Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Skuffede fans - ingen iPhone 5

Skuffede fans - ingen iPhone 5

Der kom ingen iPhone 5 ved Apples store "Lets talk IPhone"-event.

iPhone 4S
iPhone 4S

Apples iPhone-event var ventet i spænding blandt iPhone-fans verden over, men forventningerne var denne gang sat for højt.

Til trods for mange rygter og spekulationer i de seneste mange måneder, blev der kun præsenteret en iPhone 4S - og altså ikke en iPhone 5, sådan som mange havde forventet.

På mange fora, chats og blogs var skuffelsen ikke til at tage fejl af. Selvom mange var rimeligt tilfredse, så synes rigtigt mange, at der var tale om en skuffelse.

iPhone 4S kommer med kamera på 8 megapixels, videooptager i full-HD og skulle være syv gange hurtigere end sin forgænger iPhone 4.

Læs også:
- Her er iPhone 4S
- iPhone nu med større hukommelse
- Ny iPhone den 28. oktober

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mikael Jensen 05-10-2011 12:33:27

Nogle af os synes at iPhone 4 er grim, og efter 2 år på hylderne burde Apple ikke have siddet så meget på deres egne hænder.

0 0
Martin Lauesen 05-10-2011 18:26:27

Hørt !! Det ligner amatør teater - de laver en super fed iPhone 4, og følger op med en "brugt bil med større motor" - det er ikke nyt nok - og det er underligt, at de ikke selv har kunnet se det. Men som nogen antyder, så havde de for mange af de gamle karosserier liggende, til at tilbyde os et nyt forbedret design - derfor fik vi "bare" lidt flere hestekræfter, og må se langt efter en større skærm - underligt at min iPad2, ikke har en 5-6" skærm :o) Steve drengens fantasi om, at en 3,5" er rigeligt stor til en mobil, er ikke visionært nok, når man samtidigt ved, hvor meget smartphones efterhånden bliver brugt til - måske er det godt med det skift i toppen af Apple kirken - de har jo været i store vanskeligheder før, og risikerer at komme det igen - der er ikke råd til for mange flop ...

0 0
Claus 05-10-2011 11:38:54

Jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor folk er så skuffede over at den hedder 4S istedet for det forventede 5 ? Det er jo ikke gammel vin på nye flasker..du få en ny telefon med klart nye og federe specs. Egentlig synes jeg det er mere reelt at gøre det på denne måde, de kunne sagtens forsvare at kalde den 5 grundet de mange ændringer.

Drop dog navne hysteriet og omfavn den nye fede telefon.

Skal jeg ha' den ? næh nej tak jeg er glad for min Android, jeg har ingen Apple produkter og skal aldrig nogensinde eje et. Men det er en anden historie.

0 0
Per 05-10-2011 10:36:18

Tjaa.. Iphonen er stadig den mest stabile telefon jeg har haft, så derfor skifter jeg ikke over til et andet mærke endnu.

Jeg synes dog at Siri gør det værd at købe IP4s når den kommer til at virke på Dansk..

Synes jeg er værd at overveje.. :)

0 0
Zeb 05-10-2011 10:47:38

Tvivler på det overhovedet kommer på dansk. Ikke bare skal de have alle ordene indtalt og gjort genkendelige på dansk, de skal også hae styr på gramatikken osv. En ting er at lave en talerobert der bare læser tekst op, noget andet er at lave noget der kan genkende og forstå sætninger. Det danske sprog og marked er alt for lille til at jeg tror de vil bruge resourcer på det. Specielt når man tænker på hvor ofte ord udtales mumlende på danask vil det være en seriøs udfordring at lave det så det fungerer godt.

0 0
MGApcPro 04-10-2011 23:21:04

Jeg syntes jeg høre alle de her ekspert udtalelser, med "stor skærm og nyt design"
Havde personligt ikke regnet med hverken nyt design eller betydelig større skærm(måske 3.7") baseret på simple logik xD
Problemet ved større skærm er at de mister deres retina ppi, som var et stort salgspunkt for Iphone 4. Og Designet fordi de havde brugt tons af penge på det lort i forvejen. både de ekstra bumpers, men også da de redesign'ede antenna designet på den hvide model.
BTW not apple hater, just think it funny to bash on them.

0 0
Bjørn 04-10-2011 22:40:10

Den er ikke 7 gange hurtigere... Grafikken er måske ;-)

0 0
Bo 04-10-2011 21:57:21

En re-lancering af sidste års model med lidt hurtigere CPU og lidt mere RAM. Ja, jeg kan godt forstå at folk er skuffede.

0 0
Zeb 04-10-2011 22:40:36

... Og om en uge bliver Nexus Prime annonceret med 720p skærm osv. osv. - Jup - Jeg kan også godt forstå at folk er skuffede....

0 0