Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Sony Ericsson ruller nu Android 2.3.4 ud

Sony Ericsson ruller nu Android 2.3.4 ud

Xperia-mobilerne fra 2011 er nu så småt begyndt at modtage Android 2.3.4-opdateringen.

Sony Ericsson har tidligere lovet en Android 2.3.4 opdatering til deres Xperia-smartphones fra 2011 i oktober måned, men angiveligt er opdateringen allerede på vej ud over rampen.

Indehaveren af bloggen SE-NSE skriver, at han har modtaget updaten til hans Xperia Play.

Udover at grundsystemet opdateres til 2.3.4 er der også et par nyheder.

Blandt andet skrivefunktionen Swype, mulighed for at tage screenshots, dele tips om apps på Facebook samt automatisk lysstyrke mulighed m.v.

På Mobilsiden.dk har vores Xperia Mini endnu ikke modtaget besked om den nye opdatering, men hvis du har på din Xperia-model, så skriv gerne en kommentar herunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

mohamed 11-02-2012 12:20:31

hej jeg har en sony ericsson x8 men jeg har stadig ikke fået en opdatering til 2.3.4 nogen der kan hjælpe

0 0
Bo Belkov 11-02-2012 13:05:06

Den er ikke med i opdateringsrunden

0 0
BallonPedro 24-09-2011 09:58:57

Endelig kunne min igår opdateres :)

Synes dog ikke mobilen er blevet kvikkere, tværtimod.

Er der nogen større ændringer/tilføjelser i 2.3.4? Synes ikke at kunne spotte det helt vilde udover "swype" som virker fedt nok. Hvordan tages f.eks. screenshot?

Synes der var langt flere nye ting da 2.3.3 opdateringen kom.

0 0
Behnam Pariz 22-09-2011 17:10:32

På min Arc fik jeg opdateringen i går. Blandt andet oplever jeg at den er blevet en bittesmule hurtigere end før, og den nye screen on/off animation er også fin nok (den gamle standard én var nu pæn nok). At tage screenshots er en dejlig ting a kunne, men i praksis er det ikke let tilgængeligt og for langsomt i reelt brug! Derudover er 3D panora funktionen enormt sløvt.... Men fantastisk er det at kunne swype! Det virker fantastisk i hverdagen! Direkte app deling er ogaå nice at have!

0 0
BallonPedro 22-09-2011 15:22:54

Prøvede igår via computeren at opdatere, men der var ingen nyheder. Heller ikke i softwareopdatering på mobilen finden den nogen opdatering...endnu :(

0 0
Skat 21-09-2011 22:19:52

Min har opdateringen for 1 uge siden og 3 dage men tør ikke opdatere for har læst at tit går der lort i det nogle der vil anbefale det eller betyder det ikke så meget? :) på forhånd tak :D

0 0
Jonas_a 21-09-2011 21:07:06

har også lige fået min Galaxy SII opdateret til 2.3.4, men kan indtil videre ikke se hvad der er af forbedringer..

0 0
Kega 21-09-2011 19:58:34

Fik den ikke OTA, men via Sony Ericssons PC Suite ting. Men swype kan jeg ikke se er en del af opdateringen, og kan ikke finde den som en del af "input method" (Jeg har mit på engelsk)

0 0
Bo Belkov 21-09-2011 20:04:57

Det skulle da være kommet på dansk eller har jeg forstået det forkert :)

0 0
Kega 21-09-2011 20:26:35

Tænker du på opdateringen eller Swype? For begge dele er udkommet på dansk. Men mit problem er at jeg ikke kan finde swype som en del af min opdatering, hvilket undre mig en del.

0 0
Kega 21-09-2011 21:18:46

Hehe.. Jeg fandt det, og det var jo utroligt simpelt :)
Min er som sagt på engelsk så er din mobil på dansk hedder menupunkterne nok noget lidt andet.
Men gå ind i settings -> Language & keyboard -> International keyboard -> Text input settings -> "Swipe to write".
Håber det kan hjælpe nogen andre der har problemer, for det var næste lige så logisk at finde som genvejen til at tage screenshots ;)

0 0
Bo Belkov 21-09-2011 19:27:07

Min arc blev opdateret i sidste uge til 2.3.4 uden problemer

0 0
zonetrooper90 21-09-2011 12:05:37

Jeg fik opdateringen ind på min Xperia Arc her i nat... den har fået nogle gode nye funktioner... men tror dog aldrig jeg får brug for 3D-panorama funktionen...

0 0
Schimmell 21-09-2011 11:49:12

Tilsvarende er Samsung igang med det samme. Sidder her spændt og venter på min er færdig med opdatering:

Last modified:
2011-09-15
Latest firmware:
I9100XWKI4/I9100OXXKI2/I9100XXKI1/I9100XWKI4
Version:
Android 2.3.4

0 0
Schimmell 21-09-2011 11:49:57

..og det er til SGSII ;-)

0 0