Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Sony Ericsson afslører ny Walkman-mobil for tidligt

Sony Ericsson afslører ny Walkman-mobil for tidligt

Flere medier opdagede en Walkman-mobil kaldet W8 på Sony Ericssons hjemmeside. Mon ikke den er lige på trapperne?

Rygter har tidligere fortalt om en kommende Walkman-mobil med Android fra Sony Ericsson, og nu ser den ud til at være lige rundt om hjørnet.

Ifølge SEMC Blog og andre webmedier lå W8 Walkman pludseligt på Sony Ericssons hjemmeside med specifikationer og billeder. Den er dog fjernet igen.

Hvis informationen fra Sony Ericsson passer, får W8 Android 2.1, tre-tommer skærm, 600MHz processor, 3,5mm jack-stik, næsten et helt døgns musikafspilning på en opladning og meget mere.

Ud fra specifikationerne ligner W8 den tidligere X8 bare i Walkman-udgave.

Sony Ericsson har endnu ikke gjort W8 officiel eller kommenteret på lækagen på deres hjemmeside.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kokomo 26-04-2011 21:46:44

jeg mente da, at mobilsiden skrev, at sony kun ville lave high-end smartphones fra nu af, da der ikke var nok penge i billige telefoner ?

0 0
David K 27-04-2011 09:03:04

De vil satse på smartphones generelt, og droppe almindelige telefoner. Ikke kun high-end smartphones, men alle typer :)

0 0
Kokomo 27-04-2011 20:08:01

er smartphones egentlig bare telefoner med touch ?

0 0
Villiam 26-04-2011 16:05:17

er jo bare x8 i en ny farve. specs er 100% identiske :s

0 0
Paw Sandayo 26-04-2011 09:45:15

Tror mobil selskaberne har meget styr over der prudukter. De sender ikke noget ud ved en fejl eller for tidligt... Bare medierne der ikke forstår de er med de at give gratis reklame... Det er jo meningen. Hvorfor sku de dog gøre noget så dumt?

0 0
David K 26-04-2011 09:53:44

Android 2.1? But why?

0 0
vonGoldschmidt 26-04-2011 10:26:06

Tjaa man kan også undrer sig over, at den kun har 600 Mhz i disse tider, hvor alle åbentbart vil have 1+GHz Dualcore.
Jeg tror de sigter på en billig musiktelefon og ikke en decideret smartphone, så derfor er specs og pris nok ikke det vildeste.

0 0
David K 26-04-2011 10:31:09

Ja det tænker jeg også, men jeg ville personligt føle mig snydt hvis jeg gik ud og købte en "ny" telefon som så til min overraskelse ikke kunne installere nye apps fordi den er forældet fra starten.
Det er lidt ærgerligt.

0 0
vonGoldschmidt 26-04-2011 11:46:39

Bestemt, især fordi det ikke økonomisk set burde være forskel på at bruge 2.2 eller 2.1

Desuden burde 2.2 netop være oplagt, da den kan benytte SD-kort, som jeg stærkt går ud fra en musik-mobil har plads til.

0 0
vonGoldschmidt 26-04-2011 11:46:34

Bestemt, især fordi det ikke økonomisk set burde være forskel på at bruge 2.2 eller 2.1

Desuden burde 2.2 netop være oplagt, da den kan benytte SD-kort, som jeg stærkt går ud fra en musik-mobil har plads til.

0 0