Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Succesfuld opdatering af Motorola Xoom til Android 4.0

Succesfuld opdatering af Motorola Xoom til Android 4.0

Motorola Xoom har fået Android 4.0 og mange brugere er meget tilfredse med den nye software.

Midt i januar kunne vi her på Mobilsiden fortælle om, at en opdatering til Motorola Xoom var på vej. Rygterne sagde, at det var en opdatering til Android 4.0 der var på vej, men dette kunne ikke bekræftes.

Ganske få dage efter begyndte vi at modtage tilbagemeldinger fra læsere, der havde modtaget opdateringen til Motorola Xoom. De kunne alle bekræfte, at der var tale om Android 4.0 – Ice Cream Sandwich.

Flere læsere har fortalt, at de efter opdateringen følte, at de havde fået en helt ny tablet, der fungerede meget hurtigere og mere smidigt

På denne video fra Pocketnow kan du se forvandlingen fra den tidligere version af Android Honeycomp til Android 4.0 – Ice Cream Sandwich.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Christian 08-02-2012 13:06:20

Hej.

Jeg får lyst til at købe en US Motorola Xoom oven på disse nyheder, men hvor køber man mon en amerikansk version og slipper for at betale importmoms?

Jeg kan selvfølgelig bestille en US version fra en amerikansk hjemmeside, men så kommer der jo nok told på. Ellers er der de der fake-adresse-sider, som kan videresende ens vare, men med dem slipper man heller ikke for told.

Kender I nogle europæiske sider, som sælger amerikansk elektronik?

På forhånd tak.

0 0
Rune 25-01-2012 02:00:32

ICS til Acer Iconia her: http://forum.tegraowners.com/viewtopic.php?t=106
Kører bare super godt!!!!!!!!!!!!!
Kræver dog root, men det er meget simpelt at roote Iconia!

0 0
Rasmus Duerlund 23-01-2012 22:22:13

Ved man om ICS kommer til Acer Iconia A500? Det ville være fedt :-)

0 0
Peter Frederiksen 23-01-2012 23:13:37

rygterne siger den kommer i januar

blogs.computerworld.com/19341/android_40_upgrade_list

0 0
Murphy 23-01-2012 19:48:05

Jeg har en amerikansk xoom wifi udgave og fik opdateringen i forgårs og det spiller max... Dog er der en ting der undrer mig. Af en eller anden grund har de fjernet facelock muligheden :-s Har ikke lige fundet andre mangler

0 0
Christopher 23-01-2012 15:23:13

Altså jeg har ikke fået opdateringen endnu, er den kommet til Europa?

0 0
Palle Mikkelsen 24-01-2012 10:01:38

Vi regner med at have den danske version klar medio Marts.

0 0
Søren D 23-01-2012 15:34:17

Nope - den gælder kun US modeller i denne omgang

0 0
Christopher 23-01-2012 15:36:01

Så kan læsere da heller ikke skrive de har fået den - kun hvis de har den amerikanske model

0 0
Søren D 23-01-2012 15:41:36

Og det var lige præcis det de gjorde.
Du lever i en global verden - væn dig hellere til det ;-)

0 0
ihk 23-01-2012 14:53:39

men kan dem der ejer xoom svarer på det her?

er xoom ikke klodset i forhold iPad 2 eller galaxy tab?
den er i hvert fald større.

0 0
Jesper 23-01-2012 15:54:38

Vægten er, til en hvis grad, en salgsparameter. Hvis du ikke magter at løfte vægtforskellen på en iPad2/GalaxyTab 10.1 og Xoom, burde du nok bruge pengene på et klippekort til et fitnesscenter.
Når jeg bruger de forskellige tablets (iPad2, Xoom, GalaxyTab 10.1, Lenovo Thinkpad Tab og Acer Iconia), så ligger/står de ofte på bordet eller hviler på benene, når jeg flyder ud i sofaen. Derfor betyder vægten ikke en døjt!
Det der er den markante forskel på iOS og Android ICS (og Android OS generelt!) er det væld af muligheder du har. Indrøm det, at det skrivebord han har på videoen, er markant mere cool og personligt, end hvad iOS kan præstere!

0 0
Søren D 23-01-2012 16:06:36

Nu du nævner cool og personligt så vil jeg da lige nævne at GO Launcher i sidste nye aftapning kører rasende godt på ICS - de gutter der sidder rundt om i verden og koder og brygger på den launcher har virkelig fundet de fede effekter frem.

0 0
Søren D 23-01-2012 15:33:27

Jo den er tungere end en Ipad (ved ikke med Galaxy tab), men de par gram er nu ikke noget jeg tillægger ret meget betydning, da jeg ikke løber rundt med min Xoom, men bruger den i holder, i skødet eller på maven i sofaen :-) Og efter at ha' prøvet IPad et par dage er det befriende igen at se film på 16:9 skærmen...DET var nederen på IPad'en!

0 0
23-01-2012 14:45:30

Til ICS kommer på TF101 :D

0 0