Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Skype i Facebook - også på mobilen

Skype i Facebook - også på mobilen

Facebook har annonceret, at brugerne i fremtiden kan foretage video-opkald fra Facebook. Funktionen bliver også tilgængelig fra mobilen.

Facebooks fader Mark Zuckerberg har netop præsenteret en række nyheder og nye funktioner på verdens største sociale netværk.

Den største nyhed er muligheden for at foretage video-opkald til dine Facebook-venner, som Zuckerberg præsenterede i samarbejde med Skype. 

Den funktion bliver også tilgængelig fra Facebook-mobil-applikationen, dog ikke lige med det samme. Hvornår funktionerne bliver tilgængelig er endnu uvist.

Under annonceringen blev også gruppe-chat præsenteret, og denne feature vil også blive tilgængelig fra mobil applikationen.

Zuckerberg lovede ligeledes en masse flere spændende nyheder til mobil-platformen i fremtiden.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Joddler 07-07-2011 11:19:20

Syntes det er ved at være en vane :(

0 0
May Frederiksen 07-07-2011 11:33:31

@Joddler: Det er en sammenskrivning af flere kilder.
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
Joddler 07-07-2011 12:14:04

Og det gør at det ikke er nødvendigt at henvise til kilden?
Kan da ikke passe at i har så store problemer med kildehenvisning, INGEN andre sider af de ca 20. sider jeg dagligt besøger har så dårlig kildehenvisnings politik som her, jer er ked af at sige det så direkte, men det er virkelig ringe syntes jeg :(

Hvorfor er det lige i mener det er unødvendigt?

0 0
TF 07-07-2011 12:52:08

joddler og jim vis det er så stort et problem for jer hvorfor bruger i så siden ? i laver jo ikke andet end at brokke jer :(

0 0
Joddler 07-07-2011 13:27:10

Vil helt klart også mene at det er konstruktiv kritik, jeg mener at hvis man fra vælger kildehenvisning så er der en grund til at, da det er helt almindelig journalistisk skik at lave kildehenvisning med mindre man selv har snakket direkte med kilden / været til pressemødet eller fået pressemeddelelsen, jeg er fast bruger af siden da jeg syntes den ofte bidrager til gode informationer igennem kommentar felterne i de forskellige artikler som bliver lavet, derudover er det den eneste STORE mobilside i DK, så er det jo oplagt at følge siden, og i min verden også oplagt at lave kildehenvisning.

Hvis jeg fandt ud af at mobilsiden brugte min artikel / nyhed, uden at henvise den side jeg skrev for som kilde, så ville jeg bede dem om at fjerne det med det samme fra deres side af!!

0 0
Jim Flower 07-07-2011 13:03:50

Ovenstående er konstruktiv kritik, vil jeg mene. I og med at jeg er med til at generere trafik, har jeg vel også lov til at brokke mig lidt når jeg synes at siden ikke gør det godt nok - og at undlade kildeangivelse, er IKKE godt nok hvis man vil tages seriøst som nyhedsmedie.

0 0
Jim Flower 07-07-2011 12:06:19

So what? Det er almindelig god journalistisk at angive kilder! Og en kilde har man vl altid?

Desuden sad jeg selv og så Googles pressemøde kl 19 i går og det bekræftede ikke at der kom videochat på mobilen - de ville bare ikke afvise det, men opfordrede i stedet til at holde fokus på at det nu var muligt fra computeren.

Suk, May...

0 0
Jim Flower 07-07-2011 12:06:42

Tjek forresten din under-overskrift "Facebook at annonceret, at brugerne i fremtiden..."

0 0