Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Spar over 1.000 kroner på din næste smartphone

Spar over 1.000 kroner på din næste smartphone

Call Me holder i aften ”Late Night” salg, hvilket betyder du kan spare 1.008 kroner på din næste smartphone.

Call me holder
Call me holder "Late Night" salg mellem 16:00 og 22:00

Det lyder næsten for godt til at være sandt, når et teleselskab reklamerer med at spare så mange penge på en mobil, men det er faktisk tilfældet her.

Call Me holder late night salg, hvilket betyder at fra i dag klokken 16:00 og frem til i aften 22:00 kan du spare 1.008 kroner, på 6 udvalgte HTC smartphones.

De seks smartphones er: HTC Sensation, HTC Sensation XE, HTC Sensation XL, HTC Desire S, HTC Rhyme og HTC Wildfire S.

Tilbuddene er dog lidt indskrænkede da der ikke er frit valg mellem abonnementerne, som ved almindelig telefonkøb. Eksempelvis HTC Sensation XL, der kun kan købes med to udvalgte POW-abonnementer.

Desværre er der ikke samme størrelse tilbud på andre smartphones fra Call Me i denne omgang, og tilbuddene for de udvalgte HTC telefoner gælder kun i aften.

Du kan også tjekke de aktuelle dagspriser på produkterne på Mobilpriser.dk.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lindberg 22-03-2012 20:26:14

Det er ikke så billigt, når man husker, man kan få Samsung Galaxy S2 for 3.242 kr hos 3. Så er alle de andre tilbud jo helt tabte.

0 0
Ture 22-03-2012 21:15:30

Nu er det jo ikke SGS2 der er på bud og derfor umuligt at sammenligne med den... Jeg kan ikke finde Desire S eller Wildfire S billigere et andet sted, og dermed må det være et ok tilbud!

0 0
Jack 22-03-2012 16:39:07

ikke andet end reklame :-(

Sikke nogen lorte priser, prøv at tjekke minste prisen :-(

0 0
Ture 22-03-2012 20:11:05

Der er nu ikke meget fup over det, som jeg ser det. Eks. en wildfire S til 672 kr nu og her og så et pow2 abonnement i 6 måneder til 99 kr. Mindstepris bliver ca 1280 kr, men det er jo inkl abonnement i 6 måneder. Meget ligetil og ret gennemskueligt.
Du kan endda fordele betalingen af telefonen over 6, 12 eller 24 måneder uden at det bliver dyrere i alt.
Godt tilbud, jeg står bare ikke lige og vil købe en af de pågældende modeller... Ellers havde jeg slået til i aften!

0 0
Jack 22-03-2012 21:37:23

Betal for mobil her og nu

672 kr. + Abonnement pr. md. (måned 1-6)

149 kr. Regningsadm. pr. md. 6,50 kr.

I alt pr. md. (måned 1-6)

155,50 kr. Oprettelse 99 kr.

Mindstepris

1.753 kr.

-------------------------

Hvor er det lige vi spare 1008 kr ????

0 0
Ture 22-03-2012 22:25:02

De 1008 kr er trukket fra prisen på samme måde som Telenor har en rabat:
Mobilens pris
1.760 kr.
Mobilrabat
-960 kr

Derudover er der inkluderet sms og mms i Call me abonnementet.

Tager du Desire S har Telenor ingen rabat og er mere end tusind kr dyrere (deraf de 1008 kr i rabat)end Call mes tilbud.
telenor:
Engangsbeløb:
Udbetaling
200 kr.
Oprettelse online
0 kr.
(Normalpris 100 kr.)
Fragt
0 kr.
Engangsbeløb I alt
200 kr.
Månedlig betaling
Smart-aftale
100 kr.
5 timers tale
130 kr.
Fri surf (3GB)
0 kr.
Fri sms og mms
50 kr.

I alt pr. md.
280 kr.
Mindstepris
3.680 kr

Call me:
Betal for mobil her og nu
0 kr.
Mobilens pris pr. md. i 24 mdr.
63 kr.
Abonnement pr. md. (måned 1-6)
149 kr.
Regningsadm. pr. md.
6,50 kr.
I alt pr. md. (måned 1-6)
218,50 kr.
Oprettelse
99 kr.
Mindstepris
2.593 kr.

0 0
Jack 22-03-2012 21:42:36

overstående udregning er for Wildfire S hos call me..

Hos telenor er den næsten 200 kr. billigere.. og de køre enda ikke med tilbud (callme gå hjem med jeres falske markedsføring utroligt mobilsiden reklamerer for det skod selskab)



http://www.telenor.dk/privat/mobil/mobil/htc/htc-wildfire-s-104097.aspx

SortHTC Wildfire S



Pris pr. md.
155,00

Priseksempel med
Smartaftale 24 mdr. + 5 timers tale

Udbetaling
200,00
Mindstepris inkl. rabat
1.580,00

Mobil-rabat

0 0
Hans Jákup Danielsen 22-03-2012 20:58:35

tror nu mest at det er fordi, det er de eneste mobiler, hvor man ikke kan få abonnement med der er billigere end 149,-

i min verden betyder det "for godt til at være sandt"

0 0
Ture 22-03-2012 21:16:45

Hvordan "for godt til at være sandt"?
149 kr koster abonnementet normalt også når du ikke køber mobil, så der er intet hokuspokus i det!

0 0