Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Sony Ericsson opdaterer nu Xperia X10-serien

Sony Ericsson opdaterer nu Xperia X10-serien

Nu udsender Sony Ericsson endelig Android-opdateringen til Xperia X10, Xperia X10 Mini og Xperia X10 Mini Pro.

Sony Ericsson Xperia X10
Sony Ericsson Xperia X10

Ejerne af mobiler i Xperia-serien fra Sony Ericsson kan nu se frem til, at kunne opdatere mobilen til version 2.1 af styresystemet Android. Det har Sony Ericsson nu bekræftet.

Opdateringen betyder at rulle ud i det nordiske område søndag aften (31. oktober 2010). Ikke alle mobiler vil modtage den nye softwaren på én gang, det sker for ikke at overbelaste serverne.

Mobilen giver automatisk besked, når Android-updaten er klar til download. For at opdatere skal mobiltelefonen tilsluttes computeren via softwaren PC Companion.

Det er også muligt, at opdatere direkte på mobilen, ved at hente softwaren over det trådløse netværk.

Nyheder i den nye Xperia-software

Ved opdateringen går system-softwaren fra Android 1.6 til 2.1 og desuden har Sony Ericsson lavet en række forbedringer i brugerfladen.

Her er nogle af nyhederne i den nye version.

Xperia X10
- HD-videooptagelse med løbende autofokus
- Ny backup funktion
- Fem hjemmeskærme til apps, widgets, genveje m.v.
- Kontaktbilleder fra Facebook overføres til kontaktlisten
- Kontaktlisten viser automatisk om vennerne er online
- Live wallpapers

Xperia X10 Mini og X10 Mini Pro:
- Bluetooth kan nu sende/modtage billeder, kontakter mv.
- Ny backup funktion
- Kontaktbilleder fra Facebook overføres til kontaktlisten
- Forbedringer ved billeder, lyd, tekstbeskeder m.v.

Video: Se nogle af Xperia-nyhederne

Video: Sådan opdateres Xperia X10


Sony XPERIA X10 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Samantha 11-11-2010 18:20:49

Jeg har købt min mobil igennem callme og hver gang jeg prøver at opdatere skriver den at mobilen er ajour. hvordan kan jeg opdatere? eller skal jeg gå igennem alt det med at reparere?

0 0
Zabina Matzen 11-11-2010 22:20:33

Det skrev min også, men downloadede alligevel opdateringen. Og kørte guiden igennem.
http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/pccompanion/xperiax10mini?lc=da&cc=dk

0 0
Benja 07-11-2010 22:53:33

Jeg forstår ikke hvor i vil bruge penge på at få lov til at opdatere.

Gik på XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=827065

Gratis og lige til at gå til.

0 0
Henrik Thomsen 07-11-2010 15:18:39

så kan man opdatere sin 3 branded x10

0 0
Mobilsiden.dk 09-11-2010 17:06:41

Hej Henrik.

Tak for tip. Hvordan gør man det? Og koster det noget?

0 0
Henrik Thomsen 09-11-2010 21:00:33

Download update service fra SE hjemmeside of følg vejledningen.
Det koster intet. Fruen sidder og spille angry birds på hendes x10 mini lige nu

0 0
johnny 06-11-2010 02:09:57

For godt og vel 60 kroner lykkedes det at debrande tak til fast gsm 100 procent fri for det 3 lort og har nu fået min opdatering tak SE

0 0
Zabina Matzen 05-11-2010 07:26:32

Den opdaterer ikke Facebook selvom den er dat op til det.
Virkede inden jeg opdaterede.
Løsning?

0 0
Per 03-11-2010 23:06:57

Så er det lykkedes at få opdateret, og det kører helt fantastisk. Næsten som at få ny telefon (ok, jeg nulstillede også alt ved installation, så ...). Og så er Brandingen væk - tak til Benja.

Og har så i øvrigt lige fået ny favorit app - http://www.appbrain.com - super nem måde at styre hvilke apps, der er installeret på telefonen. Og så kan man styre det hele fra sin "normale" computer via en browser. Prøv det, hvis du ikke allerede kender det!

God fornøjelse. :-)

0 0
Thomas Frederiksen 03-11-2010 09:26:03

Hej

Efter opdate til 2.1 bruger min X10i nogle nye forkortelser for "data forbindelse" i statusbaren øverst på skærmen.

Tidligere har den vist "G3" ved dækning eller "R" for Roaming når man var i udlandet. Nu viser den desuden "E" og "H"... nogen der ved hvad det betyder?

Er der forøvrigt nogen der ved om man kan få den til at opdatere bogmærker automatisk ved åbning lige som 1.6 gjorde det? Det er et stort skridt baglæns at nyhedssiderne nu skal opdateres manuelt.

På forhånd tak.

0 0
Sigvardt 03-11-2010 09:56:29

"E" er Edge netværket som er usandsynligt langsomt og ringe.

"H" er highspeed netværket som vist står for noget i retning af hdspa eller lign...
Google er din ven, og jeg er for doven til at gøre det for dig :-)

Men H er hurtigere end 3G så vidt jeg husker..

0 0
Thomas Frederiksen 02-11-2010 21:09:48

Har en X10 og en Mini der nu er opdateret, men jeg synes faktisk den generelle oplevelse er at begge kørte bedre før.
Den nye software hakker/fryser konstant og der er rigtig mange fejl med programmer der bliver tvunget til at standse eller downloads der aldrig bliver færdige.
Og batteritiden er da i hvert fald ikke bedre end før... hænger måske lidt sammen med den manglende automatiske tilpasning af lysstyrken.

Jeg synes sku det er en OMMER, selvom brugerfladen er lækker. Live wallpaper og mere flydende Timescape gør det sku ikke for mig... der er en telefon SE!!

0 0
Zabina Matzen 02-11-2010 21:15:59

Prøv evt og hent FAST WEB INSTALER, det hjælper på download problemet.

0 0
Thomas Frederiksen 02-11-2010 22:01:06

Det kan da ikke være rigtigt at man skal til at finde på den slags lapper på dag 1, bare fordi SE ikke magter at lave deres software færdig inden de frigiver det.

Hvis det er standarden skal jeg nok bare prøve en HTC i stedet ;)

0 0
Zabina Matzen 02-11-2010 22:22:40

Kun nogle gange det virker, har også mange problemer. Programmerne fryser hele tiden så skriver den "Tving til at lukke"!

Simpelthen for dårligt SE!

0 0
Zabina Matzen 04-11-2010 09:07:14

Nogen som kan hjælpe.
Den vil ikke hente apps!

0 0
Binegirl 04-11-2010 11:22:21

Hej Zabina , jeg havde samme problem med min datters mini , fik det råd at gå ind og slette det der står i proxy ( skriv der lige ned hvis det skal bruges igen ) Nu kan hun hente igen fra marked.. du ska ind i indstillinger- indstillinger for trådløs og netværk- mobilnetværk- navne på adgangspunkt- vælg det du bruger og i proxy skal du vælge " ikke indstillet " ( jeg slettede også det der stod i port da jeg ikke har noget stående på min egen mini der )

0 0
Zabina Matzen 05-11-2010 07:24:39

Så jeg skal i realiteten bare slette det som står i Proxy og Port?

0 0
Zabina Matzen 05-11-2010 07:28:40

Det hjalp gevaltid!
Tak Binegirl. :D

0 0
Benja 02-11-2010 22:19:41

Har du prøvet at genstarte den et par gange.

Jeg har hørt om mange som ikke kørte så godt i starten. Men efter lidt tid og nogle genstart kørte de fint.

Ang. selve opdateringen synes jeg klart det er en kæmpe forskel til den positive side.

0 0
Benja 02-11-2010 20:11:40

Jeg havde oprindelig en X10 fra "3" men har lagt en ny firmware på.
Det gjorde at jeg søndag aften kl. 20.30 kunne opdatere til 2.1 uden problemer.
Efter denne opdatering er det som om man har fået en ny telefon. Det har været noget tid undervejs men jeg synes den har været ventetiden værd.

Se her hvordan i får Nordic firmware på jeres X10:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=823115

Jeg ved ikke lige med Mini og Pro. Men ovenstående skulle virke for X10.

0 0
02-11-2010 13:27:44

Nogen der ved hvor jeg kan finde dette? - Nordic offcouse ;)

0 0
Zabina Matzen 02-11-2010 07:29:31

Er virkelig skuffet.
Opdaterede min x10 mini igår selvom den var up-to-date.
har mistet alle numre på sim-kortet, og hvad får man ud af det, en mobil der ligner sig selv bare med lidt "mørkere blå" layout og detaljer rundt omkring.
Datatrafik kan man ikke tænde og slukke som tidlige oppe i "top-menuen". nu skal man helt ind i indstillinger for og gøre det.

Så er der overhovedet noget positivt fra jer?

0 0
Binegirl 02-11-2010 13:09:04

Jeg har lagt en widget ind med datatrafik , så er den nem at finde . Har fået en funktion der hedder smartsøgning ,den er ret smart :-), jeg kan ligge flere programmer ind end før og sende billeder med bt. Og bruge live wall paper selv om det dog sluger en masse strøm .Så jeg er mest positiv , skal dog lige vende mig til at låse op på en anden måde

0 0
02-11-2010 13:13:51

Live wallpaper skulle ikke tag så meget strøm, må sige jeg har fuldt med i dette opdaterings ræs længe, og har kun hørt RIGTIG godt om den nye 2.1 opdatering.

Har "desværre" selv TDC på min Mini Pro og det ser ud til der går 14 dage inden de sender den ud til sine kunder :(

0 0
Henrik Thomsen 02-11-2010 09:13:38

Hvis du opdaterer når den er up to date er det bare den samme software du smider ind igen ( reset af tlf ).
Hvis din TLF er fra 3 vil der gå ca 14 dage inden updaten frigives.

0 0
Henrik Thomsen 02-11-2010 09:15:21

fra 3s facebook side

3 Danmark Hej Michael
Det er korrekt at vi først skal have 3's egen brandede version af softwaren klar før den kommer til din 3Mobil. Da vi pt. er igang med at tests, håber vi selvfølgelig på at få den klar hurtigst muligt, men det vil højst tage op til 14 dage før den nye opdatering er klar.
vh
Mikkel

0 0
Zabina Matzen 02-11-2010 10:54:44

Den er ikke fra 3.
Hmm... Det er bestemt ikke samme software som er kommet ind. En del anderledes i menuen. Og så der kommet Live Tapet, Sync. af Facebook til kontakter osv.

0 0
Henrik Thomsen 02-11-2010 11:10:52

Er det live wallpaper så er det android 2,1

0 0
Zabina Matzen 02-11-2010 11:28:03

Yep det er det nemlig! Men synes godt nok der er mange ting de burde rette op på i 2.1!
Er mindre tilfreds med det som i nok kan høre.

0 0
02-11-2010 13:11:56

Zabina - Hvis du har mistet disse ting, er det desværre din egen skyld da du ikke har lavet en sikkerhedskopi :)

Må jeg spørge hvilket selvksab du har?

0 0
Zabina Matzen 02-11-2010 13:46:49

Jamen det er jeg også helt med på at jeg ikke lige fik afsluttet backup'en korrekt.

Jeg har TDC.

Hmm... Hvis jeg går ind i Android Marked så kan "downloade" men der kommer ikke noget ned på mobilen?
Og hvis jeg går ind under den app jeg ville hente så står der "anullere installation". Hvad er problemet?

0 0
Per 02-11-2010 10:05:58

Det er en klage til Teleankenævnet værdigt, at mobilselskaberne i den grad tager ejerskab over kundernes mobiltelefoner gennem branding. Specielt når de 6 måneders bindingsperiode er udløbet.

0 0
Henrik Thomsen 02-11-2010 10:16:51

Det synes jeg nu er og overdrive lidt.
Hvis man ikke vil "bøvle" med teleselskaberne kan man altid bare købe uden om.
Branding er jo ikke noget nyt

0 0
Per 02-11-2010 11:12:58

Nej - det kan jeg kun give dig ret i. Men tidligere lå branding på simkortet og ikke på telefonen, hvorfor brandingen fra et selskab forsvandt, når man skiftede selskab og simkort. Nu er brandingen rooted, og vil derfor stadig ligge på telefonen, når man skifter selskab. I mit univers er det bare en videreudvikling af operatørlåsen - og ja, telefonen kan bruges hos andre operatører, men ikke uden den gamle bagage, hvilket i nuværende situation indebærer, at mobilejere skal vente længere end nødvendigt for at få opdateret sin telefon.
Ikke tilfredsstillende!

0 0
Kim Rieneck 02-11-2010 10:32:17

Det fatter jeg heller ikke at folk vil være fast hos en udbyder og så betale for mobilen 2 gange.

De kan købes i den blå avis og i forretninger uden abm.

0 0
Thomas Traidl 01-11-2010 20:25:28

Jeg har nu prøvet i godt og vel 3 timer, installeret eclipse(og alt der medfølger), sdk og PC Companion. Jeg kan SLET ikke få min x10 mini pro opdateret. Skal jeg muligvis "roote" den først, som også er latterligt svært, eller hvad? Hvad vil det sige at den er "branded"?

0 0
Per 02-11-2010 07:04:24

Det vil sige, at mobilselskabet har lagt noget ekstra ind på din telefon, som knytter din telefon til deres selskab. Det kan være logo, nem adgang til deres hjemmeside, oplysninger om selskabet, optankning af taletidskort og lignende. I din programoversigt har du sikkert et præinstalleret program, som åbner det. For Telenor hedder det e-go.

0 0
Thomas Traidl 01-11-2010 22:32:17

Jeg har Telmore, men telefonen er ikke låst. Jeg har prøvet PC Companion og Update Service og de begge siger at min tlf er up-to-date, men det er stadig en version 1.6 :(

0 0
Thomas Frederiksen 01-11-2010 19:53:59

Jeg havde en X10 mini liggende som jeg ikke bruger. Den opdaterede uden problemer, men den er heller ikke branded.

Min X10i med Telenor brand tror stadig den er med på nyeste mode med A1.6

Jeg er ved at downloade filer, så skal Telenor skræmmes ud af den store.

Mvh Thomas

0 0
Per 02-11-2010 06:59:19

Hvis det lykkes dig, at få Telenor ud, og dermed telefonen debranded, så vil jeg meget gerne høre, hvordan du gjorde. Hvor er det ØV, at teleselskaberne laver det triks - i bund og grund er det jo at sidestille med, at de stadig tager ejerskab over telefoner, også selvom de normale 6 måneders binding er passeret.

Et lille sidespørgsmål: Er der nogen, der ved, om SE opdaterer til 2,2 senere, eller slutter "festen" her?

0 0
Thomas Frederiksen 02-11-2010 21:02:47

Hej Per

Jeg fik unbrandet og opdateret min X10i i går aftes (fra Telenor), men det var dælme ikke uden kamp.
Prøvede 3 gange med den gængse anbefaling, hvor man downloader 2 filer som man skal bruge til at overskrive nogle originale filer med, hvorefter man skulle kunne reparere med SEUS. Det virker fint, men fjerner bare ikke Telenor's branding... :(

Derefter prøvede jeg SEunlock.dk. De tilbyder en service der koster 75kr, og faktisk er lige til. Man skal bare lige vide at den danske sprogpakke hedder NCB og ikke NG som SEunlock's guide siger.
Den omgang gav den ønskede unbranding, og med det samme telefonen blev startet op herefter bad den selv om at blive opdateret til 2.1 - det kører selvfølgelig uden problemer med SEUS (PC-companion virker af en eller anden grund ikke).

Klø på. Det kan lade sig gøre :)
Mvh Thomas

0 0
barrettara 01-11-2010 16:44:57

hallo nogen der ved om det virkelig sku passe at "3" kunder skal bruge 14 ekstra på at gennemtjekke og godkende opdateringen før deres kunder kan få den ??

0 0
Michael A 01-11-2010 20:42:33

Prøv evt. dette!
http://www.sonyericsson.com/update/?lc=da&cc=dk
der er til alle 3 modeller.

0 0
barrettara 01-11-2010 13:37:09

hvor mange som har "3" abb har fået sin x10 opdateret ? 3 siger det vil ta 14 dage at teste den nye opdatering

0 0
Erik 01-11-2010 16:53:47

Jeg har 3 og ikke fået opdatering på min x10 mini. Håber 3 tester den hurtig så os der har 3 kan opdatere vores telefoner.

0 0
Sigvardt 01-11-2010 13:45:21

Jeg har også 3 og har ikke hørt videre om hvornår den måtte lande i vores telefoner.
Den er i hvert fald ikke kommet endnu....

Jeg fatter dog ikke hvad 3 skal teste, den sende jo ikke ud OTA, så de kan vel være ligeglade.

0 0
Michael A 01-11-2010 14:19:35

Jeg har også 3, jeg opdaterede den i går aftes, det skal dog siges, at den er købt uden abonnement. ved ikke om det har noget at sige?
Den er efter min mening, blevet bedre, men den burde være kommet for 6 måneder siden.
Er der nogen der ved hvordan, man få spil og lignende reetableret fra sd-kortet så man kan bruge det på telefonen igen???

0 0
Michael A 01-11-2010 14:22:38

Søgte på opdateringen på telefonen, og hentede den ned, via computeren!!!

0 0
barrettara 31-10-2010 23:19:07

nogle smarte måde og få den opdate på ?

0 0
Sigvardt 01-11-2010 12:36:19

Nopes.. har også forsøgt alverdens bla. at debrande telefonen, men der er vist ikke andet at gøre end at vente på at opdateringen kommer.

Ifølge SE's hjemmeside er de igang men det sker gradvist...

0 0
barrettara 31-10-2010 23:00:34

takker jesper


hvor mange har efterhånden fået opdateret nu ? synes godt nok det går lidt sløvt alligevel

0 0
Thomas Frederiksen 31-10-2010 23:07:35

Skal telefonen være de-branded for at det virker nu?

Jeg kan ikke finde nyt software til min X10i endnu.

0 0
TechnoSmølf 01-11-2010 01:02:33

Det ved jeg så ikke om den skal. Min er vidst låst til TDC (Telmore)

0 0
TechnoSmølf 31-10-2010 22:37:40

... har været opdateret de sidste par timer med 2.1. Pisse lækkert.

@barrettara Jeg brugte Update Service. Du kan hente den her:

http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice/xperiax10?cc=gb&lc=en

PC Companion er noget skrammel når det kommer til at opdatere sin telefon sys jeg!

0 0
barrettara 31-10-2010 21:08:36

hvad bruger folk egnlig til og opdater? nu når både tlf plus pc companion siger den er ajour ? heh

0 0
barrettara 31-10-2010 20:08:53

okay sku for dårligt hvis der ikk snart kommer gang i det der

0 0
Sigvardt 31-10-2010 20:20:20

SE har jo annonceret at de af hensyn til servere, netværk etc ikke kan sende til alle på en gang.

Den kommer nok...

0 0
Jens Sørensen 31-10-2010 21:00:22

Den er her nu... Min er nu opdateret

0 0
Erik 31-10-2010 21:28:51

OK. Hvad model har du?

0 0
barrettara 31-10-2010 19:40:06

nogen der har ku opdater sin fon endnu?

0 0
Jens Sørensen 31-10-2010 20:01:50

Nope ikke endnu. Der er en stor blogg kørende på nettet fra mange lande om folkens der sidder og venter. Der er over 500 kommentarer indtil videre

0 0
Erik 31-10-2010 19:18:24

Jeg har ikke modtaget opdatering på min X10 mini.

0 0
Erik 07-11-2010 14:58:05

Opdatering er kommet til min 3 mobil.

0 0
Jens Sørensen 31-10-2010 19:40:11

Jeg mener at ha læst er sted, at det er fra kl.20 i aften. Men ikke sikkert danskerne får den før imorgen aften.

0 0
John 30-10-2010 18:37:30

Og for lidt.. Jeg sælger min X10 nu. Vil have en Iphone hvor, der er en ordentlig kundesupport.

0 0
31-10-2010 12:17:46

Ordentlig kunde support som i: Hej jeg har nogle gange dårligt signal....Jamen så må du holde din mobil anderledes.. Altså den form for support ? :D

0 0
John 31-10-2010 12:35:52

Hehe, jah det var vist en smutter.
Men det er mest den softwaremæssige support, jeg savner efter at have ventet på en opdatering i 7 måneder, som ikke holder, hvad den lovede.

0 0
Kim Rieneck 30-10-2010 19:10:02

Hvad skal du har for den da??

Bare hvis jeg hør en vil købe sådan en.

0 0
John 30-10-2010 19:26:07

2.000,-. 7 måneder, men skærm som ny, helt uden ridser.

0 0
Kim Rieneck 30-10-2010 21:09:51

Jeg skal ikke har en ny er glad for min HTC Wildfire den er kun 3 md gamle.

Den kan en masse venter på der måske kommer en 2.2 på den som de har skrivet om.

En Iphone er låst for mange ting af programmer som der ikke er med en HTC telefon.

0 0
John 31-10-2010 07:29:02

Ja det bliver at gå fra et helt åbent OS som android til et mere lukket IOS.
Men håber det opvejer, at softwaren i IOS/Iphone er gennemtænkt og testet og der er en god support på den.
Designet er også lige mig :)

0 0
Kim Rieneck 31-10-2010 09:12:40

Hjælper jo intet på desgin er flot, hvis mobilen ikke virker på den.

En jeg kender har sådan en og dens bluetooch virker ikke og han kan aldrig sende sms til folk så hjælper det jo intet at den ser flot ud hvis det andet ikke virker på den.

Der er også flere ting på android end på IOS der kan de ikke følge med IOS.

0 0
John 31-10-2010 12:27:42

Sandt, hvis jeg oplever, at bluetooth og især sms ikke virker, vil jeg blive meget skuffet. Men har ikke hørt om problemet før, så vil håbe, at jeg ikke er uheldig med det.

0 0
Anton 30-10-2010 12:46:45

Hej John,

laver du så en test af X10 igen med de nye forbedringer?

0 0
30-10-2010 12:25:51

Hej, jeg er altså ret sikker på at du ikke kan kører update til 2.1 OTA... Må lige prøve at finde et link, men er 99% sikker på at den skal tilsluttes SEUS eller PC companion.

0 0
gielsgaard 30-10-2010 09:45:52

Der er snart ingen Apple nyheder,kun HTC og Sony bla bla bla,syntes bare det måtte ud ha ha ha

0 0
Kim Rieneck 30-10-2010 08:20:45

hvad med HTC Wildfire det tage lang tid???

0 0
Søren 30-10-2010 08:32:56

Øhh, Wildfire er født med 2.1 ... sååh, det ville sku være underligt hvis de skulle til at frigive den igen ;)

0 0
Mobilsiden.dk 30-10-2010 08:56:09

Hej Søren. Mon ikke der blev ment 2.2 opdatering :)

0 0
Kim Rieneck 30-10-2010 09:16:37

Det var det nemlig og den skulle også kommen snart har stået flere steder.

0 0
Mobilsiden.dk 30-10-2010 09:29:07

Ja, men "stået flere steder" er ikke det samme som bekræftet. På nettet er der 100-vis af hjemmeblog-skribenter der gætter i øst og vest, tror at vide en masse og gætter igen. Problemet er, at de glemmer at spørge HTC om bekræftelser ;-)

0 0
Kim Rieneck 30-10-2010 10:06:31

Det stod nu på deres hjemside bare se her.

websiten Pocket-lint.com, at en opdatering til Google Android 2.2, skulle være på vej inden jul i år. - "Det ... jeg har læst... Og den burde komme til Desire og Legend (muligvis Wildfire) på samme tid...

0 0
Søren 30-10-2010 18:32:20

Ja, det har du nok ret i John... men ja, mente også bare som du selv siger, at der ikke er en bekræftet opdatering fra HTC, så der er underligt at gå at vente på... Men man kan jo altid håbe :)

0 0
Mobilsiden.dk 30-10-2010 08:32:31

Hej Kim. HTC har ikke stillet Android-opdateringer af Wildfire i udsigt.

0 0
kiander 29-10-2010 23:05:06

Ja den er god, hvad med x8 ???

0 0
Mobilsiden.dk 30-10-2010 08:32:03

Hej Kiander. I forhold til hvad vi har af viden, har Sony Ericsson ikke lovet nogle opdateringer af X8.

0 0
kiander 30-10-2010 11:40:57

Hej John

Tak for dit hurtige svar, men det er ikke helt korrekt. Check denne blog fra SE: http://blogs.sonyericsson.com/products/category/xperia-x8/

mvh kim

0 0
Mobilsiden.dk 30-10-2010 19:37:21

Tak Kiander. Det var jeg ikke lige opmærksom på.

0 0
Kurt Hansen 30-10-2010 12:19:29

Ja, det bliver spændende hvornår min x8 kan bliver opdateret. Den må de godt skynde sig med :)

0 0