-)

0 0