Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung vinder appelsag over Apple

Samsung vinder appelsag over Apple

Samsung har vundet et slag i patentkrigen mod Apple ved en australsk domstol.

Apple og Samsung ligger for tiden i patentkrig ved flere domstole rundt om i verden.

Nu har Samsung vundet et slag ved en australsk domstol, i sagen om deres Galaxy Tab 10.1, som Apple mener bryder med en række af selskabets patenter.

Det er tidligere lykkedes Apple at få indført et midlertidigt forbud mod salget af Galaxy Tab 10.1 i Australien, men det forbud er ophævet med den nye afgørelse.

Samsung har også anlagt en række sager mod Apple, blandt andet også i Australien, og kræver et salgsforbud mod Apples iPhone 4S.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mikos 01-12-2011 12:09:01

.. og hapser nogle flere popkorn.

0 0
BallonPedro 01-12-2011 07:03:54

Ang. retsagen i Australien, er der så kommet noget kompensation ud af det til Samsung eller lign. for tabt fortjeneste?
Apple kan vel ikke bare få nedlagt salg og så lade som ingenting er hændt når forbudet bliver ophævet?

0 0
Erik Østergaard 30-11-2011 18:33:41

Jeg syndes simpelthen det er for dumt af Apple og Samsung det er 2 touch mobiler en Iphone 4S ligner lige så meget en Sony Ericsson Arc ssom den ligner en Samsung Galaxy S2 det samme med deres Tablet pc'er de ligner lidt hinanden men Hvad så altså jeg synes selv at den Ipad 2 ligner en Motorola Xoom lige så meget som den ligner Samsung's Tablet 10.1 pc.

Erik Østergaard

0 0
hamzah10 30-11-2011 20:10:04

men Erik du skal bare vide hvad apple har lagt i ios 5 kan du huske hvor alle beskeder kommer på android mobiler...

sådan en har ios 5 også og det er totalt efterlignet af apple
jeg fatter ikke hvad steve jobs og alle de andre mener med apple er anderledes når de stjæler funktioner fra andre

0 0
Kenned88 01-12-2011 09:22:30

Steve har selv udtalt i sin biografi at de rov kopierede fra xerox parc dengang de lavede den grafiske brugerflade til mac. Yderligere udtalte steve i 95 "gode kunstnere kopierer, rigtig gode kunstnere stjæler"

0 0
BallonPedro 01-12-2011 07:02:35

Venter også bare på at Google sagsøger elelr får nedlagt forbud for iOS 5 enheder pga. den notifikationsbar.
De må da have noget patent af en slags at kunne bruge der?

Det ville være godt til Apple med lidt modstand og nederlag.

0 0
DX 30-11-2011 16:29:38

har nu en glimrende lejlighed til at forbyde Apple produkter i flyene.

0 0
Jonas_a 30-11-2011 15:51:15

Samsung ændrede på Galaxy tab 10.1 for at imødkomme Apple's klage over designet..men åbenbart handler det om mere end det..:

http://www.engadget.com/2011/11/29/apple-puts-galaxy-tab-10-1n-on-the-chopping-block-asks-german-c/

nu må jeg brække mig..

0 0