Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Skal du have den nye iPhone?

Skal du have den nye iPhone?

Forudsat, at der kommer en ny iPhone til verden i denne uge - udskifter du så din nuværende mobil?

Invitationen til Apple's kommende event.
Invitationen til Apple's kommende event.

I virkeligheden er der ingen, der har lovet os noget. 

Men når Apple tirsdag den 4. oktober klokken 19 dansk tid afholder en presseevent under overskriften "Lets talk iPhone", forventer langt de fleste, at vi bliver præsenteret for en ny iPhone, en efterfølger til iPhone 4.

Derfor vil vi gerne vide, om du allerede nu ved, om du vil skifte din mobil ud med den (måske kommende) nye iPhone?

Giv dit svar herunder. 

Du kan følge lanceringen live på Mobilsiden.dk her.



Afstemning

Skal du have den nye iPhone?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Hest 05-10-2011 08:20:21

Var egentligt klar til at skifte min SGS ud med 4S, men er pt i tvivl om jeg stadig skal gøre det. Skal nok lige se de endelige priser og nogle tests af den inden jeg afgør det.

0 0
Lars 04-10-2011 22:39:25

Nej hvad skal man med den når der findes en Galaxy SII

0 0
hotpop 04-10-2011 11:58:41

Jeg er modstander af at man SKAL have Itunes for at kunne bruge sin Iphone!!!

0 0
Bo 04-10-2011 13:57:32

Nå okay?

0 0
hotpop 04-10-2011 14:28:30

Hvad vil du vide?

0 0
Rune 04-10-2011 15:24:10

Tror bare hans kommentar, var en retorisk inforståelse af "tak for ingenting".

0 0
hotpop 04-10-2011 20:20:32

Nårh....
Så Bo skriver bare meget kryptisk at han ikke har læst overskriften :D

0 0
Daniel Tyrrestrup 04-10-2011 11:53:32

Jeg har lige købt en 3GS'er, skal kun bruge den som iPod, er ikke så meget til iOS xD

0 0
Rena 04-10-2011 10:00:58

Hvis du kunne Customize Home Screen uden at, skulle Root din iPhone, så måske.

Regner med at, min næste Smartphone bliver Samsung Galaxy S2

0 0
Nygaard 04-10-2011 10:53:22

Den er ved at have noget tid på bagen. Vent da til den kommende Google/Samsung Nexus model.

0 0
Rena 04-10-2011 13:04:39

Nogle dato for release af denne Smartphone og spec?

0 0
hotpop 04-10-2011 12:01:02

Noget tid på bagen???
LOL :D

0 0
BloodweiserDK 04-10-2011 06:18:32

Min arbejdsplads tilbød mig en iPhone 4, eller jeg kunne vente og få den nye iPhone hvis jeg ville. Så det det bliver selvfølgelig den nye jeg venter på :)

0 0
Oomph 03-10-2011 23:45:16

Jeg håber kun på større skærm, hvis iPhone ikke vokser væsentligt i fysisk størrelse. Lidt tyndere må den godt blive.
Overvejer dog Windows mobile næste gang, Android er prøvet og er absolut et no go for mig.

0 0
hotpop 04-10-2011 12:00:04

Tror ikke der kommer en Iphone 5, så du må nok væbne dig med tålmodighed ;)

0 0
Jesper 04-10-2011 09:46:13

...kan faktisk godt anbefale Windows Phone i stedet for Windows Mobile. Mobile virker "lidt" træt i det, så vælg hellere en Phone i stedet for... men det var sikkert også Windows Phone du mente!

Skulle bare drille lidt! ;o)

0 0
Teletoppen 04-10-2011 03:28:03

Jeg tror jeg springer iPhone 4S over, men skal helt sikker have iPhone 5éren

0 0
Bjørn 03-10-2011 22:12:28

Har en DHD nu, og overvejer om min næste telefon skal være en SGS2 eller en iphone5, hvis altså den kommer.

Historisk set så lever Apple aldrig op til alle rygterne, men jeg bliver dybt dybt skuffet, hvis det eneste de kan komme op med i morgen er en iphone 4s, med a5 processor og flere ram.

Jeg håber på at rygterne omkring en 5'er med større skærm holder vand, så tror jeg godt jeg kunne overveje det. Er Android fan, men ideen om, em telefon der bare virker, er nu også tiltalende. Men de skal diske op med noget ordentligt. 4" skærm, så tror jeg jeg er klar, men alt mindre er no go for mig. Har vænnet mig til DHD'ens store skærm, og jeg skal ikke have noget som er meget mindre i hvert fald!

0 0
Jon 05-10-2011 06:41:25

DER blev du skuffet!

0 0
Tom Jensen 03-10-2011 21:37:39

Men Nexus Prime 'lige om lidt', måske.

Er usandsynligt godt tilfreds med min Nexus S, og har generelt svært ved at forestille mig en bedre telefon. Og så er den SEXY som bare fanden.

Jeg venter med spænding på at se hvad Prime er for en størrelse, selvom jeg på ingen måde brug for en ny telefon.

0 0
Jonas_a 03-10-2011 21:14:33

har en SGSII og er meget tilfreds.
Om jeg skal prøve iphone engang, kan jeg ikke udelukke.
Men synes ikke at prisen og specs på iphone 4 hængte sammen da den kom på markedet.

0 0
Jøren 03-10-2011 21:42:19

+ made in China = kvalitet fåes ikke ringere?

0 0
Benjamin 10-10-2011 09:30:10

Hej Jørgen, nu er jeg træt af at du siger "made in china" - hvis du vidste bare lidt om det du snakker om så er den SAMLET i kina, det står også på den.

Kvaliteten er dejlig, og designet er pænt, men jeg er bare til HTC.

men Jørgen - læs på lektien før du snakker.

0 0
Tom Jensen 03-10-2011 23:28:21

Stop nu det trolling.

Jeg vil på ingen måde forveksles med en Iphone bruger, men at kalde Iphone for "kvalitet fåes ikke ringere?", det er sku alligevel for stramt.

0 0
Rune 04-10-2011 15:22:54

Man får heller ikke værre trolling end ham Jøren! :D

0 0
Heine 03-10-2011 19:40:18

Selvom det er fristende at få en den nye iPhone 4S som bliver annonceret imorgen, så ender det nok med jeg beholder min iPhone 4 lidt endnu.
Jeg kan godt undvære den hurtigere A5 processor og 1 GB RAM.

Jeg glæder mig mest til at se om de har nogle nye godter til os som venter på iOS 5. Bl.a. ser den nye assistent funktion meget spændende ud! http://iphone-5-priser.dk/bliver-iphone-5-din-nye-assistent/

Jeg tror bestemt det bliver en iPhone 4S vi får at se imorgen, som Vodafone også har afsløret idag: http://iphone-4s.dk/tyske-vodafone-afslorer-iphone-4s-64-gb/

0 0
Michal 03-10-2011 19:27:41

Syndes efterhånden at Iphone og Android virker udtjent. har haft android siden HTC Magic og må erkende at min næste telefon nok bliver en WP7 syndes det virker frisk og nyt.

Har haft Apple computer men kunne aldrig enes med den totalt låste verden.

0 0
Birger Nielsen 03-10-2011 18:42:25

aldrig nogensinde en Iphone den dårligste telefon den er opreklameret jeg holder mig til HTC der der det bedste

0 0
Kristian 03-10-2011 19:07:49

Jeg synes ikke den er opreklameret, den gør præcis hvad man forventer af den, crasher aldrig, fuldføre altid hvad du havde brug for, osv.

Men respekt for din loyalitet til HTC.

Jeg skal nok bare have den nye iPhone.

0 0
Jøren 03-10-2011 21:41:02

Så må vi håbe at den ikke er af dårlige materialer, eller made in China.. Når jo..
Men en telefon fra Kina lugter jo heller ikke langt væk, når vi andre hiver en kvalitetsmobil op, made in Finland.

0 0
Bo 04-10-2011 13:56:52

Hej Jøren, din trold. Vi har fattet det: Du keder dig og vil gerne have nogen at skændes med.
Prøv at gå ind til din nabo og giv ham en på tuden og se, hvor det fører dig hen, i stedet for at spilde folks tid herinde med dit ligegyldige nonsens.

0 0
Jesper 03-10-2011 18:09:09

Jeg har ellers holdt mig langt fra Iphone men efter indkøb af 3GS som reserve mobil har jeg fået blod på tanden. Dog skal der ske noget drastisk hvis jeg skal "overtales" til Iphone som min primær mobil. Anyways, efter 1.5 år med Iphone 4 må de for pokker da har fundet på noget ny,t udover at smide lidt andet hardware inden i det nuværende design. Hvis de fortsat skal tage markedsandele og ikke bare sælge til faste eksisterende Iphone brugere så skal der ny design på bordet i morgen.

0 0
03-10-2011 17:52:34

Jeg er spændt på hvad de kommer med og om det skal være den "nye" eller en 4'er

Under alle omstændigheder skal jeg have en ny, da min 3gs er død

0 0
Jøren 03-10-2011 21:37:42

Din 3gs er død fordi den er lavet i Kina, ligesom alle iPhones, fortæller det ikke dig, at din iPhone var bygget af dårlige materialer, fra Kina?

0 0
04-10-2011 07:04:58

Der vil altså sige at min 3gs'er døde fordi den er lavet i Kina??? Jeg var ellers sikker på at det var fordi den blev våd :) men tak for opklaringen....

0 0
Rune 04-10-2011 15:18:38

Du skal ikke tro hvad ham Jøren siger. haha ;)

0 0
BluezCat 03-10-2011 17:40:57

NAaaah!!.. Den dér 'i'-verden si´r mig for lidt, og ikke mindst SJ & co´s forretningsmetoder, er så langt fra min morale, at de ikke skal tjene så meget som 1 øre på mig.
Næ!.. Jeg venter istedet på, om ikke N950 skulle komme ud i handelen, så kan vi snakke om intuitivt og lækkert OS igen ;o)

0 0
Jøren 03-10-2011 21:35:59

synes godt om!!! (y)

0 0
Henrikmand 03-10-2011 17:39:18

Jeg har Android nu, og har svært ved at se, hvorfor jeg skulle give afkald på fordelene ved et åbent OS.

Men man skal aldrig sige aldrig. Jeg sagde også en gang, at jeg aldrig ville have en telefon uden Windows Mobile *lol*, og det kunne jo være at Apple lavede noget rigtig fedt denne gang.

0 0
Henrikmand 05-10-2011 07:43:47

Tja... Så blev det jo afgjort.

Min næste telefon bliver Nexus Prime!

0 0
PJ 03-10-2011 17:35:05

Jeg kan sgu da ikke downgrade så brutalt ;)

0 0
Mikkel 03-10-2011 17:11:50

Det kommer meget an på hvor store forbedringer der er i forhold til iPhone 4.

0 0
NK 03-10-2011 16:48:33

Har en Windows Phone og det bliver også min næste mobil.

0 0
Carsten 03-10-2011 15:54:18

...så selvfølgelig ikke

0 0
Raaert 03-10-2011 15:14:22

De lancerer en 'lite' version.

Derudover kommer det helt an på prisen/specs.

0 0
Jesper 03-10-2011 16:22:19

Hvis de alligevel kun ændre på indmaden, så kan man da lige så godt købe "lite" udgaven hvis den bliver billigere..og der selvfølgelig bliver lanceret en lite udgave :-)

0 0
hotpop 04-10-2011 11:56:27

Glem alt om en Lite udgave.
Tro hellere på der kommer en 4S.

0 0