Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Store nyheder på vej fra HTC

Store nyheder på vej fra HTC

HTC har et par nye meget spændende flagskibe på vej ud af docken i løbet af de næste par måneder.

Her i 2012 vil HTC køre efter en ny strategi om at lancere færre men bedre produkter – det er i hvert fald rygterne. Men det betyder ikke, at vi bliver helt snydt. Et par spændende nyheder, er nemlig angiveligt på vej.

Ifølge den taiwanske avis Commercial Time vil der ved verdens største mobilkonference, Mobile World Congress (MWC), der åbner i Barcelona den 27. februar 2012, blive præsenteret nye flagskibe.

Rygterne taler om en model med arbejdsnavnet ”HTC Edge”. Der skulle være tale om quad-core processor, 4,7 tommer S-LCD 2 skærm i 720p HD-opløsning, 1 GB RAM og 32 GB intern hukommelse.

En anden nyhed er ”HTC Ville” med Android 4.0 Ice Cream Sandwich, dual-core processor og 4,3 tommer Super AMOLED skærm.

Specielt ”Ville” vil nok begejstre HTC-fans der det seneste år, er blevet snydt på skærmfronten, da HTC kun har satset på typen Super LDC (S-LCD), der i forhold til AMOLED-typen, er en trist oplevelse.

Mobilsiden.dk dækker Mobile World Congress.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lennart Hoffmann 09-01-2012 14:26:42

De må da meget gerne præsentere en ny tablet..
For godt nok er jeg mærke-loyal, men Flyer er sgu lidt.... la-la...

0 0
Kim Rieneck 16-02-2012 10:22:25

Den er fin nok har selv en og er glad for den

0 0
Micheal 06-01-2012 21:28:54

"Her i 2012 vil HTC køre efter en ny strategi om at lancere færre men bedre produkter"

Det tog dem ekstremt meget lang tid, at finde ud af deres mobiler er ****.

0 0
Jan Ålund 07-01-2012 00:11:48

Det var da en af de bemærkninger som tyder på no brain.. man kan have en mening om de enkelte fabrikanter meeen der er ingen grund til at vise alle andre at hjernen er noget man starter sin cykel med. Det er smag og behag uanset hvad vi bruger af produkter.

0 0
Micheal 07-01-2012 01:40:35

Tro mig, Jeg havde en HTC sensation. Den havde en lyd fejl. Når man opdater til fx. en fest/koncert. Lyden Var får høj, og derfor lavede støj. Selv I den nyeste HTC (rezound), problemet er der stadigvæk. Det viser lidt at HTC var for hurtige til at sende mobiler ud, end de var at lave dem ordenligt.

0 0
Jacob Halldorsson 15-01-2012 16:16:11

Jeg er også htc fan og helt enig i at de har satset forkert, for mange tlf der ligner hinanden.

0 0
Henrik 09-01-2012 20:12:25

"Det viser lidt at HTC var for hurtige til at sende mobiler ud, end de var at lave dem ordenligt."

Det er også det bilede jeg har af HTC hardware (og LG).

0 0
Theis Friberg 10-01-2012 16:54:53

Det er jo ikke så meget hardware, mere software understøttelse der er problemet.

Det er præsis det samme som man ser inde for PS3 og en PC computer (der i blandt MAC da det også er en PC). Softwaren er langt bedre, og langt nemmere da det kun skal lave til 1 konsol, og hvor ofte har HTC lige smidt en ny mobil på market? De skal virkelig have mange meder arbejder for at kunne nå at lave software som kan understøtte hardwaren. Derfor er artiklen en god nyhed :)
Derfor vil jeg hel og ikke tro at en quad-core er vejen frem, og slet ikke på batteri tiden.

0 0
Jan Ålund 08-01-2012 09:09:08

Ved siden af min arbejdsmobil som er en iPhone 4s har jeg en Sensation og den virker perfekt. De andre HTC jeg har haft kørte også perfekt ikke mindst min Desire.

Dog er de ikke pt. i front men lige frem at sige de er **** er barnligt.

0 0
Erling 06-01-2012 16:47:01

Kunne godt ende med at blive min nye -phon. Det er godt nok Samsung der laver det fedeste hardware lige nu, men Sense slår, efter min ringe mening, Touchwiz med flere længder. Hvis ellers der ikke er nogle specs som er helt i skoven, så lyder det her som rigtigt kram.

0 0
Zeb 07-01-2012 00:13:51

Sense og TouchWiz er jo en smagssag. Men der er gode muligheder for en SGS3 enten på CES eller MWC om en måneds tid.... just saying :)

0 0
Erling 07-01-2012 15:02:45

Klart - klart. Nu er Samsung kommet på toppen. Så har de jo nok tænkt sig at gøre hvad de kan, for ikke at blive overhalet.

0 0
Frka 06-01-2012 14:12:45

Nok android.. da wp7 hverken kan køre på dualcore eller quad core processor..

0 0
Jacob 06-01-2012 15:32:47

Nå ja det kunne jeg jo have sagt mig selv. hehe.
Tak for det ;)

0 0
Jack 06-01-2012 14:31:46

#Frka

wp7 er klar til dual core, men holder det tilbage fordi nokia ikke er klar med hardwaren ;-)

0 0
Henrik 09-01-2012 20:11:25

Det har ikke noget at gøre med at vøre klar med hardwaren eller ej. At lave en mobil med Quad-core er total overkill. Der er INGEN mobil OS'er der kan finde ud af at udnytte quad-core odentligt, heller ikke Android. Der er heller ikke nogen mobil-apps der har noget ud af quad-core. Dual-core kan knapt nok betale sig. Har man endelig en app der bruger alle kerner, bliver batteriet suget tørt på en time.

WP7 kører mere flydende med sigle-core end Android gøre med dual-core, fordi WP er bedre optimeret til hardwaren.

0 0
Jacob 06-01-2012 14:08:58

Ved man hvilet styresystem HTC Edge vil køre, Android eller WP7?

God weekend :-)

0 0