Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Surface 2 - første kig unboxing

Surface 2 - første kig unboxing

Vi er i gang med at teste Microsoft Surface 2 - her får du det første kig i klassisk unboxing stil.

Surface 2, der er efterfølgeren til Surface RT, er Microsofts bud på en tablet, der nu er blevet opgraderet på flere punkter med Windows 8.1 og Microsoft Office.

Til enheden kommer to nye tastaturer, Type Cover 2 og Touch Cover 2, der henholdsvis er et cover med klassiske taster og et noget tyndere cover med touch-taster. Begge tastaturer er baggrundsbelyste.

På Mobilsiden.dk er vi i gang med at teste Surface 2, og her får du det første kig på enheden i en klassisk unboxing video:

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Frank Hansen 29-10-2013 15:35:29

Hvorfor hvorfor hvorfor er der ikke SIM kort port i. Fatter det simpelthen ikke.

0 0
TF 29-10-2013 19:05:04

Ja det gør den ret ubrugelig :-(

0 0
Arthur 29-10-2013 19:17:13

Det er da noget vås!

Hvornår er det lige at du render rundt med en tablet på farten UDEN din smartphone i lommen?
Det tager bogstaveligt talt 30 sec at sætte en WIFI-teether op på din smartphone og connecte den til din tablet.

Du mister absolut ingenting ved ikke at have en SIM port... Eller jo, du mister jo faktisk en ekstra regning :)

En SIM kort port er en luksus, det er bestemt ikke en nødvendighed.

Jeg har eksempelvis sat min tablet til at tilslutte min wifi-teethering hver gang den kommer online og aktiveringen sker ved en 2-finger gesture på telefonen. Det tager for mig et swipe og 3 sekunder for at tilslutte (ingen kliks overhovedet).

0 0
Frank Hansen 29-10-2013 20:06:50

Nej, det er noget vås du lukker ud. Et SIM kort direkte i enheden er hurtigere, bedre og nemmere, end at skulle forlade sig på sin telefon. For det første mister du hastighed, ved at forbindelsen først skal gå gennem telefonen, og så laves om til Wi-Fi, som tablet'en skal opfange og igen lave om. Desuden er jeg heller ikke interesseret i, at fuldstændig opbruge mit batteri på at skulle give min tablet en linje, når jeg ikke er i nærheden af et Wi-Fi. Det ville ikke koste mig en øre ekstra, hvis tablet'en havde SIM kort port, da jeg i mit abb. får et ekstra SIM-kort netop til formålet. Prøv du at spørge alle de mennesker, som har købt en iPad med SIM-kort port, om de ville undvære det igen. I think not.

0 0
Arthur 29-10-2013 20:56:51

Frank

Først og fremmest så er det ikke langsommere. Din 4G forbindelse er den samme om den er på telefonen eller om den er på din tablet. Den 4G forbindelse du opfanger er på hvad, 30 mb? Din WIFI kan sende og modtage 100/10 mb. Så medmindre din lomme er lavet ud af beton, så vil hastigheden ikke blive nedsat så dramatisk som du prøver at argumentere for.

Det eneste argument som holder vand er batterilevetiden. Men igen, så kan man også dreje den om og sige at 4G sluger mere strøm end wifi. Så du får mindre levetid på din telefon, men mere på din tablet ved at bruge Wifi.

Hvis du bruger 4G 5-6 timer på din tablet, så køb dog den tablet med SIM-kort port. I dont give a shit :)

Jeg prøver bare at argumentere at funktionen i søger er tilgængelig selv uden simkortet. Det gør ikke en tablet ubrugelig på det område. Det er bare en anden metode... Og det er ikke nær så svært og besværligt som du prøver at få det til at lyde.

1 0
m$ 29-10-2013 20:28:01

Så køb en ipad istedet for at brokke dig. Eller vent på Nokia 2520 som får LTE

0 0
TF 29-10-2013 20:54:06

Tja det må jo blive løsningen for surface 2 opfylder iværtfald ikke mine få krav, trist de ikke har fået plads til så vigtig en ting.

0 0
TF 29-10-2013 19:27:28

Du skal være velkommen til at nøjes med den løsning men jeg vil bare have et simkort i min og kan jeg ikke få det vælger jeg et andet produkt.

0 0
Arthur 29-10-2013 19:57:19

"Nøjes?". Et spændende ordvalg du bruger til at få det til at lyde som at du får mere med din løsning fremfor min. For i realiteten får du præcis det samme. Det er bare metoden som er anderledes, løsningen er den samme.

1 0