Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Spotify er nu klar til Windows Phone 8

Spotify er nu klar til Windows Phone 8

Musiktjenesten Spotify har netop frigivet en app der virker på Windows Phone 8.

Ejere af blandt andet Nokia Lumia 920, eller en anden smartphone med Windows Phone 8-systemet, har længe måtte se misundeligt til, mens dem med en ældre Windows Phone-mobil, kunne lytte til musik via den populære tjeneste.

Men nu er ventetiden slut. Spotify har netop annonceret, at deres nye Windows Phone 8 applikation, er tilgængelig i Windows Phone Store.

Applikationen er udsendt i en beta version, der er gratis at downloade. Men det koster fortsat penge, at få det fylde udbytte af musiktjenesten.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim Harder 09-02-2013 12:32:28

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Rene 09-02-2013 11:22:33

Nu er windows platformen jo så opdelt at det ikke er til at finde hoved og hale i..
Er der en der kan sige om den kommer til Windows 8?

0 0
Kim Harder 09-02-2013 12:32:23

Den findes allerede til Windows 8

0 0
Rene 09-02-2013 13:42:47

Super går ikke ud fra du mener den almindelige version til windows, da den af den ene eller anden grund ikke virker ordenlig på min computer da jeg sikkert fordi jeg har en cleaner til at køre, det er kun et problem med windows 8.

Kan du linke til den kan ikke finde den.

0 0
Rene 09-02-2013 13:44:35

Den her det selvføldig ikke skal være

http://www.spotify.com/dk/download/windows/

men da det er så tydligt da ikke ikke er en app til windows 8 går jeg ikke ud fra du mener den.

0 0
Kim Harder 09-02-2013 14:41:58

Jo Det er da også en applikation program eller hvad man nu skal kalde det. Spotify, er ikke kommet til Windows RT, men det system er knap nok kommet på markedet i Danmark endnu.

0 0
Rene 09-02-2013 15:45:50

ok tak for hjælpe.... Nogen andre der har noget brugbart?

0 0
Kim Harder 09-02-2013 16:23:47

Den version af Spodify virker fint under min Windows 8, samme måde som på Windows 7

0 0
Rene 09-02-2013 16:53:41

Prøver virklig ikke at være uhøflig, jeg kan ikke bruge den version, da jeg bruger et andet program som forstyre den måde det Spotify program køre på.
Jeg ønsker ikke at stoppe med at bruge det program der er problemet.

Det jeg søger er en App der er lavet til at køre i windows 8 metro jeg har været meget meget tydelig om det.

Du skal have igen have tak for hjælpen - Nogen der ved noget om en app lavet til windows 8 metro?

0 0
Kludson 10-02-2013 14:51:33

Ved ikke om det løser noget, men har du overvejet Sony Music Unlimited?
Personligt kan jeg meget bedre lide det. Plus det er meget billigere med samme antal sange som Spotify. Er man "Sony +medlem" koster det kun 100kr om året for premium :-)
Der er samtidig en browser udgave af det https://music.sonyentertainmentnetwork.com/

Men skal ærligt indrømme at jeg ikke ved om det findes som app til windows 8.

0 0
Rene 10-02-2013 23:28:39

hvad er "Sony +medlem" syndes ikke jeg kan google det.

0 0
Kludson 11-02-2013 17:34:35

Sorry, det hedder selvfølgelig PlayStation+, og ikke Sony+.
I korte træk er det et PlayStation abonnement, der gør at man for 375kr om året, får fri adgang til op til 65 spil til gratis download gennem PlayStation, og andre ting.
Derudover når du er PlayStation+ medlem kan man få music unlimited til kun 100kr om året.
Du behøver dog ikke en playstation for at tegne abonnement, men det er da værd at få 65 spil med i prisen.

Men 375+100=475kr om året for nøjagtig det samme som er at finde i Spotify Premium, er meget billigt Spotify koster vel 1200 om året for premium.

Du kan læse meget mere om PS+ her http://dk.playstation.com/playstationplus/

0 0
Rene 10-02-2013 23:17:42

Kender det ikke men ser lige på det, en app er ikke så vigtig hvis det kan køre.

0 0
Kim Harder 09-02-2013 17:13:25

Ikke et usædvanlig problem, det er engang Windows 8, der har ikke været andet end bøvl med dette system, men god fornøjelse.

0 0