Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Slut med opdateringer til HTC One X og X+

Slut med opdateringer til HTC One X og X+

Tidligere topmodeller HTC One X og X+ bliver ikke opgraderet til den nyeste Android version 4.4 KitKat.





HTC har ikke til hensigt at opdatere deres tidligere topmodel, HTC One X+ til den nyeste version af Android 4.4 KitKat, skriver GSMArena.

Oplysningerne kommer via Twitter, hvor en hollandsk HTC repræsentant har svaret en bruger på et spørgsmål vedrørende opdateringen til Android 4.4 KitKat:

”We can confirm the HTC One X+ will remain on the current software version, Android 4.2.2 and Sense 5”

Den kedelige nyhed er siden blevet bekræftet af HTC UK via Twitter for både HTC One X og X+. Dermed må vi også formode, at HTC heller ikke har til hensigt at opdatere den forrige topmodel HTC One S.

Opdateringen er allerede ude til den nye topmodel HTC One, og kommer formentlig snart til HTC One Mini og HTC One Max.

Kilde: GSMArena, Twitter

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Robert 14-01-2014 15:41:50

Det værste ved disse One X(+) telefoner må siges at være batteri tiden, derfor valgte jeg at lægge min på hylden. Jeg tror ikke en 4.4.2 opdatering kan hjælpe på det. Men ja FY HTC jeg skal heller ikke købe hos jer mere.

Jeg er i det hele taget fædig med topmodeller til over 5000 kr. Nu skal der fokuseres på værdi for pengene.

2 0
Belgarion 14-01-2014 14:43:27

Sidste ANdroid mobil jeg havde fra HTC var Legend, men selv med deresWindows phone var der også helt kaos med deres kundeservice. Jeg har en Htc Titan som jeg brugte før, og de kunne ikke udtale sig om den blev opgraderet til Wp7.8 de var for at sige det mildt helt blanke omkring det, de ville ikke opdatere den mere sagde de selv, at så Microsoft tog fusen på alle og fik opgraderet samtlige windows 7 mobiler til 7.8 uanset mærke og model er så en helt anden ting. nej er sgu glad for min Nokia 920, der er da service på opdateringer af deres ting hele tiden. Også lige modtaget Lumia black update i dag. :-)

1 0
UKR 14-01-2014 12:11:08

Det var også en af de grunde til jeg hoppet af HTC vognen. De glemmer hurtig deres gammel telefoner.
Og nu har jeg en SGS 4 fyldt med en masse bloatware som Samsung efterhånden fylder på SGS 4 som man hverken kan deaktivere eller afinstallere.

Så det er også min sidste mobil fra dem. Har haft både deres SGS 2 og 3 som jeg var vild glad for, og derfor valgte jeg at følge med, med en SGS 4.
Men med alt det crap de fylder på den med deres opdateringer. Så vil jeg søge efter andet mærke.

1 0
hellas7 14-01-2014 16:28:11

lyder som lidt af en kliche, men kan klart anbefale at hoppe på nexus-vognen, de kører rigtig godt. Det kræver dog at man er villig til at gå på kompromis med kamera-kvalitet (der kommer de aldrig i nærheden af nokia, iphone m.fl.), batteritid (selvom det er blevet bedre) osv.

0 0
TF 14-01-2014 17:01:08

Man kunne også bare hoppe på Nokia ell iphone og så ikke gå glip af det gode kamera osv :-)

0 5
Kloge Aage 14-01-2014 12:04:48

Vel ret ligegyldigt med de opdateringer. Det er mest nørder der interesserer sig for sådan nogle opdateringer, ikke hr og fru Jensen. Og er man nørd, skifter man jo alligevel til den seneste model.

0 2
hellas7 14-01-2014 16:25:54

ikke hvis batteritiden eksempelvis er dårlig. Og hvis det generelt er et problem for HTC med kundesupport er det da på ingen måde ligegyldigt.

1 0
jesper 14-01-2014 10:18:21

Jeg havde kontakt med HTC sommer 2013 vedr. opdatering til HTC One S, da jeg havde en del problemer med min. De bekræftede allerede dengang, at telefonen ikke ville modtage flere opdateringer på trods af produktet var under 12 måneder gammelt. HTC vil jeg ikke anbefale fremover selvom jeg har været tilhænger af dem i mange år.

2 0
Erling 14-01-2014 12:14:53

Desire HD var min sidste HTC. Vi er nogen der husker vi blev lovet ICS.
Bagefter var de så frække at påstå at de havde droppet opdateringen fordi telefonen skulle repartitioneres. Det ville have medført at vi skulle tage backup af vores data, og det var vi for dumme til at gøre.
De sagde også at de beklagede hvis denne nye udmelding resulterede i forvirring blandt kunderne.
Hvis der kun var HTC tilbage til at udbyde Androids ville jeg nok overveje Windows Phone.

3 0
14-01-2014 10:12:41

Og så kan de ikke forstå deres dårlige salgstal.....

6 0