Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Smugkik på ny iPhone 3.0-software

Smugkik på ny iPhone 3.0-software

Apple har indkaldt til et pressemøde, som kommer til at handle om 3.0-versionen af iPhone-softwaren.

På tirsdag vil Apple give et smugkig på funktionerne i den næste store opdatering til iPhonen. Det sker på et pressemøde, som ligeledes vil sætte fokus på det såkaldte Software Development Kit, som udviklerne bruger til at kreere nye applikationer til den populære smartphone.

Den seneste opdatering af iPhonens software var version 2.2.1. Springet til 3.0 indikerer, at der er tale om en større opdatering til operativsystemet.

Der er mange rygter og ønsker om nye tiltag til iPhonen, heriblandt understøttelse for MMS, filoverførsel via bluetooth, videooptagelse og copy/paste-funktion.

Hvilke funktioner tror du, Apple planlægger at tilføje?

Giv dit bud i kommentar-feltet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Basoda 16-03-2009 13:58:36

Som Michael Bonde skriver, kan iPhone allerede de nævnte ting.

Synes bare at det er synd, at nogen iPhone ejere ikke er klar over det.

Tilgængelige men ikke standard funktioner (Efter Jailbreak):
MMS - SwirlyMMS
Bluetooth tethering - iBluetooth
Copy/Paste - Clippy
Videooptagelse - Videorecorder3g
Videresend SMS - iRealSMS
+ mange flere...

0 0
Jonas Jensen 16-03-2009 19:34:00

vidste godt at den godt kunne de ting efter Jailbreaking. men det er jo bare spørgsmålet om man er villig til at frasige sig garantien ved at Jailbreake den..

0 0
Michael Bonde 15-03-2009 20:58:32

Den kan det hele.. Bare et spørgsmål om jailbreaking!

www.vildmedmac.dk har alt hvad I behøver for at få en fuldendt iPhone. Bare se at komme igang!

0 0
Lasse 13-03-2009 09:51:34

...heriblandt understøttelse for MMS, filoverførsel via bluetooth, videooptagelse og copy/paste-funktion.

Hvad?? Har den store almægtige iPhone ikke kunne dette før??

0 0
Henrikmand 13-03-2009 10:18:18

Seriøst? Kan den ikke det?

Jeg har ikke rigtig haft muligt for rigtigt at bruge en iPhone - kun lege lidt med den i en butik.

0 0
Lasse 13-03-2009 13:31:17

Ja det samme har jeg kun, men regnede da med at når den nu var så populær, og skulle være så god (synes nogen), at den i det mindste kunne optage video og sende mms'er.
Nogen idé hvorfor den ikke kunne dette fra start??

Beviser vel bare at den kun har solgt på sit Apple brand (og nok også softwaren) da det åbenbart ikke er hardwaret

0 0
Jonas Jensen 14-03-2009 05:52:14

Ja det er seriøst at den ikke kan det.
Jeg er selv den "stolte" ejer af en iPhone, og specielt det er man ikke er istand til at vidersende en sms er et kæmpe irritations-moment. Det med MMS ville være super lækkert efter som at telia vælger at give en gratis MMS i det abm, som man er tvunget til at købe..
Men udover det så er det en super gennemført telefon. Med en MEGET stabil software, jeg har kun været ude for at den "frøs" en gang på de knap 6 månder jeg har haft den. og når det sker så er det bare at holde den eneste knap nede i et lille stykke tid også er den klar igen.. Men det ville gøre telefonen fuldendt hvis de ville give den de sidste små detaljer, som fx. vidersend sms, mulighed for at afbryde den under afsendelse af sms, og længere batteri levetid men det må blive i den næste generation af iPhone..

0 0
March 13-03-2009 08:59:24

Vigtigste forbedringer

-Copy/paste
-Videresend SMS
-MMS

0 0
olaf 18-06-2009 01:26:34

Ja det er det godt nok, og jeg har så lige opdateret min iphone med den nye 3.0-software.

- Klip, kopier og sæt ind
- Tastatur i liggende format
- Spotligt søgning
- Forbedret program med værdipapier
- Ryst for at blande i musiken virker da.. men mms er der desværre ikke noget af, heller ikke som de har skrevet inde på deres hjemme side..

Hvis der er nogen der har for mms med må i gerne lige skrive det

0 0