Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Se billeder og video taget med HTC Sensation

Se billeder og video taget med HTC Sensation

Hvordan er foto- og videokameraet i HTC Sensation? Se her, og bedøm selv.

HTC Sensation (Foto: Mobilsiden.dk)
HTC Sensation (Foto: Mobilsiden.dk)
Foto: Mobilsiden.dk

Kameraet i HTC Sensation er på 8 megapixels - men tager ikke voldsomt prangende billeder.

De første fotos vi har taget med den nye HTC-topmodel, er ikke noget der imponerer os specielt. Skarpheden, selv i oversigtsfotos, er tydeligvis kun præcist der, hvor man har sat fokuspunktet. Det betyder, at fotos generelt fremstår en smule sløret der hvor fokus ikke er sat.

Fokuspunktet kan flyttes ved at trykke på skærmen, og mobilen er generelt hurtig til at fokusere og få billedet i kassen.

HTC skal have point for, at kameraet kan aktiveres lynhurtigt via den nye låseskærm. Det giver hurtigere adgang til at tage et billede - og måske når man det, inden motivet er væk.

Det er også lækkert, at man direkte fra kameraet, kan åbne de fotos der senest er taget.

Videokameraet kan optage i Full HD-kvalitet 1920 x 1088 pixels. Der kan genfokuseres under optagelse, ved at trykke på skærmen, hvilket klart er et plus. Du kan bedømme kvaliteten i klippet herunder.


Fotos taget med HTC Sensation

Video optaget med HTC Sensation


HTC Sensation - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

toysoldier 29-05-2011 19:43:44

HTC har ikke flyttet sig ret meget siden Hero. Det kan godt være der kommer nyt hardware, men det kniber gevaldigt med at forny Sense. Det med manglende fokus i billeder er en ommer.

0 0
Christoffer 29-05-2011 18:55:36

hej Mobilsiden er det en HTC Sensation i har til test eller har i kun fået lov til at bruge den til billeder og video?

0 0
Mobilsiden.dk 29-05-2011 20:06:41

Hej Christoffer. Den er final edition vi har nu...

0 0
Shawn S. Ø 29-05-2011 10:33:14

Hvis man gerne vil læse en seriøs og grundig test så læs denne her fra Engadget.. Se det er gu seiøst

http://www.engadget.com/2011/05/27/htc-sensation-review/

0 0
Svend Brinch 27-05-2011 16:41:59

Eller defekt linse, kan være som udgangs punkt den fokuser mod højer?

0 0
Bo 27-05-2011 21:56:07

Ser grynet og uklart ud, nøjagtig som min HTC Mozart. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor man ikke bare nøjes med 2-3 mpixel og så får en anstændig billedkvalitet, i stedet for grynede billeder, der fylder 5 mbyte stykket.

0 0
Robert 27-05-2011 14:17:29

Alle billeder og også videoen er gennemgående uskarpe i den venstre side af billedet hvor det er meget skarpere i højre side. Jeg er ikke imponeret.

0 0
Hans Jákup Danielsen 27-05-2011 21:27:32

det var også det jeg umiddelbart tænkte...
john... er det noget du kan få rede på, om du har fået en defekt HTC eller om der er et generelt problem?

0 0
Shawn S. Ø 29-05-2011 10:36:49

Tjek Engadgets test

http://www.engadget.com/2011/05/27/htc-sensation-review/

0 0
Joddler 27-05-2011 12:49:29

Det ligner en ommer for HTC det der,, hvert fald er det noget man må håbe de ændrer på i en af de første opdateringer!!

Video optagelsen ser fin ud:D

0 0
Shawn S. Ø 29-05-2011 10:36:03

Det er ingen ommer men en særdeles god mobil ;)

0 0
Kjeld 27-05-2011 12:46:20

Jeg ved ikke om jeg gør det rigtigt!!!
Jeg har en HTC Desire og kunne tænke mig en HTC Sentsaton er der lavet noget test med de 2 op mod hinanden?
Hvis man har TDC abonoment bliver alle data og APS automatisk ført med over.....

0 0
nudsen4ever 27-05-2011 12:40:59

I må meget gerne sammenligne den overfor Samsung galaxy S2 i HTC Sensation's endelige test, tror jeg mange brugere herinde vil sætte pris på ;)

0 0
Kasper Nielsen 27-05-2011 12:17:22

Herligt at se billeder og video taget af objecter i bevægelse. Og det ser jo rimeligt ud.

0 0