Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Spotify har fået helt nyt design og meget mere

Spotify har fået helt nyt design og meget mere

Spotify kan fra i dag hentes med helt nyt design, og fuld understøttelse af Android 4.0.

Vi havde for ikke så lang tid siden fornøjelsen af at se et preview af den helt nye, og opdaterede version af Spotify til Android.

Siden da er der blevet arbejdet yderligere på applikationen, og nu er den altså klar til at blive hentet via Google Play.

Listen med opdateringer er lang, et par af højdepunkterne er det helt nye design, samt fuld understøttelse for Android 4.0 enheder.

Se herunder den komplette liste med nye features der er blevet plads til, i den nye app.

Nye features

- Fuld understøttelse af Android 4.0

- Nyt slide-out navigation

- Nye playback funktioner

- Helt ny widget til hjemmeskærmen

- Playlister opdelt i mapper

- Social integration med venner og familie

- Artist billeder i høj opløsning

- Relaterede kunstner funktion

- Lydkvalitet op imod 320kbps

- Sæt afspilninger i kø

- Optimeret interface til hurtigere navigering og afspilning

Kunne du tænke dig den nye opdaterede applikation, så kan den hentes gratis her via Google Play

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lars 12-06-2012 18:15:33

Ja, så mangler vi bare login uden om "fjæs-bog"

0 0
Kim 12-06-2012 20:47:48

Telia ;)

0 0
Lars 13-06-2012 17:08:48

Det er jo samme problemstilling.

Man skal tilknytte sig noget som ikke har med Spotify at gøre.

Du vil da heller ikke købe en bil hvis det krævede at du også tager en elefant med.... (overdrevet indrømmet, men enligt samme problemstilling!)

0 0
Cebastian 14-06-2012 06:40:23

Så brug en anden tjeneste..? Personligt har jeg intet imod at forbinde det med facebook. Eller med noget andet, det gør det kun simplere. Men såda nogle som WiMP og Sony Music Unlimited behøver ingen Fb konto ;)

0 0
Alex 12-06-2012 16:40:16

Jaah, men stadig ingen landscape mode, hvor svært kan det være!!

0 0
Michael 12-06-2012 16:06:39

Ja, så mangler vi bare at de kommer med en opdatering til WP, så programmet gider at virker!

0 0
Kim 12-06-2012 20:48:26

Virke hvordan? Min virker da fint..?

0 0
Michael 12-06-2012 21:53:52

Er det er Lumia 900 du har? For jeg kan slet ikke få det til at virke ordenligt på min :/

0 0
Kim 12-06-2012 22:01:01

800, men det burde jo ikke være den store forskel :)

0 0
Michael 12-06-2012 22:24:31

Jo har nemlig læst mig frem til at der er en fejl med Spotify på Lumia 900 modellerne :/

0 0
Kim 12-06-2012 23:03:12

Mystisk - hvis det er en kendt fejl burde den jo hurtigt være løst?

0 0
Michael 12-06-2012 23:26:11

Ja det skulle man tro, men der er endnu ikke kommet en opdatering til den. Jeg gad vide hvad en kunde der har købt en Lumia 900 ved Telia vil sige når de opdager at deres Premium Spotify ikke virker :)

0 0
Kim 13-06-2012 08:15:50

Jeg har en kollega der har gjort netop det og bla pga Spotify, og han har ikke klaget over at der skulle være problemer.

Hvad er problemet helt nøjagtigt? Har di prøvet at af- og geninstallere? Virker kontoen via PC osv? :)

0 0
Michael 13-06-2012 08:44:48

Ja til begge ting :/

Den starter fint op, men når jeg så vælger en sang, så går den bare i står der, og loading prikkerne kører bare i en evighed...

0 0
Kim 13-06-2012 09:55:10

Hvordan med genstart af telefonen, har du prøvet det? Det kunne måske være en løsning, så vidt jeg kan læse mig frem til... ;)

http://community.spotify.com/t5/Mobile-Windows-Phones-Blackberry/All-Windows-Phone-bugs-in-one-thread/td-p/62513/page/2

0 0
Michael 13-06-2012 10:34:54

Så fandt jeg endeligt fejlen! :D
Hvis der er andre der har samme problem, så er det fordi at man under "kontoindstillinger" på facebook skal generer en app-adgangskode, til de forskellige applikationer man bruger på mobilen :D

0 0
Michael 13-06-2012 10:15:02

Ja, den tråd har jeg også læst, og har prøvet at genstarte min telefon op til flere gange, som af- og geninstallere app'en.. Det er meget mystisk :/

0 0
Simon Iversen 12-06-2012 16:02:30

Så sent som i forgårs afmeldte jeg det grundet at det ikke var fuldt understøttet til ICS og ikke understøttede 320kps streaming :b

0 0
Cebastian 14-06-2012 06:38:30

Jeg havde samme grundlag tilbage i februar. Plus deres ringe navigering og muligheder. Men det ser ud til de endelig har fået fikset det vigtigste; lyden og sorteringen af musikken.

0 0