Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Stor opdatering af Facebook for Android

Stor opdatering af Facebook for Android

Facebook-programmet til Android-mobiler som HTC Desire, Samsung Galaxy S og mange andre, har netop fået en stor overhaling.

Version 1.3 af Facebook for Android er en stor nyhed for brugere af mobiler som HTC Legend, Desire, Wildfire, Samsung Galaxy S samt mange andre Android-modeller.

Applikationen viser blandt andet på oversigtssiden vennernes seneste fotos, desuden er det blevet lettere at se, når vennerne har kommenteret på status-beskeder.

Facebook for Android er gratis og finde i Android Market.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

07-08-2010 12:29:58

Hej,

Er det ikke meningen at Facebook App'en selv foreslår at opdatere den eksisterende v. 1.2 eller?

/T

0 0
Mobilsiden.dk 08-08-2010 11:09:30

Normalt jo. Men ellers går du bare i Android Market og klikker på fanen "Downloads", herfra kan du også opdatere.

0 0
Tomas 09-08-2010 19:02:33

Hej John,

Tak for svar. På min HTC Desire (Froyo) var Facebook pre-installeret fra start og figurerer derfor ikke under fanen 'Downloads'. Skal man blot slette Facebook v. 1.2 og hente 1.3 i Android Market?

0 0
Mobilsiden.dk 10-08-2010 09:11:54

Det er en god idé at fjerne den pre-installerede og så hente "den rigtige" fra Android Market.

0 0
Tomas 10-08-2010 14:37:30

Working ! (pre-installed kunne ikke fjernes under Settings>Manage Apps - Uninstall greyed out - installér blot oveni - så fjernes den gamle automatisk)

0 0
Tomas 09-08-2010 19:05:38

Der findes iøvrigt 2 Apps på min HTC Desire:
1. Facebook
2. Facebook for HTC Sense

Spørgsmålet er hvilken en er opdateret ?

/T

0 0
Mobilsiden.dk 10-08-2010 09:12:15

Det er Facebook og ikke "Facebook for HTC Sense" som du skal fjerne.

0 0
kiwi@nicooo.dk 06-08-2010 13:10:37

virker fint på legend rimelig nice opdatering ;DD!

0 0
Jesper Søgaard 05-08-2010 08:43:02

Fint der er kommet en opdatering, men applikationen er stadig lysår bagefter.

- Manglende chat
- Viser ikke taggede billeder af en person
- Viser ikke tags på billeder
- Man bliver stadig smidt på web-facebook ind i mellem

Nu skal det hele ikke være negativt - det er lidt sjovt med filmrullen i bunden og så er hele interfacet blevet noget mere behageligt at se på :)

0 0
06-08-2010 19:15:51

Der går nok et års tid eller lign. før div. apps i marked bliver lige så gode, som dem der er til iphone... Google skal jo lige have overbevist udviklerne om at Iphone ikke er den eneste platform :D

0 0
Ulrik 04-08-2010 15:31:46

Updaten er endnu ikke kommet til min android!! Og der er ingen updates at finde på Android Marked...
Suk!!

0 0
Zabina Matzen 04-08-2010 14:09:09

Det må jeg sige! Det er virkelig blevet brugbar nu! Og sindssyg hurtig nu! :D

0 0
K. Urban 04-08-2010 12:49:04

når man trykker på en "meddelse" (ihvertilfælde på min hero) så vil den åbne facebook i en browser, i stedet for i fb for android - det er vist en fejl :-)

0 0
K. Urban 04-08-2010 12:46:02

Ja, det må siges, det kører edermame flydende... så er bærbaren derhjemme vist efterhånden kun til at ordne banksager på :-) - kan forresten lige anbefale at skifte til SlideIT tastaturet hvis i skriver meget på facebook, den er svær at vende sig til, men damn man kan skrive hurtigt når man har lært det

0 0
Mikael 04-08-2010 12:08:24

Det var da alligevel utroligt. Fra fuldstændig ubrugelig, til helt okay i én opdatering!

0 0