Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Stor mobilkampagne

Stor mobilkampagne

Onlinemedie annoncerer offline.

Onlinemediet Mobilpriser.dk  annoncerer offline for at skabe kontakt til mobilbrugerne der hvor de er mobile. Kampagnen er synlig resten af året.
Onlinemediet Mobilpriser.dk annoncerer offline for at skabe kontakt til mobilbrugerne der hvor de er mobile. Kampagnen er synlig resten af året.

Nu skal der "viftes med ørene".

I disse dage bliver Danmarks mobilprisdatabase, Mobilpriser.dk, synlig i det meste af landet.

Kampagnen, der er relativt omfattende, vil strække sig ud over resten af 2006.

Annoncerne er synlige i en lang række af Arrivas toge i Jylland, regionale busruter på Fyn samt inde i og uden på busser i HT og Cityområdet (København). Man forventer at tilføje yderligere annoncering i løbet af året.

Mobilpriser.dk oplyser, at man har valgt offlinie trafikreklame for at ramme mobilbrugerene der hvor de er mobile. Målet er skabe en endnu højere kendskabsgrad til prisdatabasen og de andre sites i familien, f.eks. mobilforaet Mobildebat.dk hvor alle mobil-entusiasterne hjælper hinanden døgnet rundt.

Mobilpriser.dk har i øvrigt lige fået en lillesøster - den hedder Mobilbusiness.dk. Her kommer en prisbase for erhvervslivet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her



Om brug af cookies