Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Surface 2 specifikationer lækket

Surface 2 specifikationer lækket

Microsoft arbejder på anden generation af Surface Pro med mere RAM, ny processor og forbedret stand.

Microsoft arbejder allerede på anden generation af deres Surface tablets, og lige nu kommer der rygter om lækkede specifikationer for de nye devices.

Processoren i Surface Pro 2 skulle ifølge Neowin blive en Intel Haswell baseret Core I5, der forbedrer batterilevetiden fra 3-4 timer til 6-7 timer.

Desuden får forbrugerne mulighed for at vælge mellem to varianter af Surface Pro 2, med henholdsvis 4 GB eller 8 GB RAM, skriver Microsoft News.

Både Surface 2(RT) og Surface Pro 2 får forbedret fod eller stand, der kan placeres i forskellige positioner, så betragtningsvinklen kan varieres.

Kilde: Neowin, Microsoft News

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

mogens o 07-09-2013 08:16:48

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
mogens o 07-09-2013 08:15:13

Hvis ikke surface 2 bliver fysisk større, så vil det være som at skyde gråspurve med kanoner. Den bør minimum være 11,6".

0 0
Adolf 07-09-2013 09:10:22

Jeg vil endda gå så langt til at sige, det hele står og falder med de 11,6" (Og helst mere)!! Jeg overvejer endda osse at tage mit fjernsyn ned fra væggen, og lave den om til en kæmpe tablet. Du ved "Size is king"!!!

0 0
mogens o 07-09-2013 09:26:14

- ved ikke om du er ironisk Adolf, men det er begrænset hvad man kan lave seriøst på en 10". Og spil er en 10" da heller ikke egnet til, så vidt jeg ved,(spiller heldigvis ikke selv, har vigtigere ting for), men kommer den i en 11,6", så er jeg på. Men der kan jo ske meget inden, Microsoft er jo ikke verdens hurtigste.

0 0
Adolf 07-09-2013 09:31:41

"Ironisk eller bare fornuftig" ->> Skal vi ik sige midt i mellem? Halv ironi, halv fornuft?

0 0
TF 06-09-2013 02:43:40

Se 2'eren ser meget mere intresant ud og vis det i skriver her holder så kunne jeg måske være en kommende kunde, men vi får at se det bliver spændende hvordan den ender med at blive :-)

0 0
Morten Jensen 06-09-2013 07:37:54

Enig. Men det afhænger også meget af prisen. Jeg har flere gange overvejet den første Surface Pro, men prisen har fået mig fra det hver gang.

0 0
Rene 05-09-2013 22:40:15

Fedt at det går så godt at de bare kan smide penge ude af vinduet som de gør i øjeblikket, måske man skulle til at se lidt på at købe Microsoft aktier, det er helt øjenlyst ikke penge de mangler.

0 0
Morten Jensen 06-09-2013 07:35:41

Hvis du mener de ødsler pengene væk, så er det nok et forholdsvis dårligt tidspunkt at købe aktier på, da de så nok vil falde i værdi. ;-)

0 0