Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Stort forsalg på Samsung Galaxy S II

Stort forsalg på Samsung Galaxy S II

Forslaget af Galaxy S II er gået over alt forventning i Korea.

Da forsalget af Galaxy S II startede mandag i sidste uge hos de tre store teleoperatører i Korea, gik det over alt forventning.

Der blev i alt modtaget over 200.000 ordrer på den kommende smartphone, og da salget startede, blev der på de første 29 minutter forudbestilt hele 10.000 enheder.

Ifølge Electronista har Samsung dermed slået forsalget af iPhone 4 i Korea.

Læs også:
 - Er Samsung Galaxy S II den bedste Android-mobil? 

Web-TV: Nye features i Galaxy S II


Samsung Galaxy S II - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kongand 03-05-2011 13:22:09

Er spændt på om den så har NFC, når den kommer på markedet. Ifølge dette link http://samsunggalaxys2review.org/no-nfc-on-samsung-galaxy-s2-confirmed-for-uk
kommer det ikke med i de lande, hvor teknologien ikke er udviklet til det.
Og det er måske fair nok, men nu har de bare reklameret for det og så er det lidt fesent, at det ikke kommer med alligevel...

0 0
MGApcPro 03-05-2011 22:32:48

I den Engelske techrader.com's review havde de en non-NFC model :(

0 0
David K 03-05-2011 14:07:44

Så tvivler jeg på vi får det i dem der kommer til DK. Det er lidt fesent som du skriver, især når de har skrevet så meget om det.
Men det nu ikke en deal-breaker for mig, når NFC endelig slår igennem her i landet er det alligevel tid til at skifte mobil igen :)

0 0
Kongand 03-05-2011 17:14:51

Har tænkt samme tanke ;)

0 0
David K 03-05-2011 12:22:43

Så kan den forudbestilles:
http://www.3.dk/Privat/mobil/Mobiler/Samsung-Galaxy-S-II/

0 0
Kongand 03-05-2011 12:30:58

Men læg mærke til forventet levering: uge 21, dvs. mandag d. 23/5 og altså op til 10 dage senere end hos andre - hvis deres datoer passer vel at mærke.

0 0
Zeb 03-05-2011 12:42:02

Samme som Telmore - Forstår ikke hvorfor teleselskaberne er så sent ude... Er det fordi de hælder en masse Bloatware i eller hvordan? Hader når der er forudinstalleret alverdens bookmarks osv.

0 0
David K 03-05-2011 12:51:53

Så vidt jeg ved ligger 3 intet ind, hvis der er noget er det på SIM kortet? :)
Men ja de burde skynde sig!

0 0
Zeb 03-05-2011 16:49:43

Dunno min 5800 havde alverdens 3-ting liggende da jeg fik den, og de forsvandt ikke af at skifte til mit telmore simkort :| Det var dog til at komme til at slette med lidt besvær....

0 0
David K 03-05-2011 12:36:08

Yup, det er lidt af en bummer, men er optimist og håber den kommer hjem til mig før :)
Er dog også spændt på at se hvornår andre rent faktisk får dem på lager.

0 0
Kasper 03-05-2011 10:22:27

har lige været i kontakt med en på happii.dk over deres chat og jeg fik af vide den vil udkomme torsdag ved dem og hvis man bestilte nu kunne burde man få den fredag.. efter hvad personen sagde til mig.
jeg spurgte om der var flere tilbage eller den første sending var solgt og han sagde at hvis de fik det antal de havde bestilt skulle der stadig være masser. :)

0 0
David K 03-05-2011 09:07:47

Jeg fik mail fra 3 i fredags, hvor de skrev at de regnede med at åbne for forudbestilling i denne uge (uge 18).

Jeg havde tilmeldt mig her:
http://www.3.dk/d/samsung-galaxy-s-2/

Og de skrev desuden at jeg fik mail så snart man kunne bestille, så det kan jeg kun anbefale andre at tilmelde sig hvis i vil have den med 3 :)

0 0
Kongand 03-05-2011 10:55:20

Har fået samme mail, men de vidste intet i butikken (i Herning).
Til gengæld kunne både Telenor og TDC se på deres lager, at mobilen nu har fået et varenummer, hvilket skulle være et godt tegn på, at der sker noget meget snart. Er blevet skrevet op alle tre steder, så håber jeg har en god chance for at få det lille vidunder (?) i hænderne snart :)
- Skifter fra iPhone 3G, så det kan KUN gå for langsomt!

0 0
Kristoffer 03-05-2011 19:36:12

Var selv nede i Telenor og spørge i dag, de havde også fået varenummer og datoen sagde uge 19, blev skrevet som den første (i Hillerød) da de åbenbart lige havde fået varenummer på telefonen! :) kom så med den!

0 0
Zeb 03-05-2011 09:54:04

Jeg hørte noget lign da jeg var inde og kigge i 3's nye shop på strøget - Første uge af maj.

Jeg er mere eller mindre blevet lovet af mobilityshop at de får den hjem på fredag og sender samme dag så jeg skulle have den Mandag. Men går man ind på deres shop kan man se at den står til levering d. 10, altså på tirsdag. Så spørgsmålet er om de ter andet læs, fordi alle telefoner i første læs er solgt eller hvordan det hænger sammen. Så vidt jeg ved hedder den officielle Samsung release date for Danmark nu 10. Maj.

0 0
Zeb 03-05-2011 09:55:22

Note: Det er så ikke noget hørt fra samsung, men bare set på et website. De brugte så i øvrigt komplett.dk som kilde og da det egentlig er en norsk butik og deres lager osv. er i Norge, er det egentlig ikke usandsynligt at den dato ikke holder...

0 0
Kristoffer 03-05-2011 09:00:37

Den seneste udmelding jeg har kunne finde omkring dato på denne telefon er uge 18 - altså denne uge, men der har været musestille omkring S2 andet end de sider men kan bestille den på! - Jeg er nu en gang en ung studerende fattiglus der ikke har råd til at købe den uden abonnement som hos cdon.com så jeg går VIRKELIG og venter på en dato hos f.eks. telenor! I har evt. ikke lidt nyere oplysninger omkring release af denne telefon?:)

0 0
Kongand 03-05-2011 08:47:40

Efter hvad jeg kan læse rundt omkring på nettet, så tror jeg det bliver en global reaktion.
Går selv og venter på, at der kommer nyt omkring udgivelsesdatoen her i lille DK.

0 0