Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Store problemer med 3's netværk

Store problemer med 3's netværk

3's kunder har i dag store problemer med opkald, SMS'er med mere. En fejl under en opdatering overbelaster netværket.

En stor del af 3's kunder oplever i øjeblikket store problemer med at få forbindelse til deres mobil.

3 har været igang med en større opdatering et centralt sted i netværket, som har medført en fejl, der i øjeblikket overbelaster netværket.

Problemet påvirker både mobiltelefoner på 3's net, samt bredbånds-kunder.

3 fortæller i en pressemeddelse, at de har identificeret problemet, og arbejder på højtryk for at løse det.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

26-10-2010 23:30:08

Som kompensation for nedetiden giver 3 nu en times gratis tale i november -> http://blog.cazaa.dk/2010/10/26/3_giver_60_minutters_gratis_tale_i_november/

0 0
Nicklas Damsgaard 19-10-2010 14:47:36

Så var det derfor jeg røg af. Har næsten problemer hver dag hvor jeg ryger af.

0 0
19-10-2010 14:22:53

Så er 3 oppe at kører igen :D

0 0
Yonzie 19-10-2010 14:58:11

Nopes. Virker ikke for mig ihvertfald.

0 0
Knudsen20 19-10-2010 12:32:27

Ved ikke om det blot er mig der er uheldig, men jeg har siden jeg skiftede fra Hero (Telmore) til Desire (3) har jeg netop oplevet at min mobil røg af netværket i ca. 20 sekunders tid og så kom på igen. Da jeg ikke har set andre klage over det ved Desire, gætter jeg på at det er 3 fejlen ligger hos. Er der andre, som har haft samme problem ?

0 0
Bris 19-10-2010 14:29:59

Jeg oplever det samme. Mener det har noget at gøre med, at 3 har deres eget 3G netværk, men når der ikke er tilstrækkelig signal, så skal telefonen finde et andet (EDGE, GSM..) netværk som er stærkere - Dvs. roaming

Jeg finder det vildt irriterende, og på mit arbejde står den hele tiden og hopper fra og til 3's netværk, hvor 3G ligger lige på grænsen..

Skift til TDC (Happii mobil), så får du billige priser på et stabilt netværk..

0 0
19-10-2010 13:38:52

Jeg har nu ikke oplevet det, og har da snart haft 3 i en del år...

0 0
Sigvardt 19-10-2010 12:53:32

Hej Kristian,

Er også 3 kunde og oplever til tider det sammen (SE X10) så det er sandsynligvis et netværksissue.

Måske er det netop dette opgraderingen skulle modvirke :-)

0 0
19-10-2010 11:26:30

Troede sq lige der var noget mæ mobilos :D

0 0