Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Skype er klar til Nokia N8, C7 og E7

Skype er klar til Nokia N8, C7 og E7

Nu kan der Skypes på Nokias nyeste mobiler.

På den officielle produktblog fra Skype oplyses der, at Skype nu kan hentes til Nokia N8, C7 og E7. Alle tre mobiler kører på systemet Symbian^3.

Med Skype til Nokias nyeste modeller kan der laves gratis "Skype til Skype"-opkald via både mobilnettet (3G) og trådløst netværk. Man kan også sende og modtage chat-beskeder.

Skype hentes fra mobilen ved at besøge websiten skype.com/m

Skype på Nokia N8. Foto: Skype.com
Skype på Nokia N8. Foto: Skype.com

Få notikationer:

Kommentar

x

Opret bruger
Kristian 11-12-2010 14:03:33

Jeg ved ikke lige hvor denne kamp mellem Nokia og HTC kom ind henne. Og det er jo også lige meget, da det er en smagssag hvad man vælger.
Men jeg vil sige da det sådan, at HTC Desire har måske en lidt bedre UI, i hvert fald "wow-mæssigt".
Men funktionaliteten er så meget bedre hos Nokia N8!
Ved ikke hvad der sker for hardwaren på Desire, og så kan den ikke engang klare at optage i HD kvalitet? Lyden var unsynched med billedet. Og normale fotos var helt ude at skide!
Selvfølgelig bruger man ikke kun sin telefon til at tage billeder med, men hvis HTC ikke kan finde ud af at lave det ordentligt, burde de bare udelukke de features fra deres modeller og vente på de udvikler bedre teknologi, lidt ligesom med den første iPhone..
Jeg kan alt med min Nokia N8 som jeg kunne med Desiren.. + nu kan jeg tage billeder og optage videoer, der virker og som jeg gider at se på.
I øvrigt så har OVI-store både NFS Shift og Angry Birds. Andet behøver jeg ikke.....

0 0
Peder Alipio Thurøe 10-12-2010 13:25:54

Hvorfor laver nokia ikke en android telefon? jeg kan altså ikke se det fede i den nye symbian version??Jeg havde min N8 i 14dage og fedt kamera det må jeg sige,men ellers var der ikke noget at råbe hurra for,så nu er den solgt igen.Det kan jo ikke nytte at det kun er kameraret der kan bruges.

0 0
Cava Mondo 10-12-2010 13:40:16

Tror ikke helt du har sat dig ind i OS Symbian 3 og så GUI symbian 3. OS Symbian kører ret godt ... men brugerfladen er ikke så lige så "lækker" om man vil, som eks på Iphone. Til gengæld fejler Iphone jo fælt på hardware og OS på deres nye 4g ... som ser lækker ud i UI, men de kan jo ikke ringe eller finde net, og taber du den flækker glasset med det samme etc. Plus Apple har verdens ringeste kundeservice ever.

HTC fungere gennemført ret godt, det er det mere eller mindre samme hardware de putter i alle deres modeller, bare anden indpakning og nyere android OS de kommer på for hver model de udgiver. HTC skærmene er middelmådige og Kameraerne i HTC mobilerne er jo en joke.


Bare for at sætte tingene lidt i perspektiv..

Lad os se hvad der er i vente i den større Symbian/ N8 opdatering i januar 2011.

0 0
Henrikmand 10-12-2010 14:57:45

Du kan perspektivere her fra og til juleaften! N8 er kedelig i forhold til Android, og byder ikke på halvdelen af de fede og sjove features.

Jeg skal bare finde en afløser, så ryger den N8 ud af vagten igen!

0 0
John 10-12-2010 17:38:02

Hvad der er kedeligt og ikke kedeligt kommer vel an på ens behov. Jeg har en HTC Desire og den bliver skiftet ud med en Nokia N8. Jeg havde tidligere en N8 i 14 dage og egentlig savnede jeg ikke det store - jo en bedre browser end den indbyggede, men det problem klarede Opera Mobile. Ved Nokia N8 kunne jeg glæde mig over en god lyd (lyden i HTC Desire er ikke noget at skrive hjem om og den indbyggede højttaler er direkte pinlig), stabil modtagelse af netværk (Her halter HTC Desire også) samt et godt kamera (kameraet i HTC Desire er en joke - både til still og video). Mht. apps er det da rigtigt, at der er et større udvalg til Android end til Symbian, men meget af det hører sgu ind under kategorien kvantitet frem for kvalitet. Rigtig meget kan man sagtens få til Symbian også. Forskellen er bare, at man ikke kan finde 50 varianter. Jeg har fx ikke brug for 50 forskellige battery-widgets. Nokia har sovet i timen, det er der næppe nogen der er i tvivl om, og der er stadig plads til forbedringer. Men hvad der er kedeligt er nk nærmere en smagssag. Efter en uge blev min HTC Desire også kedelig, og så begyndte irritationen over den dårlige lyd, elendigt kamera og ikke super god stabilitet at overskygge wauv-følelsen. Desuden, hvad hjælper det at have adgang til +100.000 apps, når der ikke er plads til andet end ganske få på telefonen.

0 0
Peder Alipio Thurøe 13-12-2010 11:33:11

Så kommer Nokia alligevel "igen" måske!! med android!!
http://www.mobil.nu/nyheder/analytiker-nokia-kan-vaere-pa-vej-med-android-mobiler-1.380495.html?utm_source=mobil_newsletter&utm_medium=newsletters

0 0
Peder Alipio Thurøe 10-12-2010 14:13:32

Jo du har nok ret i at jeg ikke har sat mig godt nok in i symbian,men for mig virker den nye symbian gammeldags og for mig ikke innovativ.Men hvad er det den kan som de andre ikke kan,når vi ser bort fra kameraet, hvor i dybten er symbian bedre og anderledes og innovativ???
Ps. jeg er stadig glad for min gamle N95 som er noget af det fedeste Nokia har lavet,syntes jeg.

0 0
Henrikmand 10-12-2010 11:37:59

Jeg har haft min N8 i 3 ugers tid, og Skype var da noget af det første, jeg installerede.

Så det er da ikke en nyhed...

0 0
Thomas 12-12-2010 10:07:40

Er du et brokkehoved?
1. Der står ingen steder at det er en nyhed.
2. Hvor nyt må det være, for at det er nyt for dig?
3. Nogen vidste det ikke, så er det ikke i orden, at de får det at vide?

Derudover, så fik konen N8 for 14 dage siden, og hun ved ikke hvad Skype er!

0 0
Henrikmand 13-12-2010 23:13:35

Definér brokkehoved...

Du må da virkelig meget undskylde, hvis det i en bemærkning om relevansen af en nyhed, som allerede er langt de fleste Symbian^3-brugere bekendt, er lykkedes mig at genere dig og din hustru.

Men hvis din kone ikke ved hvad Skype er, så er hun sandsynligvis heller ikke bruger på mobilsiden.dk, og får sikkert heller ikke sine informationer om ny software til sin N8 her fra, med mindre du selv viser dem til hende.

Så er det jo dejligt, at du kan holde hende informeret, ikke :o)

0 0
Thomas 14-12-2010 14:43:13

En definition på et brokkehoved: En person, der klager over den mindste ting.

Konen er ligeglad. Hun kommer aldrig til at bruge Skype. Det er kun mig, der synes, det er fedt, at information(og jeg er ligeglad, om det er om Skype, Symbian^3 eller andet)bliver givet videre til andre. Det kan jo godt være, at der er nogen, der er gået glip af visse ting.

0 0
x