Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Sony Xperia Z1 Mini er en formindsket Xperia Z1

Sony Xperia Z1 Mini er en formindsket Xperia Z1

Rygterne har været mange, men nu har Sony lanceret deres Xperia Z1 mini i Japan. Den er næsten identisk med Xperia Z1 på specs.

Sony Xperia Z1 (Foto: John G. Pedersen)
Sony Xperia Z1 (Foto: John G. Pedersen)

Sony har netop annonceret Xperia Z1 Mini, dog er det kun på det japanske marked - i hvert fald for nu. Det skriver Pocketnow.com.

Det er det japanske teleselskab DoCoMo, som får Xperia Z1 Mini eksklusivt. Telefonen kommer med en 4,3 tommer skærm med en 720p opløsning, 2.2 GHz quadcore Qualcomm Snapdragon 800 processor, 2GB RAM, 16 GB intern hukommelse, 20,1 megapixels kamera, NFC, trådløs opladning og et batteri på 2.300 mAh batteri.

I forhold til flere af konkurrenternes ”mini-versioner”, HTC og Samsung, så er Sonys altså mere identisk specifikationsmæssigt med topmodellen.

Xperia Z1 Mini kommer med Android 4.2.2 fra salgsæsken. Telefonen forventes først, at komme på det japanske marked i december måned.

Det er endnu uvist om Sony Xperia Z1 Mini kommer på det danske marked.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jesper Nielsen 10-10-2013 16:09:09

Det er da utroligt, som folk altid skal kritisere artiklerne her på siden... Enten er det overskriften den er gal med , eller osse det indholdet folk brokker sig over, eller noget helt tredje. Der er ikke kun denne artikel, jeg tænker på, men mere generelt.
HVIS FOLK ER SÅ UTILFREDSE, SÅ FORSTÅR JEG IKKE, AT DE FØLGER MED PÅ SIDEN.

0 0
Frank Hansen 10-10-2013 17:47:15

Hvis du er så træt af brokrøve, så kunne det være du ikke skulle læse artiklerne herinde. Prøv i øvrigt at søg brokrøv på Google. Femte hit hedder sjovt nok 'Er Jesper en brokrøv?' SJOVT SAMMENTRÆF :O)

0 0
Frank Hansen 10-10-2013 17:50:23

@#4: Beklager på forhånd, hvis ikke #4 og #6 ikke er samme person :O)

0 0
TF 10-10-2013 18:45:04

Det kan du jo tydeligt se det ikke er ellers har personen to profiler.

0 0
Frank Hansen 10-10-2013 19:03:44

Det har du selvfølgelig ret i Thomas :O)

Beklager #3 Jesper. Kommentaren er rettet mod Jesper Nielsen.

0 0
Jesper Nielsen 10-10-2013 23:26:10

Har I ikke andet at lave, end at skrive "sjove" kommentarer?
Jeg er bare træt af de folk, som ikke har noget fornuftigt at skrive. Jeg forstår ikke at folk gider bruge tid på at læse artiklerne, hvis de alligevel ikke syntes om indholdet eller dem der skriver det!

Og nej, jeg har ingen forbindelse til den anden Jesper.

0 0
Frank Hansen 11-10-2013 14:09:51

Har du ikke andet at lave end at brokke dig over andres sjove kommentarer! Come on. Skal vi blive ved. Koncentrer dig om artiklen, hvis det er det du kommer herind for at læse og lad være med at læse kommentarerne, hvis ikke du kan lide det der bliver skrevet. Det er et frit land vi lever i, så lad os kommenterer som vi har løst, uden at du skal brokke dig. Jeg læser med stor glæde de artikler som bliver skrevet, og det er meget sjældent jeg kommenterer, men hvis der er noget jeg lægger mærke til, så er det så grelle fejl i fx overskrifter, som bare ikke burde blive frigivet.

0 0
Frank Hansen 10-10-2013 14:04:44

Det skal lige nævnes at overskriften er ændret, efter der er blevet kommenteret. Syntes sgu godt i på redaktionen kunne skrive en kommentar som svar, hvor I gør opmærksom på at der er foretaget en rettelse, så os der kommenterer på en fejl, ikke ligner idioter. Overskriften vi kommenterede på lød: Sony Xperia Z1 er en formindsket Xperia Z1

0 0
Jesper 10-10-2013 13:40:38

Nu hedder telefonen ikke Xperia Z1 mini, men Xperia Z1f. Så giver overskiften også bedre mening.

0 0
Frank Hansen 10-10-2013 11:54:39

Ja, som overskriften siger.

0 0
Daniel Tyrrestrup Paulsen 10-10-2013 12:00:45

Lige præcis!

0 0