Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsungs første udgave af Android 4.0 til Galaxy S II

Samsungs første udgave af Android 4.0 til Galaxy S II

En beta-udgave af Ice Cream Sandwich til Galaxy S II er blevet lækket. Der er tale om den officielle udgave fra Samsung, hævder website.

Samsung er begyndt at teste Android 4.0 til den populære Galaxy S II.

Sådan lyder udmeldingen fra sammobile.com, som hævder at have fået fingrene i beta-udgaven af Samsungs Ice Cream Sandwich-arbejde.

Ved første øjekast ser der ikke ud til at være de store ændringer, da selskabets TouchWiz-brugerflade er lagt henover, men dykker man ned i menuerne skinner Android 4.0 igennem.

Du kan se en video ved at følge dette link til sammobile.com.

Man skal dog være opmærksom på, at der mangler en del fejlrettelser, da der er tale om en meget tidlig udgave.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

BE 29-01-2012 10:55:03

En ting de gerne må gøre noget ud af er deres widgets, og især kalenderwidgeten, - NEJ HVOR ER DEN GRIM!
Så er der også et problem med farverne visse steder, som ikke er tilstrækkelige kontrastrige, så en bedre sammensætning bør også være på sin plads.

0 0
Peter Frederiksen 17-12-2011 16:30:11

Det er muligt at downloade alpha-rom!

http://developer.sonyericsson.com/wp/?p=4706

0 0
Robert 16-12-2011 02:24:19

Jeg må godt nok sige det Touchwiz ser gammelt og slidt ud, det ødelægger fuldstændig det fede NYE feel man har set på Nexus'en.

Fornyelse er halvdelen af årsagen til at man køber en ny telefon og bliver min SGS-2 ved med at se næsten ens ud så finder jeg nok noget andet. Forestil jer at SGS-3 kommer til at se lige sådan ud? Det ville jeg ikke smide penge efter.

0 0
Jonas_a 16-12-2011 22:36:12

Smider du penge efter skin måske? Jeg har en GSII, går nok efter GSIII når den engang kommer. Men det jeg går op i, er bl.a endnu bedre skærm, mere ram, bedre batteri, hurtigere processor.. ikke hvilken skin de smider på.
Men det er nu smag og behag.

0 0
Lars 16-12-2011 13:33:48

det er jo lidt en sjov holdning at have, hvis noget bliver bedre af at se anderledes ud så installer da en anden launcher :)

0 0
Ricky 15-12-2011 18:06:06

Ved at Leo & Check på XDA-developers arbejder på højttryk for at konvertere deres rom til ICS... :-)

Kender man dem ret, så er den klar inden Samsungs egen... Og uden TouchWiz

0 0
Rallerbabz 15-12-2011 14:36:22

jeg synes at det er en skam at de har valgt at lække den. Det er en meget tidlig beta, og de har jo kun haft en måneds tid at arbejde med ICS med. Når ICS først kommer i 2012 har de jo over halvvejs endnu før at de udgiver den, og det skulle ikke undre mig at det først bliver i februar.

Først skal de jo have det til at virke og spille 100%, før at de kan gå igang med touchwiz-looket, som jo selvfølgelig er noget af det sidste som de tilføjer.

Jeg er rimelig sikker, og håber inderst inde, at Samsung godt ved at det samme Touchwiz look ikke går i 4.0, men at de skal putte noget nyt ind, så det ligner ICS.

0 0
15-12-2011 13:04:52

Det er jo en meget tidlig udgave, så ingen ved hvordan det bliver når den releases...

0 0
Morten 15-12-2011 12:05:49

hehe tjah sikkert nok . er det en metode der fjerner TW og ligger ASOP ind ?

0 0
Thomas 15-12-2011 12:04:59

Derfor man køber en Nexus.

0 0
niyazi 15-12-2011 11:45:56

jeg har prøvet og touchwiz ødelægger hele oplevelsen. Og ja den er altså ikke stabil.

0 0
Jonas_a 15-12-2011 19:53:33

http://www.engadget.com/2011/12/15/touchwizzed-ice-cream-sandwich-leaks-for-samsung-galaxy-s-ii/

Håber også at Samsung gør mere, så ICSs oplevelsen ikke bliver så forringet.

Det der fangede mit blik i videoen (2:52), var at telefonens egen sikkerhed er forbedret, nu skal der pinkode eller password til, når man tænder telefonen. tidligere var der kun pinkode til sim-kortet.

0 0
Lars 16-12-2011 13:27:55

på en sgs2 bestemmer du altså helt selv om du vil have pinkode og om du vil have en skærmkode.

0 0
Jonas_a 16-12-2011 22:28:24

Det er ikke det samme, har selv en GSII.

0 0
Morten 15-12-2011 10:49:32

Den kiggede jeg meget på igår. men tør sku ikke opdatere til den hvis den er så ustabil stadigvæk.

0 0
Cebastian 15-12-2011 14:24:22

Den bliver heller ikke frigivet inden (;

0 0