Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Stofas web-TV nu klar på Android

Stofas web-TV nu klar på Android

Stofas TV for computer, tablet og smartphones udvides nu med en Android version.

Filmen er god, og du vil gerne se den færdig. Men øjnene er tunge, og sengen er begyndt at se ualmindeligt fristende ud. Der er altså stor risiko for at falde i søvn på sofaen og vågne radbrækket timer senere.

Så er det godt, at du lige om lidt kan tage din iPad med ovenpå, og se resten af filmen færdig i sengen. Med disse ord lancerede Stofa Web-TV, der giver adgang til tv på computer, laptop, tablet og smartphones.

I første omgang var Stofa kun tilgængelig på iPhone og iPad – men nu kommer der også en applikation, så tablets og smartphones med Android-styresystemet også kan benyttes.

Hvis man fra sin Android enhed tilgår webtv.stofa.dk, sendes man automatisk videre til Android Marked.

Kilde: Stofa

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mads Boye 25-11-2010 09:17:57

Stofa kunne jo sagtens løse dette problem rimeligt let. Alle dere kunder har enten et login til stofas system, ihvertfald dem med zaptor boks, så de kan administrer kanal pakker osv. Er ikke svære end at bede dem om at logge ind med disse oplysninger når man er på en anden internet forbindelse.

0 0
Mikkel 24-11-2010 09:19:40

De arbejder på en løsning var beskeden jeg fik.

0 0
Christian 23-11-2010 15:55:47

Andre der ikke kan få det til og fungere på Desire HD.?
Ved mig står den bare og søger og søger.. Men kommer ikke frem med noget..

0 0
Magnus Jacobsen 23-11-2010 17:34:22

det virker på min desire hd

0 0
Jesper 23-11-2010 18:20:56

virker hverken på min Desire HD eller min Garmin A50. fungere dog på Konens SE X10 mini..dog problemer med lyd.

0 0
Mikkel 23-11-2010 13:25:10

Man SKAL have internet fra stofa OG man skal være på den forbindelse...

...og pludselig blev en interessant app uinteressant! :S

0 0
Mikkel 23-11-2010 14:49:33

Interessant at vi er 2 Mikler.

Det står der intet om i nyheden. Også lidt surt at jeg som StofaTV kunde, der ikke har Stofanet "syndes" for denne feature... Jeg betaler da stadig både stofa og medielicens... Kan forstå hvis jeg ikke må sidde i udlandet og streame, men det burde der nok kunne tjekkes for!

0 0
Mikkel 23-11-2010 14:54:27

Men hvordan skal Stofa tjekke om du er den kunde du er og om du hjemme når du bruger dit bredbånd fra en TDC forbindelse? Rettighederne til den slags tv er jo tit begrænset til husstanden.

0 0
Magnus Jacobsen 23-11-2010 17:46:39

kæft i er dumme. selvfølgelig skal man have tv og internet fra stofa for ellers kan alle jo bar bruge det og vis man skulle bruge logon kunne man bare ligge det ud på internettet og så kan alle bruge det. idiot

0 0
Mikkel 23-11-2010 18:25:30

At vi er dumme ændrer ikke problematikken...

0 0
Mikkel 23-11-2010 14:46:17

Grunden til du skal have Stofa og være på deres forbindelse er nok den eneste måde Stofa kan få lov at lave det. Eller skulle man jo betale for alle kanalerne igen.

0 0
Brian Andersen 23-11-2010 14:09:32

Hvad havde du ellers regner med ?
At et tv selskab streamer licens tv ud til alle ???

0 0
Mikkel 23-11-2010 13:04:51