Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Sony Ericssons nye flagskib er lækket

Sony Ericssons nye flagskib er lækket

Det virker til Sony Ericsson har problemer med, at holde informationerne om deres nye flagskib skjulte for offentligheden. Nye billeder og specs er lækket.

(Foto: Amobil)
(Foto: Amobil)

Ifølge flere rygter på internettet så skal Sony Ericsson Xperia Duo have en 4,5 tommer qHD touchskærm med Bravia Mobile engine.

Og kameraet er 12 megapixel, og forhåbentlig med de samme teknologier Sony Ericsson har benyttet i deres kameratelefoner tidligere.

Xperia Duo kører Android Gingerbread, og skulle også have et kæmpe batteri på hele 2500 mAh.

Der er dog ikke nogen officielle udmeldinger fra Sony Ericsson endnu.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kristian 14-07-2011 18:09:37

Så kommer vi til at skulle bruge større lommer!

Hvad sker der med denne her skærmkrig?
Det er jo ikke størrelsen alene der gør noget som helst?

Alt over 4" er i hvert fald stort nok til mig.
(og jeg mener 4 tommer, ikke inches (ingen misforståelser))

0 0
David 14-07-2011 20:13:09

Hvad mener du, en inch og en tomme er da det samme (2.54cm)?

0 0
BE 14-07-2011 20:51:06

Ikke helt, det kan svinge et par milimeter alt efter hvad du bruger - amerikanske eller europæiske.

0 0
David 14-07-2011 22:09:54

Det er nu 2,54cm både i EU og US, men lad nu det ligge :)

0 0
BE 15-07-2011 12:30:27

Uanset hvad, så er det underligt der forsat bruger tommer, når metersystemet er indført overalt i europa, og selv USA har tilsluttet sig dette system(MKSA).

0 0
Benjamin Jensen 20-07-2011 01:27:41

Endnu mere underligt er det, at en tommestok ikke har tommer som mål mere.

Verden er af lave... ;)

0 0
Rune 14-07-2011 21:01:20

En tomme og en inch, er fastslået begge til at være synonymer for hinanden. De er begge 2,54cm.

0 0
Jesper 14-07-2011 13:21:49

Det ser godt ud. Glæder mig til den bliver annonceret, så man kan se om rygterne holder vand. Og med sådan et kæmpebatteri, så kan man jo håbe på at et par dages liv i dyret er normalen.

0 0
BE 14-07-2011 20:49:19

Det ville da være glædelig,men uhyre meget for sent, at SE er kommet ud af deres 1000 mAh batteripsykose.
De har længe ikke haft teknologien til et så lille batteri, at det har været brugbart enhel dag.
Størrelsen virker umiddelbart voldsom, men hvis software virker, som SE plejer at give deres mobiler lyder ikke så skræmmende, at jeg helt ville afholde mig fra tanken om at skifte.

Tilbage er blot problemet med Android, som er et noget rodet styresystem, og som Google åbenbart ikke har styr på, og tilsyneladende er ret ligeglade med.

0 0
15-07-2011 19:40:00

Så vidt jeg ved, så er SE xperia ARC opdateret til aller nyeste version af android. De lærte lektien med X10i. Og når man kører med nyeste android, så er der sq ikke noget rodet. Og google har ganske pænt styr på det, der er bare visse principper de ikke er glade for at skulle give op over for. Så som et fuldstændigt åbent system. Og de er så sandelig da ikke ligeglade med det. Det er en ren guldgrube. 500.000 nye registrerede android enheder om dagen.....

0 0
R.A. 14-07-2011 11:59:39

Wow! Hvis de rygter holder er det jo et enormt batteri!! Telefonen er ikke lige mig, men lad os håbe det smitter af på hele branchen! ;)

0 0